מה מסתתר מאחורי ציורי הנופים הגדולים המסורתיים הסינים, ומדוע הפרקטיקה לא הייתה שמורה לציירים בלבד
מאיה מזרחי | 16 בדצמבר 2018 | תרבות ואמנות | 3 דק׳
זרמים והרים בלי סוף
אתה שואל אותי מדוע אני מתגורר בהרי האיזמרגד
אני מחייך ואינני עונה, ליבי שליו
פרחי אפרסק שטים על פני המים, נעלמים ללא עקבות
זהו מרחב אחר, מעבר לעולם האנושי
לי באי (762-701 לספירה)
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו
זרמים והרים בלי סוף
מה מסתתר מאחורי ציורי הנופים הגדולים המסורתיים הסינים, ומדוע הפרקטיקה לא הייתה שמורה לציירים בלבד
מאיה מזרחי | 16 בדצמבר 2018 | תרבות ואמנות | 3 דק׳
"נוף ארבע העונות בסגנון המאסטרים הישישים" - ציור מאת וויי ג'י-קה, שושלת מינג (1644-1368) | תמונה: The Metropolitan Museum of Art
אתה שואל אותי מדוע אני מתגורר בהרי האיזמרגד
אני מחייך ואינני עונה, ליבי שליו
פרחי אפרסק שטים על פני המים, נעלמים ללא עקבות
זהו מרחב אחר, מעבר לעולם האנושי
לי באי (762-701 לספירה)
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו