כניסה
הרשמה לניוזלטר

היזם רונן גפני המציא משחק לוח חדש שלטענתו מצליח לשנות מהיסוד את התפיסה העסקית. יב"מ, פלאפון ואאודי כבר התחילו לשחק. "הם לומדים לשנות את אופן החשיבה שלהם", הוא אומר

דינה גורדון | 3 ביוני 2016 | פסיכולוגיה | 7 דק׳

המשחק שמשנה את עולם העסקים

"עולם העסקים של היום שונה לגמרי מזה שהיה פעם, אבל רוב האנשים ממשיכים להתנהל לפי החוקים של עולם העסקים הישן", אומר לאפוק טיימס רונן גפני שהמציא משחק לוח בשם "FreshBiz" (פרשביז). גפני לא רק חושב שהמשחק מלמד איך להתנהל בעולם החדש, מבחינה עסקית ובחיים בכלל, אלא שהוא גם מצליח ליצור עולם טוב יותר.

יש לך הוכחות שהוא עובד?

צילום: ודים ברסטצקי

צילום: ודים ברסטצקי

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
אסטרטגיות השטן: חמש הדרכים שבהן אנו מכשילים את עצמנו – וכיצד להפוך את הקערה על פיה

מאיה מזרחי, איל לוינטר

אילוסטרציה: מגזין אפוק
לדבר על עצמנו בגוף שלישי – הדרך המפתיעה לחיים חכמים ורגועים יותר

דינה גורדון

אילוסטרציה: מגזין אפוק
לצאת מהכלא של ה"צריך": המהפכה הפנימית לשחרור המחשבה

דינה גורדון

אילוסטרציה: מגזין אפוק
פחות הסחות, יותר תוצאות: החיים על פי שאלה אחת פשוטה

דינה גורדון

אילוסטרציה: מגזין אפוק,  Shutterstock
לשמור בבטן: הפסיכולוגיה של ההסתרה וההשלכות הבלתי צפויות על הבריאות שלנו

דינה גורדון

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
תיאוריית "תנו להם": היישום המודרני של עקרונות הסטואיזם

מאיה מזרחי

שתפו: