כניסה
הרשמה לניוזלטר

החורף כבר כאן, זוהי ההזדמנות שלכם להתכונן לקראתו על כל המשתמע מכך. כבר קניתם בגדים חדשים…

תוכן שיווקי | 13 באוקטובר 2022 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

הכן את המערכת החיסונית לחורף

החורף כבר כאן, זוהי ההזדמנות שלכם להתכונן לקראתו על כל המשתמע מכך. כבר קניתם בגדים חדשים לקראתו, ואפילו הכנתם את הרכב לנסיעה בימי הגשם. אך האם הכנתם את המערכת החיסונים שלכם לימי החורף? מרבית האנשים חושבים כי הגוף מכין את עצמו להתמודדות עם עונות השנה. אך מבלי שתעשו עבודה מקדימה, לגוף יהיה קשה להסתגל למעבר בין עונת הקיץ לבין עונת החורף. בישראל מדובר על שינוי קיצוני, כזה שקשה מאוד להסביר אותו במילים. לפני כמה ימים עדיין היה חם, פתאום ללא הכנה מוקדמת תמצאו את עצמכם בחורף לכל דבר ועניין.

בחורף דואגים להכין ארוחות חמות

אין דבר יותר מנחם מאוכל טוב, בטח כזה שמותאם לעונה כמו כפפה ליד. אם בחודשי הקיץ תוכלו לאכול אוכל קר, כזה שירענן לכם את הגוף. בחורף יהיה עליכם לאכול אוכל חם, כזה שיחמם אתכם בכל מצב שהוא. אם יש לכם את הזמן הפנוי, תוכלו להכין ארוחות שונות מראש לקראת ימי החורף. אך גם אלה שלא יודעים לבשל או כאלה שאין להם זמן יכולים למצוא פתרונות מוכנים. האוכל החם גם ישביע אתכם, וגם יאפשר לכם לחזק את המערכת החיסונית. ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם היא לשתות מרק חם בכל פעם שאתם מרגישים שקר לכם מאוד.

שינה רציפה מחזקת את המערכת החיסונית

זה אולי הדרך שהכי ישמח אתכם לשמוע, בטח אם אתם מאלה שאוהבים לישון. ישנה חשיבות לשינה רציפה בלילה, בטח כאשר מדובר על ימי החורף הקרים. כדי שתוכלו לישון ללא בעיה יהיה עליכם להכין את המיטה עם כל מה שנדרש לשינה בקור. תרכשו לעצמכם פוך מפנק, כזה שיחמם אתכם בתוך המיטה עצמה. תדאגו להיכנס לישון 7-8 שעות לפני שאתם אמורים להתעורר. תאפשרו לגוף שלכם לנוח מהיום שעברתם, ולהתכונן כמו שצריך לקראת היום שמגיע למחרת. מי שלא ישן כמו שצריך בלילה, ימצא את עצמו מתקשה להתמודד עם הקור ועם הקשיים האחרים.

צילום: Freepik

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: