כניסה
הרשמה לניוזלטר

החוכמה מדבקת: תכירו את 5 האפליקציות שמאפשרות לטלפון החכם להפוך את חוויית הנהיגה לחכמה, יעילה ולא…

תוכן שיווקי | 23 בפברואר 2023 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

אפליקציות מומלצות לרכב

החוכמה מדבקת: תכירו את 5 האפליקציות שמאפשרות לטלפון החכם להפוך את חוויית הנהיגה לחכמה, יעילה ולא פחות חשוב – בטוחה.

מי אמר שרק הטלפון חכם? את אפליקציות Android Auto ו- Apple Car play המתממשקות עם הסמארטפון, כולנו מכירים. הנה כמה אפליקציות פחות מוכרות (אך לא פחות שוות), שיסייעו לכם לשדרג את חוויית הנהיגה ולהפוך אותה לבטוחה יותר.

LifeSaver: מסייע לילדים (וגם להורים) להגיע ליעד בבטחה

הדבר החשוב ביותר בזמן נהיגה, הוא לוודא שנגיע ליעד בבטחה. אך מה עושים עם כל הסחות הדעת שמגיעות מכיוון הטלפון, גורמות להסטת המבט מהכביש ועלולות להוביל לתאונה? הטלפון החכם שבמקרה הזה מהווה את מקור בעיה, יכול להיות הפתרון. איך? באמצעות אפליקציית LifeSaver, שמסייעת לנהגים להימנע מהסחות דעת מסוכנות: האפליקציה רצה ברקע, נכנסת לפעולה באופן אוטומטי ונועלת את הטלפון ברגע שמתחילים לנסוע.

האפליקציה מקנה להורים (או לחילופין לציי רכב) אמצעי להגדלת בטיחות הנהיגה.

כדי לעודד נסיעה בטוחה ונטולת הסחות דעת, האפליקציה כוללת מערכת דירוג ותגמולים (כך למשל הדירוג של הנהג ייפגע אם ינסה לפתוח את נעילת הטלפון תוך כדי נהיגה). בנוסף, האפליקציה מנטרת את מיקומו של הנהג, ומאפשרת לדעת מתי הוא הגיע בבטחה אל היעד.

Tire: האפליקציה שבודקת את תקינות הצמיגים

רכבים רבים מצוידים בשנים האחרונות במערכות המנטרות את לחץ האוויר בצמיגים. פרמטר נוסף שמעיד על תקינות הצמיג, הוא עובי הגומי בסוליה שלו. בהיעדר מספיק עומק, לצמיגים שחוקים יש אחיזת כביש פחות טובה, הם פוגעים ביכולת של הנהג לשלוט ברכב ובמקרים רבים הם מאטים את מהירות הבלימה. כל אלה עשויים לפגוע בבטיחות הנסיעה.

איך יודעים מתי הצמיגים שחוקים וצריך להחליף אותם, גם לפני הטיפול השנתי? אפליקציית Tire מתגייסת למשימה: כל שצריך לעשות הוא לצלם את כל אחד מצמיגי הרכב, והאפליקציה תיתן לכם חיווי בנוגע לתקינותו. איך זה עובד? באמצעות ניתוח גווני הצמיג ומידת הכהות שלהם, האפליקציה בודקת האם עומק סוליית הצמיג תקין או לא. הצמיג לא תקין? החלפתו (או לפחות הליכה למוסך לצורך בדיקה), תסייע לכם לשמור על בטיחות הנסיעה.

Parking: כדי שלא תשכחו איפה חניתם

כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהרכב בזמן שאתם מדברים בטלפון או פשוט מוצפים במחשבות, בלי לשים לב איפה חניתם? בין אם חניתם ברחוב או בחניון גדול, אפליקציית Parking תוודא שתמיד תמצאו את החנייה שלכם בקלות. האפליקציה מזהה שחניתם באופן אוטומטי (באמצעות התקן הבלוטות), שומרת את מיקום החנייה ומציגה אותו על גבי מפה, כך שבעת הצורך תוכלו לנווט אליו בקלות. בנוסף, האפליקציה כוללת היסטוריה של מיקומי החנייה האחרונים. היא אפילו כוללת תזכורת לסיום זמן החנייה, שמאפשרת לכם להימנע מדוחות וקנסות. חניתם בחנייה מקורה או תת קרקעית? Parking מאפשרת לכם לצלם את מיקום החנייה או להוסיף הודעת טקסט, כדי לסייע לכם לשוב לחנייה בקלות.

Drivvo: לעקוב אחרי הוצאות הרכב

הרכב שלנו זולל לא רק דלק, אלא גם כסף. כדי לעקוב אחרי הוצאות הרכב השונות אפשר להיעזר באפליקציית Drivvo, ולהזין את ההוצאות החודשיות כגון הוצאות הדלק והטיפולים. באופן הזה גם תוכלו לעקוב אחרי היקף ההוצאות וגם אחרי תדירות התדלוקים. פיצ'ר מדליק נוסף של האפליקציה שמתעלה אפילו על מעקב ההוצאות, הוא היכולת להזין כתובת, לראות את עלויות התדלוק של התחנות הסמוכות ולנווט לתחנה הזולה ביותר.

אפליקציית הפניקס: עזרה בזמן חירום (ועוד הרבה יותר)

כולנו יודעים כמה חשוב לרכוש ביטוח רכב שיספק את ההגנה הטובה ביותר ברגע האמת. מכאן חשיבותו של ביטוח רכב מקיף שייכנס לתמונה במגוון תרחישים שבהם תאונה או גניבה. אך מה עושים כשצריך להפעיל את הביטוח או לבצע פעולות הקשורות אליו? גם במקרה הזה יש אפליקציה שיכולה לסייע.

יש לכם ביטוח רכב של הפניקס? תוכלו להוריד את אפליקציית הרכב של החברה מחנות האפליקציות, ולבצע מגוון פעולות בלחיצה אחת פשוטה. האפליקציה מגישה עזרה בזמן חירום, כולל הנחיות לזמן תאונה וריכוז טלפונים חשובים כמו שירות חילוץ או גרירה ושירותי תיקון שונים. בנוסף, האפליקציה מאפשרת להוסיף נהג זמני, להגיש תביעה ולצפות במסמכי הרכב השונים. בוחרים ביטוח רכבים? בדקו כמה נוח להפעיל את הביטוח בלחיצת כפתור.

לאפליקציית הפניקס ב- Google Play

לאפליקציית הפניקס ב- App Store

ובשורה התחתונה? האפליקציות שהפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, מסייעות לשפר את חוויית הנהיגה ואפילו להפוך אותה לבטוחה יותר. דרך צלחה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
איך נראית ההנהגה החדשה של סין?

צוות מגזין אפוק

הקונגרס ה-18 של המפלגה הקומוניסטית הסינית הסתיים עם חשיפת שמם של חברי הוועדה המתמדת של הפוליטבירו

סין: בו שי-לאי סולק מכל תפקידיו במפלגה

צוות מגזין אפוק

אשתו נחקרת בחשד למעורבות במותו של אדם אנגלי בשם ניל הייווד

כלכלן: "אני אוהב את הרוגע והשלווה בשן יון, ובו זמנית את האקשן"

צוות מגזין אפוק

"זה היה מדהים! נהניתי מאוד מהריקוד, מהתלבושות ומהאקשן והמוסיקה. נפלא!". "ישבתי בשורה הראשונה וראיתי את ההרקדנים

סגן קנצלר גרמניה: "ביטחונה של מדינת ישראל הוא חיוני לנו כמדינה"

יובל גומא

בנאום שנשא אמר רוברט האבק כי לגרמניה אחריות היסטורית: "הקמתה של מדינת ישראל לאחר השואה הייתה הבטחה לביטחונם של היהודים, וגרמניה מחויבת לעזור בכדי שיהיה אפשר לקיים את ההבטחה הזאת"

צה״ל, שב״כ ומג״ב עצרו במהלך הלילה שבעה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון

אורן שלום

מתחילת המלחמה נעצרו כ-3,600 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,600 מהם משויכים לחמאס

החטופים ששוחררו הגיעו לשטח ישראל

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

שתפו: