כניסה
הרשמה לניוזלטר

בעולם שבו האתגרים הניהוליים עלולים להיות ההבדל בין להיות או לחדול – גם המנהלים הבכירים ביותר לא מפסיקים ללמוד ולהצטייד בכלים דינמיים. הצצה למסלול הדגל של לימודי תואר שני במנהל עסקים iMBA בקריה האקדמית אונו. סמנכ"לית לקוחות ב"רשת" הילה ברש: "זה היה אחד הדברים הטובים בחיי"

בן חנן | 2 בנובמבר 2020 | תוכן שיווקי | 8 דק׳

A LIST: איפה לומדים המנהלים הבכירים בארץ? MBA ייחודי מסוגו בישראל

מה משותף למנכ"ל סטארט אפ, מנהל בכיר בקוקה קולה ואשת תקשורת מובילה? כולם עברו את המסלול הכי מבוקש בהכשרת בכירים: לימודי תואר שני במנהל עסקים iMBA בקריה האקדמית אונו.

"בהתחלה חשבתי לעצמי 'במה זה כבר יכול לעזור לי? אני בפול טיים בהפקות בארץ ובעולם, אין לי רגע לנשום, אז עכשיו ללכת ולהתחייב על מסלול אקדמי?! בדיעבד, התברר לי שזה אחד הדברים הטובים שעשיתי בחיי", מספרת הילה ברש, סמנ"כלית לקוחות ב"רשת", שתסיים בקרוב את המסלול ולדבריה כבר מיישמת כלים שיווקיים וניהוליים שרכשה בשנה האחרונה.

לפניה על ספסל הלימודים למדו דניאל ספיר, מנכ"ל חברת תקשוב, עמית אקשטיין, מנכ"ל EVI, עמי אביטל, מנהל השוק הפרטי החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), רועי כהן, מנכ"ל סטארט אפ Fetcherr, אייל יקר, מנכ״ל קירוסקאי פלבם, יעל פפו מטבע ועוד רבים וטובים.

אמנון מרחב, יו"ר התאחדות הקבלנים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
פרשנות: הרפורמה ברשות הפלסטינית היא הצגה גדולה

יוני בן מנחם

הרש"פ הודיעה על עריכת רפורמות במנגנוני השלטון שלה בהתאם לבקשת ממשל ביידן, אך נראה כי מדובר בשינויים קוסמטיים בלבד

מדוע כל כך הרבה צעירים אינם מאושרים?

דניס פרייגר

בדצמבר 2019 רעשו כלי התקשורת בעולם כשפורסמו ציוני מבחני פיז"ה שבדקו הישגי קריאה, מתמטיקה ומדעים. מה שפוספס היה סקר בין-לאומי גדול שפורסם בתוך אותו מקבץ תוצאות. הסקר בדק את "שביעות הרצון

בית החולים אל-שיפא בעזה: בעבר ובהווה

דורון פסקין

סקירה על ההיסטוריה של בית החולים המשמש לדברי צה"ל כיסוי לאחת המפקדות החשובות של חמאס: כמה אנשים הוא מעסיק, מה כמות הדלק הדרושה לו מדי יום, כמה עזתים הגיעו למצוא בו מחסה מההפצצות, והאם ישראל מכירה את התוואי התת-קרקעי שלו מ-1980, לפני שהחמאס פיתח אותו לצרכיו?

צה"ל השמיד מנהרת טרור שאותרה בקרבת בית ספר במרחב בית חאנון

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

מפלגתו של נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, הגישה הצעת חוק האוסרת על הפלות

קרן זריהן

על פי הצעת החוק החדשה, יבוטל החוק המתיר הפסקת הריון מרצון, והפלה תיחשב לעבירה פלילית הן עבור האישה והן עבור הרופאים המבצעים אותה, שתגרור עונשי מאסר

המהלך הבא במשחק השחמט העולמי – מאי 2022

איל לוינטר

פרשנות: מספר תרחישים אפשריים בגזרות שונות: אוקראינה, רוסיה והאיחוד האירופי, סין, מצרים וארה"ב

שתפו: