כניסה
הרשמה לניוזלטר

המעצבת הילית קרש קיבלה יד חופשית לעצב לזוג הורים ושלוש בנות בית בסגנון מודרני עוד משלבי התכנון שלו. היא יצרה תקרה בגובה שני מפלסים וקירות גבס שמבצבצים מהם חריצים דקורטיביים ושימושיים המהדהדים בכל הבית

מאיה מזרחי | 11 באוגוסט 2015 | תרבות ואמנות | 2 דק׳

קירות מהדהדים בווילה בקריות

קומת הקרקע של הבית תוכננה בצורת U. בצד השמאלי נמצאים החללים הציבוריים ובחלק הימני החללים הפרטיים והמטבח. הבית נבנה סביב הפטיו השוכן במרכז ה-U ומחבר בין הצדדים באופן המאפשר להשקיף עליו מן החדרים. הצבעוניות המונוכרומטית של שחור-לבן-אפור מופרת על ידי הצבע שנמצא באקססוריז. הקו המודרני והפשוט עם הצבעוניות המרומזת משאיר חופש למשפחה לשנות את האקססוריז בעתיד ולעצב מחדש את החלל.

בסלון ישנה ספה ארוכה מאוד מ״סוהו״ המדגישה את גודל הבית ואת תחושת המרחב. הקמין מוסיף לתחושה החמימה בחלל ושני ההדומים (״סוהו״) מכניסים צבע וחמימות גם הם. הזכוכית השחורה של שולחן הקפה מכניסה אלמנט דרמטי שמתפייס עם הבהירות של הספות והקו העיצובי הפשוט. מהסלון אפשר לצאת לגינה ואל בריכת השחייה |  צילום: איתי סיקולסקי

בסלון ישנה ספה ארוכה מאוד מ״סוהו״ המדגישה את גודל הבית ואת תחושת המרחב. הקמין מוסיף לתחושה החמימה בחלל ושני ההדומים (״סוהו״) מכניסים צבע וחמימות גם הם. הזכוכית השחורה של שולחן הקפה מכניסה אלמנט דרמטי שמתפייס עם הבהירות של הספות והקו העיצובי הפשוט. מהסלון אפשר לצאת לגינה ואל בריכת השחייה.

בבית יש חזרתיות של אלמנטים היוצרת תחושת זרימה, חיבור והרמוניה בין מוקדים שונים בחלל. המעצבת הוסיפה קלילות לקירות הישרים בחלל באמצעות טפט שחור שבא ליצור נקודת מוקד מעניינת ומעט דרמטיות בין הצבעים הרגועים. הטפט מופיע שוב במסדרון ונוצר סוג של הד. צבע הטפט משתקף גם בספה העגולה. גוף התאורה מעל שולחן האוכל שולב גם במטבח שנמצא בצד השני. המעצבת גם הקפידה על מוטיבים חוזרים בחריצי האור שבקורות הגבס מעל שולחן האוכל ובמטבח  |  צילום: איתי סיקולסקי

בבית יש חזרתיות של אלמנטים היוצרת תחושת זרימה, חיבור והרמוניה בין מוקדים שונים בחלל. המעצבת הוסיפה קלילות לקירות הישרים בחלל באמצעות טפט שחור שבא ליצור נקודת מוקד מעניינת ומעט דרמטיות בין הצבעים הרגועים. הטפט מופיע שוב במסדרון ונוצר סוג של הד. צבע הטפט משתקף גם בספה העגולה. גוף התאורה מעל שולחן האוכל שולב גם במטבח שנמצא בצד השני. המעצבת גם הקפידה על מוטיבים חוזרים בחריצי האור שבקורות הגבס מעל שולחן האוכל ובמטבח.

המטבח מאופיין בשטחי האחסון הרבים שלו ובקו נקי ולבן (״מטבחי רגבה״). החזרתיות מופיעה שוב במנורות התלויות מעל משטח העבודה. את השגרה שוברת התאורה האדומה המבצבצת מבעד לחריץ בקיר הגבס. המטבח שנמצא בצד של החדרים, מוביל לחדר ההורים הנמצא בסוף המסדרון.

המטבח מאופיין בשטחי האחסון הרבים שלו ובקו נקי ולבן (״מטבחי רגבה״). החזרתיות מופיעה שוב במנורות התלויות מעל משטח העבודה. את השגרה שוברת התאורה האדומה המבצבצת מבעד לחריץ בקיר הגבס. המטבח שנמצא בצד של החדרים, מוביל לחדר ההורים הנמצא בסוף המסדרון.

חדר ההורים פונה מצידו האחד אל הפטיו הפנימי ומצדו השני אל הגינה. מול המיטה ישנו קיר שמצידו האחד ממוקמת הטלוויזיה ובצד השני הוא חוצץ עם חדר ארונות שמוביל אל חדר הרחצה. ״לא צריך לפחד מטפטים, אם נמאס אז מחליפים״, אומרת המעצבת על הטפט בצבעים שחור ולבן הנמצא מעל המיטה שבחדר השינה.

חדר ההורים פונה מצידו האחד אל הפטיו הפנימי ומצדו השני אל הגינה. מול המיטה ישנו קיר שמצידו האחד ממוקמת הטלוויזיה ובצד השני הוא חוצץ עם חדר ארונות שמוביל אל חדר הרחצה. ״לא צריך לפחד מטפטים, אם נמאס אז מחליפים״, אומרת המעצבת על הטפט בצבעים שחור ולבן הנמצא מעל המיטה שבחדר השינה.

שתפו את הכתבה:

קירות מהדהדים בווילה בקריות

המעצבת הילית קרש קיבלה יד חופשית לעצב לזוג הורים ושלוש בנות בית בסגנון מודרני עוד משלבי התכנון שלו. היא יצרה תקרה בגובה שני מפלסים וקירות גבס שמבצבצים מהם חריצים דקורטיביים ושימושיים המהדהדים בכל הבית

מאיה מזרחי | 11 באוגוסט 2015 | תרבות ואמנות | 3 דק׳

צילום הבית: איתי סיקולסקי

קומת הקרקע של הבית תוכננה בצורת U. בצד השמאלי נמצאים החללים הציבוריים ובחלק הימני החללים הפרטיים והמטבח. הבית נבנה סביב הפטיו השוכן במרכז ה-U ומחבר בין הצדדים באופן המאפשר להשקיף עליו מן החדרים. הצבעוניות המונוכרומטית של שחור-לבן-אפור מופרת על ידי הצבע שנמצא באקססוריז. הקו המודרני והפשוט עם הצבעוניות המרומזת משאיר חופש למשפחה לשנות את האקססוריז בעתיד ולעצב מחדש את החלל.

בסלון ישנה ספה ארוכה מאוד מ״סוהו״ המדגישה את גודל הבית ואת תחושת המרחב. הקמין מוסיף לתחושה החמימה בחלל ושני ההדומים (״סוהו״) מכניסים צבע וחמימות גם הם. הזכוכית השחורה של שולחן הקפה מכניסה אלמנט דרמטי שמתפייס עם הבהירות של הספות והקו העיצובי הפשוט. מהסלון אפשר לצאת לגינה ואל בריכת השחייה |  צילום: איתי סיקולסקי

בסלון ישנה ספה ארוכה מאוד מ״סוהו״ המדגישה את גודל הבית ואת תחושת המרחב. הקמין מוסיף לתחושה החמימה בחלל ושני ההדומים (״סוהו״) מכניסים צבע וחמימות גם הם. הזכוכית השחורה של שולחן הקפה מכניסה אלמנט דרמטי שמתפייס עם הבהירות של הספות והקו העיצובי הפשוט. מהסלון אפשר לצאת לגינה ואל בריכת השחייה.

בבית יש חזרתיות של אלמנטים היוצרת תחושת זרימה, חיבור והרמוניה בין מוקדים שונים בחלל. המעצבת הוסיפה קלילות לקירות הישרים בחלל באמצעות טפט שחור שבא ליצור נקודת מוקד מעניינת ומעט דרמטיות בין הצבעים הרגועים. הטפט מופיע שוב במסדרון ונוצר סוג של הד. צבע הטפט משתקף גם בספה העגולה. גוף התאורה מעל שולחן האוכל שולב גם במטבח שנמצא בצד השני. המעצבת גם הקפידה על מוטיבים חוזרים בחריצי האור שבקורות הגבס מעל שולחן האוכל ובמטבח  |  צילום: איתי סיקולסקי

בבית יש חזרתיות של אלמנטים היוצרת תחושת זרימה, חיבור והרמוניה בין מוקדים שונים בחלל. המעצבת הוסיפה קלילות לקירות הישרים בחלל באמצעות טפט שחור שבא ליצור נקודת מוקד מעניינת ומעט דרמטיות בין הצבעים הרגועים. הטפט מופיע שוב במסדרון ונוצר סוג של הד. צבע הטפט משתקף גם בספה העגולה. גוף התאורה מעל שולחן האוכל שולב גם במטבח שנמצא בצד השני. המעצבת גם הקפידה על מוטיבים חוזרים בחריצי האור שבקורות הגבס מעל שולחן האוכל ובמטבח.

המטבח מאופיין בשטחי האחסון הרבים שלו ובקו נקי ולבן (״מטבחי רגבה״). החזרתיות מופיעה שוב במנורות התלויות מעל משטח העבודה. את השגרה שוברת התאורה האדומה המבצבצת מבעד לחריץ בקיר הגבס. המטבח שנמצא בצד של החדרים, מוביל לחדר ההורים הנמצא בסוף המסדרון.

המטבח מאופיין בשטחי האחסון הרבים שלו ובקו נקי ולבן (״מטבחי רגבה״). החזרתיות מופיעה שוב במנורות התלויות מעל משטח העבודה. את השגרה שוברת התאורה האדומה המבצבצת מבעד לחריץ בקיר הגבס. המטבח שנמצא בצד של החדרים, מוביל לחדר ההורים הנמצא בסוף המסדרון.

חדר ההורים פונה מצידו האחד אל הפטיו הפנימי ומצדו השני אל הגינה. מול המיטה ישנו קיר שמצידו האחד ממוקמת הטלוויזיה ובצד השני הוא חוצץ עם חדר ארונות שמוביל אל חדר הרחצה. ״לא צריך לפחד מטפטים, אם נמאס אז מחליפים״, אומרת המעצבת על הטפט בצבעים שחור ולבן הנמצא מעל המיטה שבחדר השינה.

חדר ההורים פונה מצידו האחד אל הפטיו הפנימי ומצדו השני אל הגינה. מול המיטה ישנו קיר שמצידו האחד ממוקמת הטלוויזיה ובצד השני הוא חוצץ עם חדר ארונות שמוביל אל חדר הרחצה. ״לא צריך לפחד מטפטים, אם נמאס אז מחליפים״, אומרת המעצבת על הטפט בצבעים שחור ולבן הנמצא מעל המיטה שבחדר השינה.

שתפו את הכתבה:

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
כל דור וה"זמלווייס" שלו

גלית דהן קרליבך

לוּ כל עבודות הדוקטורט היו נראות כמו ספרו הצנום של לואי-פרדינאן סלין, עולם האקדמיה היה חוגג, מדעי הרוח היו משגשגים, מחלקות הומאניות...

מועדון השירה של השטאזי

דינה גורדון

בעיצומה של המלחמה הקרה, פעם בחודש, התאספו אנשי סגל בשטאזי (המשטרה החשאית של גרמניה המזרחית), בהם קצינים בכירים, פקידי תעמולה וחיילים...

מעולם של "אנחנו" לעולם של "אני"

נדב רט

פילוסופיה, פסיכולוגיה, היסטוריה, תרבות, יהדות ואף אקטואליה שזורים במלאכת אמן בספרו של הרב יונתן זקס, שיצא לאור בעברית כשנה...

הסיפורים שלא סופרו על D-Day

דינה גורדון

הצרפתי גיום מרקדר (Guillaume Mercader) היה אלוף ברכיבת אופניים שזכה בשפע של גביעי ניצחון ובחסות של יצרנית אופני המירוץ "לה פרל". לאחר כיבוש צרפת...

חוקי המדינה נגד חוקי המדבר

דורית דינור

קל לחשוד במאיר דויטש, מנכ"ל עמותת "רגבים" שהוקמה ב-2006 ומטרתה "קביעת סדר יום יהודי וציוני למדינת ישראל בהיבטי קרקע, סביבה וזכויות אדם",...

גברים, חיזרו להיות ג'נטלמנים

דורית דינור

אולי שמעתם על תנועת המרד הגברי: "גברים הולכים בדרך שלהם" או  MGTOW (Men Go Their Own Way) הצוברת פופולריות ברשת החל משנת 2000. מיליוני גברים החליטו...

גורלה של אישה עם סוס

אניטה ל. שרמן

גדלתי בחוף המערבי של ארה"ב ולכן אני מכירה היטב את המים הכחולים של האוקיאנוס ​​השקט. הרעיון לצאת למסע שמתחיל בקצה אחד של ארה"ב, מסתיים...

האלקסיאדה – לא חסרת רגשות לנוכח אסונות

גלית דהן קרליבך

הפתעה נהדרת מצפה לנו על המדף הקלאסי: אפוס רחב יריעה ובו סיפורה של האימפריה הביזנטית ובראשו הקיסר אָלֶקְסְיוֹס קוֹמְנֵנוֹס...

שתפו: