כניסה
הרשמה לניוזלטר

קפה הוא לא סתם עוד משקה, הוא אומנות לכל דבר ועניין. אוהבי המשקה החם והמריר יעידו על כך שהם מצאו את הנוסחה המושלמת להכנת הקפה. כמובן, על טעם וריח לא בדיוק נתווכח אך ברור לכולנו כי קפה טוב מתחיל בבחירה של פולי קפה משובחים וטחינה מדויקת במקום שמבטיחה את הטריות.

תוכן שיווקי | 20 בפברואר 2024 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

מטחנות קפה – כשלא מוכנים להתפשר על הטעם

אנשי מקצוע המתמחים בתחום הקפה יציעו להשקיע במטחנת קפה איכותית. הסיבה לכך היא שקפה טוב הוא קפה טרי וזה אומר שימוש בפולי קפה טריים וטחינה רגע לפני הכנת המשקה החמים. פולי הקפה מתחילים לעבור תהליך התחמצנות ברגע שהם נטחנים ומאותו הרגע הם בעצם מאבדים מטעמם. במטרה לבחור את מטחנת הקפה הטובה ביותר פנינו לשוחח עם חברת קרמה+ המתמחה במטחנות קפה מקצועיות ושמענו ממנה על הדרך הטובה ביותר להכין את כוס הקפה.

משמירה על הפולים ועד הטחינה – כך מכינים את כוס הקפה המושלמת

הדרך ליהנות מכוס קפה מושלמת היא לבחור את הפולים הנכונים. כמובן, כל אחד ואחת מאיתנו אוהבים את הקפה בעוצמה שונה ולכן יבחרו בפולים שונים. לאחר מכן יש לשים את פולי הקפה בקופסת אחסון אטומה ואם אפשר עדיף שיישארו באריזת וואקום זמן רב ככל האפשר ולהוציא אותם קרוב להכנת הקפה עצמו.

רגע לפני הכנת הקפה יש לטחון את הפולים ומיד להכניס אותם למכונת הקפה לצורך הכנת אספרסו, קפוצ׳ינו, אמריקנו וכל קפה אחר בהתאם להעדפה האישית. כמובן, ישנן מטחנות שונות אך אפשר להגיד שהמטרה צריכה להיות טחינה אחידה לכדי אבקה חלקלקה. כדי להשיג את המשימה וליהנות פעם אחר פעם מקפה מושלם ריכזנו את רשימת המטחנות המומלצות בחלוקה לתקציב.

מטחנות קפה ידידותיות בהפעלה ידנית

אנחנו יכולים למצוא מטחנות קפה כמעט בכל תקציב אך ברור כי ככל שנעלה האיכות תעלה. לאלו שמחפשים מטחנות בתקציב ידידותי מוצעת מטחנת הקפה והתבלינים דלונגי 79KG. המכונה זמינה לכולם והיא אומנם לא מבצעת את העבודה כמו המטחנות היקרות יותר אך היא נקודת פתיחה טובה לאלו שמחפשים מענה זול.

מכונה נוספת אשר נכנסת בתקציב הנמוך מ-1,000 שקלים היא אסקו Ascaso I-mini. מטחנת קפה זו נותנת מענה הרבה יותר טוב מקודמה (והיא יקרה יותר). היא יכולה להחזיק מעל לחצי קילו של פולים והופכת אותם לאבקה חלקה עם טחינה עקבית.

מטחנות קפה מקצועיות לבית ולמשרד

בתקציב גבוה יותר אפשר להתחיל ליהנות מטחינה אוטומטית בלחיצת כפתור ולקבל אבקת קפה מושלמת בטריות שאפשר להרגיש בטעם. מטחנת קפה Eureka Mignon Classico היא בחירה מצוינת, חזקה אשר נשארת יציבה בתהליך הטחינה. מעבר לאיכות מדובר גם במכונה יפיפייה שכיף לשים על השיש.

אפשרות נוספת היא מטחנת קפה ותבלינים אובל, Obel Junior המתאימה לשימוש ביתי ולהנאה מארומה מושלמת לפי דרישה. המטחנה מופעלת בכפתור דרך מסך מגע כשניתן לבחור בין טחינת מנה יחידה או כפולה. זוהי מטחנת קפה איכותית, שעובדת היטב בלי להתחמם עם מראה נירוסטה מלוטש.

מטחנות קפה שקטות, מרשימות ומקצועיות

מטחנת הקפה Rocket Faustino האיטלקית יכולה להיות בחירה מצוינת לאוהבי הקפה שמחפשים אחר איכות ולא מוכנים להתפשר על הטעם. המטחנה לא רק נותנת תוצאות מצוינות אלא גם מבצעת עבודה שקטה ומוציאה מנה אחת, מנה כפולה או משולשת, לפי בחירה. השליטה על המכונה פשוטה והיא מגיעה עם מסך טאץ׳ פשוט ונוח לתפעול.

מטחנת קפה נוספת שיכולה להשתלב בבית או במשרד היא Fiorenzato F4 E Nano. המטחנה נחשבת לאיכותית ומבוקשת בכל העולם. היא שקטה במיוחד, מגיעה עם מסך מגע גדול ונוח לתפעול. המטחנה טוחנת ישירות לידיד הפורטהפילר ואפשר לכוון אותה לספק מנה יחידה, כפולה או לבצע הפסקה ידנית. זוהי מכונה מקצועית שיכולה להתאים לבית ולמשרד כשהיא מאופיינת בגודל צר ומראה סופר-מקצועי.Top of Form

הקריטריונים בבחירת מטחנת קפה

כיוון שישנו מגוון של מטחנות קפה חשוב היה לנו להבין איך הכי נכון לבחור מבין כל האפשרויות. בבחירת המטחנה יש להסתכל על האיכות, אופן הפעולה מבחינת התפעול, לאיזו רמת טחינה היא מגיעה ולוודא שהיא לא מתחממת במהירות.

בכתבה זו הצגנו מכונות איכותיות אשר יאפשרו לכל אוהבי הקפה ליהנות מאיכות גבוהה, בבית או במשרד, ממש כפי שהם יכולים ליהנות בכל בית קפה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
כיצד טכנולוגיה להנחיית טילים המיוצרת בקליפורניה מגיעה לטרוריסטים בלבנון ובעזה?

איל לוינטר

העיתונאי ג׳ון שיפמן עקב מקרוב אחר יחידה מיוחדת שיצאה לעצור מכירת נשק אמריקני לאיראן, וגילתה שהיא צריכה להתעמת מול חברות אמריקניות ובנקים גדולים שמוכנים למכור סודות טכנולוגיים למדינות עוינות תמורת כמה דולרים

מה גרם לתרבויות העבר ליפול?

רקפת תבור

חוקרים שגילו את התשובה לשאלה מתריעים מהשלכות הגילויים על אזורנו כיום

למרות המלחמה – הגיוסים בהיי-טק הישראלי שומרים על יציבות: למעלה מ-3 מיליארד דולר גויסו מתחילתה

דורון פסקין

ניתוח חדש מגלה שמגזר ההייטק הישראלי מצליח לשמור על יציבות. "זה מפתיע, כי חשבנו שלמלחמה תהיה השפעה על הסקטור המקומי, בעוד שאנו רואים שהפעילות דומה לקצב ולמגמה בארה”ב“

מהפגישה עם כוחות ישראלים ועד לאיחוד עם המשפחות: התמונות מהגעת החטופים

צוות מגזין אפוק

מערך ההסברה הלאומי פרסם באמצעות לשכת העיתונות הממשלתית תמונות של שחרור 13 החטופים אתמול

מדע מוזר אבל אמיתי: אם תשלחו מחשבות טובות לשוקולד שלכם – זה יגביר את השפעתו על מצב הרוח שלכם?

רקפת תבור

שוקולד – המעודד האולטימטיבי. מחקרים כבר הוכיחו כי הוא עוזר

חיל האוויר תקף ביממה האחרונה מעל 25 מטרות ברצועת עזה

צוות מגזין אפוק

נמשכת הלחימה במרחב ח'אן יונס

שתפו: