ביום הראשון התושבים מתלוננים על הבעיות בשכונה ואף צועקים; ביום השני הם עדיין מתווכחים על ההצעות לשיפור שהם מקבלים; וביום השלישי קורה הקסם – הם מתחילים לשתף פעולה. האדריכלית עירית סולסי מספרת על שיטה ייחודית לשיפור האדריכלות בקהילה ובשכונה ביחד עם התושבים
מאיה מזרחי | 9 בינואר 2015 | תרבות ואמנות | 7 דק׳
הזמנה לפגישה: איך משפרים את השכונה?
החנות שלו ישבה במרכז אחת החצרות שמרכיבות את המרכז המסחרי הישן של קרית שמונה. חצרות שהוזנחו כל כך עד שהפכו למגרשי חניה או להרים של זבל. היה ברור לתושבי השכונה, לעובדים במקום, למועצת העיר ואפילו לו שישב בחנות, שחייבים לחדש את המקום, לנטוע עצים, להוסיף משחקים לילדים ולרצף את הקרקע. אבל למרות הלכלוך, החנות שלו לאביזרי רכב שגשגה, והחצר שהפכה לחניה התאימה לו, כך יכלו המכוניות להגיע ישירות לחנות שהפכה למין מוסך.
בקריית שמונה נוצר ארגון אזרחים למען המרכז המסחרי, ששנתיים אחר כך הפך למפלגה שרצה נגד ראש העיר שנתפס על שחיתות. זה נוצר מהשאררט
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו