כניסה
הרשמה לניוזלטר

אין כמו חופשה באילת, העיר הדרומית ביותר של ישראל. זאת, מאחר ובאילת, יש משהו מיוחד, משהו…

תוכן שיווקי | 27 ביוני 2024 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

איך בוחרים מלון באילת?

אין כמו חופשה באילת, העיר הדרומית ביותר של ישראל. זאת, מאחר ובאילת, יש משהו מיוחד, משהו שאותו – לא ניתן למצוא באף עיר בישראל, אפילו לא בערי הנופש האחרות (כחיפה, הרצליה וכד').

זה עשוי להיות מזג האוויר השמשי והמזמין, האוויר החם והיבש כמעט כל ימות השנה, אינסוף האטרקציות שבה, אותה תחושת החופש שאנחנו חשים מהרגע שבו אנחנו רואים את השלט הגדול בכניסה לעיר שמקדם את פנינו, או, שאולי, השילוב בין כל הגורמים האלה יחד, הוא זה הגורם לכך שבכל פעם שאנחנו חושבים על חופשה בישראל, המקום הראשון שיעלה בדעתם של רוב האנשים יהיה העיר אילת.

אילת, אנחנו בדרך!

המאפיינים הייחודיים לאילת הם אלה ההופכים אותה לעיר הנופש האולטימטיבית, מאפשרים לנו להתנתק מחיי היומיום שלנו וליהנות מחופשה בלתי נשכחת. אולם, כדי שכל זה יקרה – רצוי, לפני הכל, לבחור מלון באילת שבו תוכלו לשהות בתקופת החופש שלכם.

עכשיו אתם בוודאי שואלים – מה הבעיה הגדולה לבחור מלון באילת? האם בחירת מלון באילת שונה מבחירת מלון בכל מקום אחר?

או, אנחנו שמחים ששאלתם –

בניגוד לערים אחרים, שנים ספורות לאחר הקמתה בשנות ה-50 של המאה הקודמת, התגבש אופייה הייחודי של אילת כעיר תיירות, ולכן, כל תכנונה וצביונה כ"עיר" התעצב בהתאם. מה שאומר שלא רק אטרקציות בשפע יש באילת, אלא גם מלונות, וכשיש שפע, כידוע, בחירת המלון הנכון הופכת אפילו לקשה יותר.

אם כן, כיצד בוחרים מלון באילת?

מגדירים את ההרכב המשפחתי שבו אתם מתכוונים לצאת לחופשה

מאפיינים של חופשה זוגית שונים לחלוטין ממאפייניה של חופשה משפחתית ואלה – יהיו שונים לחלוטין אם החופשה המשפחתית המדוברת תכלול תינוק/ות, ילד/ים או בנ/י נוער. לא רק שפעילות שעות הפנאי תשתנה, אלא גם הדרישות שלכם מהמלון באילת. למשל, לחופשה עם ילדים קטנים תעדיפו מלונות שמציעים פעילויות פנאי שמתאימות להם, בכדי שגם אתם, המבוגרים, תוכלו ליהנות מהחופשה. כמובן שלהרכב המשפחתי יש גם השפעה על סוג וגודל החדר במלון שתזדקקו לו, והנה – כבר יש לכם קריטריון יעיל לסינון מלון באילת.

מגדירים את אופי החופשה

ההרכב המשפחתי שבו אתם מתכוונים לצאת לחופשה ישפיע גם על אופיה (כלומר, על פעילויות הפנאי שלכם במהלכה). האם אתם אנשי בטן-גב ומתכוונים לבלות את החופשה כשאתם משתזפים לצד הבריכה? האם אתם מעדיפים אטרקציות פעילות יותר? מאיזה סוג? האם אתם חובבי הליכות ארוכות או שאתם מעדיפים שהכל יהיה במרחק שתי דקות מכם? לכל משפחה יש העדפות הייחודיות לה וההתחשבות בהן, בעת בחירת המלון, מבטיחה שכל אחד מבני המשפחה יקבל את החופשה שממנה ייהנה.

בוחרים את המיקום המועדף

אחד מהשיקולים המרכזיים בבחירת מלון הוא עניין המיקום. כשבוחרים מלון באילת, ישנם שלושה  מיקומים עיקריים:

מרכז העיר – המלונות הממוקמים במרכז אילת יאפשרו לכם להגיע לרוב האטרקציות ומקומות הבילוי והקניות שבעיר אפילו בהליכה.

החוף הצפוני של אילת – המקום בו ממוקמים למעלה ממחצית המלונות בעיר. זהו אזור תיירותי מובהק, מה שאומר שהוא מלא במסעדות, אטרקציות, מקומות בילוי – ובכל הדברים האחרים שעבורם אנחנו יוצאים לחופשה.

החוף הדרומי של העיר – בעוד שהחוף הצפוני הוא החוף של הבילויים האורבניים יותר, החוף הדרומי מחבר אתכם מעט יותר לטבע, למדבר, לנופים הייחודיים של אילת – אתרי צלילה, ריף הדולפינים, מצפה תת-ימי ועוד.

חשוב לזכור כי בניגוד לערים גדולות, התחבורה והתנועה באילת קלות וזורמות, וגם אם בחרתם מלון במרכז העיר, לא תהיה לכם כל בעיה להגיע (בין אם ברכב פרטי ובין אם בתחב"צ) לאטרקציות ולמקומות הבילוי שנמצאים באזורים אחרים בעיר.

מקצים תקציב

כן, השארנו בכוונה את החלק הזה לסוף, מכיוון שהוא מושפע מהקריטריונים שהגדרתם קודם. באילת, כאמור, יש מגוון רחב של מלונות לכל התקציבים – ממלונות בוטיק לחופשה זוגית רומנטית ועד למלונות הכל כלול לחופשות משפחתיות רבות-משתתפים. כך שלא משנה מה התקציב שלכם לחופשה – לא תהיה לכם כל בעיה למצוא מלון באילת שיתאים לו!

טיפ קטן, לסיום

בחירה נכונה של המלון עשויה להוות את ההבדל בין חופשה חלומית לבזבוז זמן. לכן, כדאי להעדיף מלון באילת ששייך לרשת גדולה ומוכרת, למשל, משפחת רשת מלונות אסטרל,  ולא להסתפק בווילה או במלון לא מוכר, גם אם באתר האינטרנט שלהם הם מצטיירים כ"גן עדן עלי אדמות"!

שתפו: