כניסה
הרשמה לניוזלטר

זוג צעיר ושני ילדים קטנים, סיימו לשפץ את ביתם הישן כשהם ראו בית אחר בשכונת רמת חן והתאהבו בו. הם קראו שוב למעצבת הפנים מאיה האזרחי שעיצבה את ביתם הקודם. היא עזרה להם להתחיל חיים חדשים ולהתאים את הבית החדש לצרכיהם. הם מכרו את ביתם הישן וקיבלו את מה שחלמו עליו: בית נקי ומודרני עם נגיעות צבעוניות, חמים ונעים, עם גינה גדולה שאפשר להשתולל בה והכי חשוב – בית על עץ

מאיה מזרחי | 22 באוגוסט 2016 | תרבות ואמנות | 2 דק׳

שחור, לבן ומה שביניהם

המעצבת הגיעה לראות את הבית ברמת חן והבחינה מיד בחסרונותיו: הוא היה צר וארוך והמגרש כולו היה מלבני. בנוסף, התקרה הייתה נמוכה מדי לבעל הבית שגובהו מעל שני מטר. אבל דבר לא עמד בדרך להגשמת החלום והוחלט להרחיב חלקים בבית ולהנמיך את כולו כדי להרוויח עשרות סנטימטרים. המעצבת הורידה את כל קירות הפנים ושינתה את כל החללים.

הסלון לא גדול, אך נותן תחושה מרווחת ומזמינה, ביתית ומשפחתית. המעצבת התחשבה בספה מבד דמוי עור שנרכשה כמה חודשים לפני כן, בשיפוץ של הבית הקודם. באמצעות הכריות והכורסה (״רהיטי אסף״) היא הכניסה אור וצבעוניות לחלל. שולחנות הקפה מייצגים את הקונספט של החומרים שמלווים את כל הבית: ברזל, בטון ועץ. העץ חוזר בפינת האוכל ובדק שבחוץ, הברזל מייצג את האלמנטים השחורים בחלל וצבע הבטון מופיע בגוף התאורה או בווילון.

צילום: אסף פינצ׳וק

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: