כניסה
הרשמה לניוזלטר

המעצבת הילית קרש קיבלה יד חופשית לעצב לזוג הורים ושלוש בנות בית בסגנון מודרני עוד משלבי התכנון שלו. היא יצרה תקרה בגובה שני מפלסים וקירות גבס שמבצבצים מהם חריצים דקורטיביים ושימושיים המהדהדים בכל הבית

מאיה מזרחי | 11 באוגוסט 2015 | תרבות ואמנות | 2 דק׳

קירות מהדהדים בווילה בקריות

קומת הקרקע של הבית תוכננה בצורת U. בצד השמאלי נמצאים החללים הציבוריים ובחלק הימני החללים הפרטיים והמטבח. הבית נבנה סביב הפטיו השוכן במרכז ה-U ומחבר בין הצדדים באופן המאפשר להשקיף עליו מן החדרים. הצבעוניות המונוכרומטית של שחור-לבן-אפור מופרת על ידי הצבע שנמצא באקססוריז. הקו המודרני והפשוט עם הצבעוניות המרומזת משאיר חופש למשפחה לשנות את האקססוריז בעתיד ולעצב מחדש את החלל.

בסלון ישנה ספה ארוכה מאוד מ״סוהו״ המדגישה את גודל הבית ואת תחושת המרחב. הקמין מוסיף לתחושה החמימה בחלל ושני ההדומים (״סוהו״) מכניסים צבע וחמימות גם הם. הזכוכית השחורה של שולחן הקפה מכניסה אלמנט דרמטי שמתפייס עם הבהירות של הספות והקו העיצובי הפשוט. מהסלון אפשר לצאת לגינה ואל בריכת השחייה |  צילום: איתי סיקולסקי

בסלון ישנה ספה ארוכה מאוד מ״סוהו״ המדגישה את גודל הבית ואת תחושת המרחב. הקמין מוסיף לתחושה החמימה בחלל ושני ההדומים (״סוהו״) מכניסים צבע וחמימות גם הם. הזכוכית השחורה של שולחן הקפה מכניסה אלמנט דרמטי שמתפייס עם הבהירות של הספות והקו העיצובי הפשוט. מהסלון אפשר לצאת לגינה ואל בריכת השחייה.

בבית יש חזרתיות של אלמנטים היוצרת תחושת זרימה, חיבור והרמוניה בין מוקדים שונים בחלל. המעצבת הוסיפה קלילות לקירות הישרים בחלל באמצעות טפט שחור שבא ליצור נקודת מוקד מעניינת ומעט דרמטיות בין הצבעים הרגועים. הטפט מופיע שוב במסדרון ונוצר סוג של הד. צבע הטפט משתקף גם בספה העגולה. גוף התאורה מעל שולחן האוכל שולב גם במטבח שנמצא בצד השני. המעצבת גם הקפידה על מוטיבים חוזרים בחריצי האור שבקורות הגבס מעל שולחן האוכל ובמטבח  |  צילום: איתי סיקולסקי

בבית יש חזרתיות של אלמנטים היוצרת תחושת זרימה, חיבור והרמוניה בין מוקדים שונים בחלל. המעצבת הוסיפה קלילות לקירות הישרים בחלל באמצעות טפט שחור שבא ליצור נקודת מוקד מעניינת ומעט דרמטיות בין הצבעים הרגועים. הטפט מופיע שוב במסדרון ונוצר סוג של הד. צבע הטפט משתקף גם בספה העגולה. גוף התאורה מעל שולחן האוכל שולב גם במטבח שנמצא בצד השני. המעצבת גם הקפידה על מוטיבים חוזרים בחריצי האור שבקורות הגבס מעל שולחן האוכל ובמטבח.

המטבח מאופיין בשטחי האחסון הרבים שלו ובקו נקי ולבן (״מטבחי רגבה״). החזרתיות מופיעה שוב במנורות התלויות מעל משטח העבודה. את השגרה שוברת התאורה האדומה המבצבצת מבעד לחריץ בקיר הגבס. המטבח שנמצא בצד של החדרים, מוביל לחדר ההורים הנמצא בסוף המסדרון.

המטבח מאופיין בשטחי האחסון הרבים שלו ובקו נקי ולבן (״מטבחי רגבה״). החזרתיות מופיעה שוב במנורות התלויות מעל משטח העבודה. את השגרה שוברת התאורה האדומה המבצבצת מבעד לחריץ בקיר הגבס. המטבח שנמצא בצד של החדרים, מוביל לחדר ההורים הנמצא בסוף המסדרון.

חדר ההורים פונה מצידו האחד אל הפטיו הפנימי ומצדו השני אל הגינה. מול המיטה ישנו קיר שמצידו האחד ממוקמת הטלוויזיה ובצד השני הוא חוצץ עם חדר ארונות שמוביל אל חדר הרחצה. ״לא צריך לפחד מטפטים, אם נמאס אז מחליפים״, אומרת המעצבת על הטפט בצבעים שחור ולבן הנמצא מעל המיטה שבחדר השינה.

חדר ההורים פונה מצידו האחד אל הפטיו הפנימי ומצדו השני אל הגינה. מול המיטה ישנו קיר שמצידו האחד ממוקמת הטלוויזיה ובצד השני הוא חוצץ עם חדר ארונות שמוביל אל חדר הרחצה. ״לא צריך לפחד מטפטים, אם נמאס אז מחליפים״, אומרת המעצבת על הטפט בצבעים שחור ולבן הנמצא מעל המיטה שבחדר השינה.

קירות מהדהדים בווילה בקריות

המעצבת הילית קרש קיבלה יד חופשית לעצב לזוג הורים ושלוש בנות בית בסגנון מודרני עוד משלבי התכנון שלו. היא יצרה תקרה בגובה שני מפלסים וקירות גבס שמבצבצים מהם חריצים דקורטיביים ושימושיים המהדהדים בכל הבית

מאיה מזרחי | 11 באוגוסט 2015 | תרבות ואמנות | 3 דק׳

צילום הבית: איתי סיקולסקי

קומת הקרקע של הבית תוכננה בצורת U. בצד השמאלי נמצאים החללים הציבוריים ובחלק הימני החללים הפרטיים והמטבח. הבית נבנה סביב הפטיו השוכן במרכז ה-U ומחבר בין הצדדים באופן המאפשר להשקיף עליו מן החדרים. הצבעוניות המונוכרומטית של שחור-לבן-אפור מופרת על ידי הצבע שנמצא באקססוריז. הקו המודרני והפשוט עם הצבעוניות המרומזת משאיר חופש למשפחה לשנות את האקססוריז בעתיד ולעצב מחדש את החלל.

בסלון ישנה ספה ארוכה מאוד מ״סוהו״ המדגישה את גודל הבית ואת תחושת המרחב. הקמין מוסיף לתחושה החמימה בחלל ושני ההדומים (״סוהו״) מכניסים צבע וחמימות גם הם. הזכוכית השחורה של שולחן הקפה מכניסה אלמנט דרמטי שמתפייס עם הבהירות של הספות והקו העיצובי הפשוט. מהסלון אפשר לצאת לגינה ואל בריכת השחייה |  צילום: איתי סיקולסקי

בסלון ישנה ספה ארוכה מאוד מ״סוהו״ המדגישה את גודל הבית ואת תחושת המרחב. הקמין מוסיף לתחושה החמימה בחלל ושני ההדומים (״סוהו״) מכניסים צבע וחמימות גם הם. הזכוכית השחורה של שולחן הקפה מכניסה אלמנט דרמטי שמתפייס עם הבהירות של הספות והקו העיצובי הפשוט. מהסלון אפשר לצאת לגינה ואל בריכת השחייה.

בבית יש חזרתיות של אלמנטים היוצרת תחושת זרימה, חיבור והרמוניה בין מוקדים שונים בחלל. המעצבת הוסיפה קלילות לקירות הישרים בחלל באמצעות טפט שחור שבא ליצור נקודת מוקד מעניינת ומעט דרמטיות בין הצבעים הרגועים. הטפט מופיע שוב במסדרון ונוצר סוג של הד. צבע הטפט משתקף גם בספה העגולה. גוף התאורה מעל שולחן האוכל שולב גם במטבח שנמצא בצד השני. המעצבת גם הקפידה על מוטיבים חוזרים בחריצי האור שבקורות הגבס מעל שולחן האוכל ובמטבח  |  צילום: איתי סיקולסקי

בבית יש חזרתיות של אלמנטים היוצרת תחושת זרימה, חיבור והרמוניה בין מוקדים שונים בחלל. המעצבת הוסיפה קלילות לקירות הישרים בחלל באמצעות טפט שחור שבא ליצור נקודת מוקד מעניינת ומעט דרמטיות בין הצבעים הרגועים. הטפט מופיע שוב במסדרון ונוצר סוג של הד. צבע הטפט משתקף גם בספה העגולה. גוף התאורה מעל שולחן האוכל שולב גם במטבח שנמצא בצד השני. המעצבת גם הקפידה על מוטיבים חוזרים בחריצי האור שבקורות הגבס מעל שולחן האוכל ובמטבח.

המטבח מאופיין בשטחי האחסון הרבים שלו ובקו נקי ולבן (״מטבחי רגבה״). החזרתיות מופיעה שוב במנורות התלויות מעל משטח העבודה. את השגרה שוברת התאורה האדומה המבצבצת מבעד לחריץ בקיר הגבס. המטבח שנמצא בצד של החדרים, מוביל לחדר ההורים הנמצא בסוף המסדרון.

המטבח מאופיין בשטחי האחסון הרבים שלו ובקו נקי ולבן (״מטבחי רגבה״). החזרתיות מופיעה שוב במנורות התלויות מעל משטח העבודה. את השגרה שוברת התאורה האדומה המבצבצת מבעד לחריץ בקיר הגבס. המטבח שנמצא בצד של החדרים, מוביל לחדר ההורים הנמצא בסוף המסדרון.

חדר ההורים פונה מצידו האחד אל הפטיו הפנימי ומצדו השני אל הגינה. מול המיטה ישנו קיר שמצידו האחד ממוקמת הטלוויזיה ובצד השני הוא חוצץ עם חדר ארונות שמוביל אל חדר הרחצה. ״לא צריך לפחד מטפטים, אם נמאס אז מחליפים״, אומרת המעצבת על הטפט בצבעים שחור ולבן הנמצא מעל המיטה שבחדר השינה.

חדר ההורים פונה מצידו האחד אל הפטיו הפנימי ומצדו השני אל הגינה. מול המיטה ישנו קיר שמצידו האחד ממוקמת הטלוויזיה ובצד השני הוא חוצץ עם חדר ארונות שמוביל אל חדר הרחצה. ״לא צריך לפחד מטפטים, אם נמאס אז מחליפים״, אומרת המעצבת על הטפט בצבעים שחור ולבן הנמצא מעל המיטה שבחדר השינה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
האם הצלחתנו נטועה בתרבות שבה גדלנו?

נדב רט

פרק המבוא של הספר "מאסטרים" שכתב אוהד טופור, מבקש להנכיח בכל עוצמתה את השאלה היהודית. היהודים מהווים פחות מרבע אחוז...

אנחנו לא חיות, וגם לא רובוטים

ד"ר משה רט

בניגוד לרושם שמעורר שמו, "מרד המכונות" אינו ספר מדע בדיוני בסגנון ספרי הרובוטים של אסימוב, ואף אינו מזהיר מפני תרחישי אימים בהם בינה...

מה עובר לכם בראש כשאתם חושבים על מיליונר?

נדב רט

מתי יודעים שספר הופך להיות מאופנה עונתית חולפת לקלאסיקה אמיתית? – כשהוא ממשיך להיות מתורגם ומופץ גם עשרות שנים לאחר שיצא...

שיעור בענווה מהאימפריה הרומית

גלית דהן קרליבך

ספרים רבים נכתבו על רומא העתיקה ונדמה ששום ספר איננו בחזקת "יותר מדי". מה יש בממלכה הזו שצמחה מעיר קטנה ולא עשירה במיוחד...

תמונה למחשבה: שני חוקים ובחירה אחת

אריק בס

פיטר פול רובנס נחשב לאחד מגדולי הציירים בתולדות האמנות המערבית. בציור זה הוא מתאר את דניאל, מצאצאי המלך דוד, שנלקח בצעירותו...

תמונה למחשבה: הומרוס ובעיית האב הנעדר

ווקר לרסון

כשחושבים על שירו ​​האפי של הומרוס "האודיסאה", שנכתב במאה השמינית לפנה"ס, חושבים בדרך כלל על מסע מלווה בקשיים, על מפלצות,...

מהי הדרך הנכונה להשתמש בכוח הרצון שלנו?

דינה גורדון

אין זו פעם ראשונה ששמו של הפסיכולוג ד"ר רוי באומייסטר מופיע במגזין, בראש ובראשונה בזכות ההבנות המרתקות שאליהן הוא מגיע. גם...

איראן תהפוך בקרוב למדינה גרעינית. מה אז?

נדב רט

את נושא ספרו החדש של ההיסטוריון ישי פרס היינו מצפים למצוא בספרים מסוגה אחרת לגמרי – דיסטופיות מפחידות מהסוג המנבא את חורבן...

שתפו: