כניסה
הרשמה לניוזלטר

לא חסרים מאמרים המלמדים איך משפיענים ועסקים מצליחים להגיע לאלפי ואפילו מיליוני עוקבים. לכן זיקקנו עבורכם…

תוכן שיווקי | 8 בדצמבר 2024 | תוכן שיווקי | 5 דק׳

קידום ברשתות החברתיות: הכלים העוצמתיים והחדישים ביותר – לפניכם

לא חסרים מאמרים המלמדים איך משפיענים ועסקים מצליחים להגיע לאלפי ואפילו מיליוני עוקבים. לכן זיקקנו
עבורכם את המידע החיוני והמעשי ביותר המלמד על הכלים החדישים והעוצמתיים ביותר לקידום ברשתות החברתיות
עד לרגע כתבה זו. האם גם אתם יכולים לשפר את הנוכחות שלכם בפייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם ושאר הפלטפורמות?
התשובה הקצרה היא כן, כעת נלמד איך

כל מה שרציתם לדעת באופן מעמיק על קידום ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הפכו מזמן למצרך בסיסי לחלוטין. בין אם אתם מנהלים עסק, אתה זמר בתחילת הדרך, או פשוט מתחזקים
עמוד אישי, אפשר להפוך לסיפור הצלחה, אך צריך לדעת מה כן מה לא ואיך שימוש נכון בכלים העומדים לרשותנו הופך את זה לאפשרי
גם ללא תקציב פרסום מוגזם.

בכתבה זו נגלה:

  • קצת על האלגוריתם של פלטפורמות כמו פייסבוק אינסטגרם וטיקטוק  (ולמה זה די פשוט שמבינים את הפואנטה).
  • איך תוכן פשוט קליט יכול להטיס אתכם ברשתות, ואיך להגיע לרעיונות באופן די פשוט
  • אפילו נלמד איך קניית עוקבים היא לא מילה גסה מזמן, למרות שלא מדברים על זה בקול.

צילום: pexels

על קצה המזלג – האלגוריתם ברשתות החברתיות ומה יקדם אתכם

חשבתם למה  קשה להגיע לחשיפה רחבה בפייסבוק או בטיקטוק? האלגוריתם פשוט מסנן,  הטובים נכנסים לרשימה המובחרת. אבל מי הטובים? אלו שמקדמים את המוצר שמוכרים הרשתות החברתיות – הזמן שלכם. כלומר כל מה שיגרום למשתמשים להשאר יותר זמן בתוכן שלכם טוב.

הפתרון

לתפוס את העין בשניות הראשונות. תצליחו בזה, תעשו את זה חכם – תקבלו פוש רציני לגמרי, ותזכו לתעדוף.

איך עושים את זה?

  1. תנו הצגה
    התחלת התוכן קריטית. בין אם מדובר בסרטון בפייסבוק או ברילס בטיקטוק, משפט פתיחה מסקרן או תנועה דרמטית – זו הדרך למשוך את הקהל.
  2. הקצב – לקצר שניות מתות:
    חשבו על סדרה טובה – תמיד יש "קליף האנגר." תנו לצופים סיבה להישאר עד הסוף. ובנוסף – לא להשאיר זמן מת, הצופים ידפדפו הלאה.

דפים ריקים מעוקבים ולייקים זה מכשול לא קטן

פרופיל ריק מעוקבים או אינטראקציות יכול להבריח משתמשים חדשים.

הפתרון?

קניית עוקבים ולייקים למזלנו חברות כמו לייקבוסטר שבאופן כללי מספקת מגוון כלים לקידום ברשתות החברתיות מאפשרת קניית עוקבים כמעט לכל פלטפורמה, קניית עוקבים בטיקטוק , בפייסבוק ואפילו בלינקדאין כן גם לייקים, וכן גם תגובות. אבל לעשות את זה חכם אנשים אוהבים להצטרף לקהילה פעילה ושוקקת. כלי יעיל לשיפור מיידי של נראות הפרופיל שלכם בקרו באתר לייקבוסטר פתרונות לקידום ברשתות החברתיות. רק לעשות זאת בצורה מושכלת, ולייצר אמינות (לקנות מאה אלף עוקבים לדף חדש למשל זה לא אמין, רק אומרים)

יתרונות, חסרונות, ואיזה תוכן מתאים לכל פלטפורמה: פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק

הבחירה בפלטפורמה המתאימה ביותר לתוכן שלך תלויה במטרות שלך, בקהל היעד, ובסוג התוכן שברצונך להציג. פייסבוק, אינסטגרם, וטיקטוק הן שלוש הפלטפורמות המובילות כיום, ולכל אחת מהן יתרונות, חסרונות, ותוכן שמתאים לה במיוחד.

פייסבוק: הפלטפורמה הוותיקה והמרכזית

  • יתרונות:
    פייסבוק ממשיכה להיות רשת חברתית עוצמתית עם מיליוני משתמשים פעילים יומיים. היא מציעה כלים מגוונים לניהול דפים עסקיים, קמפיינים ממוקדים, וקבוצות ליצירת קהילה חזקה. פייסבוק מתאימה לקהלים רחבים וגילאים שונים, בעיקר 30 ומעלה.
  • חסרונות:
    האלגוריתם של פייסבוק מעדיף תוכן מקורי ושיתופים בקבוצות, אך חשיפה אורגנית נמוכה לעיתים מחייבת שימוש בפרסום ממומן.
  • איזה תוכן מתאים?
    פוסטים טקסטואליים עם תמונות, מאמרים ארוכים, וידאו לייב, ושיתופים בקבוצות רלוונטיות. פייסבוק מצטיינת בהפצת תוכן שמזמין דיון ושיתוף.

אינסטגרם: חזותיות מעל הכל

  • יתרונות:
    אינסטגרם היא הפלטפורמה האידיאלית לתוכן ויזואלי, עם קהלים צעירים עד גיל 40. הפלטפורמה מתמקדת בחוויה אסתטית ומספקת כלים חזקים כמו סטוריז, רילס, ופוסטים מרשימים.
  • חסרונות:
    התחרות גבוהה, והאלגוריתם מעדיף תוכן עם מעורבות גבוהה בזמן קצר. דורש השקעה במיתוג חזותי איכותי.
  • איזה תוכן מתאים?
    תמונות וסרטונים קצרים באיכות גבוהה, תוכן ויזואלי ממותג, וסטוריז עם אינטראקציות (סקרים, שאלות). רילס מצוינים ליצירת תוכן קצר, קליט ומשעשע.

טיקטוק: המקום לתוכן ויראלי ומהיר

  • יתרונות:
    טיקטוק היא הפלטפורמה עם הצמיחה המהירה ביותר בעולם, ופונה בעיקר לקהל צעיר. האלגוריתם מצטיין בהצגת תוכן חדש לקהלים רלוונטיים גם ללא עוקבים רבים.
  • חסרונות:
    התוכן צריך להיות קליט, יצירתי ומהיר כדי לבלוט. דורש עדכונים תכופים והתאמה לטרנדים משתנים.
  • איזה תוכן מתאים?
    סרטונים קצרים עם עריכה קלילה, תכנים טרנדיים, והשתתפות באתגרים ויראליים. השקעה ביצירתיות ובגישה קלילה תביא לתוצאות הטובות ביותר בטיקטוק.

להעתיק מותר, כיצד ליצור תוכן ברשתות החברתיות

כולם עושים את זה, וגם רוב התוכן הויראלי מבוסס על תוכן אחר.

מאיפה להתחיל

  1. השראה:
    עקבו אחר יוצרי תוכן מצליחים בנישה שלכם, למדו ותישמו גרסה טובה יותר של התוכן שלהם
  2. לכו על טרנדים
    טרנד שיר מוזיקלי, טרנד ריקוד. כל עוד זה טרנד אתם תקבלו טרפיק וזה מצוין לחשיפה.
  3. האשטאגים חכמים:
    בחרו האשטאגים רלוונטיים ופופולריים בכל פלטפורמה, ושילבו אותם בצורה מושכלת בתוכן שלכם.

שת"פים ברשתות החברתיות עם מובילי דעת קהל

אחד הכלים החזקים ביותר להרחבת החשיפה שלכם. עבודה עם פרופילים אחרים בנישה שלכם מאפשרת לכם להגיע לקהלים חדשים ולהגדיל את ההשפעה שלכם.

איך זה נראה?

חפשו פרופילים רלוונטיים בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק, עם קהל דומה לשלכם. פנייה אישית, מנומסת וממוקדת תגדיל את הסיכוי
לשיתוף פעולה פורה. פניה מנומסת כזו יכולה להראות ככה:

שמי [השם שלך], ואני עוקב כבר תקופה אחרי התוכן שאתה מפרסם. אני מעריך מאוד את הגישה שלך ל[תחום הנישה, למשל: טכנולוגיה/שיווק/אומנות], והתכנים שלך בהחלט יוצרים השפעה ברורה.

חשבתי על רעיון לשיתוף פעולה שיכול להיות מעניין גם לך וגם לי. מדובר ב[סוג שיתוף פעולה – סרטון משותף, פוסט, סדרת תוכן וכו'], שיתמקד ב[נושא רלוונטי], שמדבר לקהלים של שנינו. אני מאמין שזה יכול לייצר ערך מוסף לקהל ולעזור לנו להרחיב את הנראות של כל אחד מאיתנו.

לסיכום: רשתות חברתיות עמוסות עוקבים יזניקו אתכם, שווה את ההמתנה

כדי להצליח ברשתות החברתיות, חשוב לשלב יצירתיות, אסטרטגיה ושימוש בכלים חכמים כמו לייקבוסטר. בין אם מדובר בקניית עוקבים, יצירת תוכן איכותי או שיתופי פעולה – הכלים הללו יכולים לקחת את הנוכחות שלכם לשלב הבא.

רוצים לדעת עוד? בקרו באתר לייקבוסטר וקבלו המון מידע וכלים שימושים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
צילום מסך
"חיסלנו אתמול את מפקד מערך הנ"ט של הרצועה"

צוות מגזין אפוק

נשיא ארה"ב לשעבר והמועמד לנשיאות, דונלד טראמפ, בנאומו בניו יורק, 26 בספטמבר 2024
טראמפ: אהיה מוכן לחתום על הסכם עם איראן

דורון פסקין

ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום:
נתניהו: בקהילה הבינלאומית יש מי שמנסים לעצור את המלחמה, הם עושים זאת על ידי מאמץ להביא לבחירות עכשיו

צוות מגזין אפוק

צילום: fizkes/Shutterstock
מחקר חדש: כך ניתן להפחית באופן משמעותי מקרים של דיכאון לאחר לידה

קרן זריהן

תמונה: Epoch Times
מי הצית את בית הדפוס של אפוק טיימס בהונג קונג?

צוות אפוק

צה"ל הודיע היום על נפילתם של שני לוחמים ברצועת עזה

צוות מגזין אפוק

שתפו: