כניסה
הרשמה לניוזלטר

מה מסתתר מאחורי ציורי הנופים הגדולים המסורתיים הסינים, ומדוע הפרקטיקה לא הייתה שמורה לציירים בלבד

מאיה מזרחי | 16 בדצמבר 2018 | תרבות ואמנות | 3 דק׳

זרמים והרים בלי סוף

 אתה שואל אותי מדוע אני מתגורר בהרי האיזמרגד
    אני מחייך ואינני עונה, ליבי שליו
    פרחי אפרסק שטים על פני המים, נעלמים ללא עקבות
    זהו מרחב אחר, מעבר לעולם האנושי

   לי באי (762-701 לספירה)

"נוף ארבע העונות בסגנון המאסטרים הישישים" - ציור מאת וויי ג'י-קה, שושלת מינג (1644-1368) | תמונה: The Metropolitan Museum of Art

שתפו: