כניסה
הרשמה לניוזלטר

בית בסביון, גבר, אישה, שני ילדים מנישואים קודמים ושני ילדים משותפים. הוא וטרינר, היא אוהבת ארכיאולוגיה ובבית הפתוח שלהם האורחים זורמים באופן תמידי: חברים, ילדים, כלבים וחתולים. הם ביקשו ממעצב הפנים גלי ג׳נאח שישדרג את ביתם בן 13 השנים כדי שיתאים יותר לאורח חייהם. הקו המנחה היה לחשוב רחב וגדול ולעצב מחדש את החלל עם שתי בקשות של בעלת הבית: חלונות האלומיניום הכחולים נשארים כמו שהם וכך גם ריצוף הצִפחה המעטר את הבית

מאיה מזרחי | 9 בפברואר 2015 | תרבות ואמנות | 2 דק׳

נגיעות שקטות בבית מלא חיים

הכניסה מובילה ישירות לסלון, משמאל פינת האוכל והמטבח. ליד המטבח נמצא חדר משפחה סגור, בו המשפחה גם צופה בטלוויזיה. אם פונים ימינה מהכניסה מגיעים לשירותי האורחים ואחריהם נמצא מסדרון שמוביל לחדרים הפרטיים: חדרי השינה והקליניקה של האב.

1. בסלון נמצאות שתי כורסאות, הדום, ושתי ספות, כולן מקסטיאל. צבע הריפוד הרגוע נבחר בהשראת בדים צבעוניים שבעלת הבית הביאה מגוואטמלה ושמהם הכינו את הכריות. המעצב חיפש ריפוד לספות שישתלב ולא ישתלט על הצבעוניות העזה ולכן בחר בצבעים טבעיים ורכים. שלושה שולחנות מאדני רכבת ובסיסי ברזל נקנו בחנות סיאם בהרצליה. שטיח הטלאים גם הוא מקסטיאל. בפינה השמאלית בסלון הוצבה ויטרינה נקייה בעיצובה שעשויה מנירוסטה ומזכוכית (קסטיאל) בה מוצג אוסף של ארכיאולוגיה מישראל ומהעולם שעד כה היה מאוחסן בארגזים בממ״ד.

צילום הבית: עוזי פורת

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: