כניסה
הרשמה לניוזלטר

הן לא הכי פופולאריות, לא הנמכרות ביותר ובטח לא חשבתם עליהן קודם. אבל הן המכוניות שהכי מתאימות לכם. אפשרי? טל אבן מביא כמה המלצות שוברות שגרה

טל אבן | 16 ביוני 2013 | מחשבות | 6 דק׳

לחשוב מחוץ לשלדה

מבחן טעימות עיוור הוא כלי שיווקי המשמש חברות בתחומים מגוונים להשוואת מוצריהם שבפיתוח או בהשקה, אל מול מתחריהם הישירים. במבחן כזה, הנבחן אינו יודע איזה מהמוצרים הנבדקים שייך לאיזה מותג או חברה, ולרוב גם הבוחנים אינם יודעים דבר על הנבחנים או על קבוצות המיקוד שנבחרו.

פפסי, לדוגמא, משתמשים במבחנים כאלו כבר משנת 1975, במסגרת "Pepsi Challenge", כדי להוכיח עליונות על קוקה קולה, וזאת על סמך מבחן הטעימות בלבד, המנטרל תפיסות מוקדמות אודות המותג.

אינפינטי

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אילוסטרציה: מגזין אפוק
אף אחד אחר לא אחראי על המעשים שלנו | דעה

ד"ר משה רט

צילום: Shutterstock
איום בגובה נמוך: מי עומד מאחורי הרחפנים הבלתי מזוהים מעל הבסיסים האמריקניים בארה"ב ובאירופה?

אורן שלום

צמצום הכנסות המט"ח יגרום להיחלשות המטבע שיגרום לשורה של בעיות כלכליות
כיצד אמור להתמוטט המשטר האיראני? | פרשנות

איל לוינטר

אילוסטרציה: מגזין אפוק
לשפשף את העיניים: מצרים עורכת שינויים בספרי הלימוד כדי להסיר תוכן אנטישמי

מאיה מזרחי

עימותים במחנה הפליטים בג'נין בזמן המבצע של כוחות הביטחון הפלסטינים, 16 בדצמבר 2024
הצביעות הבין-לאומית כלפי מה שקורה במחנה פליטים ג'נין | דעה

יוני בן מנחם

איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
החיילים שקים ג'ונג-און שלח לחזית האוקראינית – לא מה שחשבתם

יאן יקיאלק

שתפו: