אנחנו חיים בעולם שבו האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מאתנו. כולנו מחפשים שירותים ומוצרים דרך האינטרנט…
תוכן שיווקי | 17 ביולי 2022 | תוכן שיווקי | 4 דק׳
קידום אורגני: מה מניע אדם ללחוץ על תוצאה בגוגל?
אנחנו חיים בעולם שבו האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מאתנו. כולנו מחפשים שירותים ומוצרים דרך האינטרנט ואף מבצעים פעולות שונות ומגוונות בהתאם לצורך. לפעמים מדובר ברכישה אונליין של מוצר מסוים, הזמנת תור או בחינה של המוצרים והשירותים השונים. מאז שהאינטרנט חדר לחיינו, הבינו בעלי העסקים שאי אפשר בלעדיו ושהם צריכים לעשות הכול במטרה להחזיק את הראש מעל למים. או מבילים אחרות: לגרום לגולשים להיכנס דווקא לאתר שלהם.
מדוע הגולש לוחץ על תוצאה כזו ולא אחרת?
אז מה גורם לגולש X ללחוץ על תוצאה של אתר אחד ולא השני? ובכן, גורם משמעותי המשפיע במיוחד על התוצאות הוא המיקום. הגולשים מעדיפים ללחוץ על התוצאות הראשונות בגוגל כאשר הם מחפשים ביטוי מסוים כמו "רופא שיניים בתל אביב" או "קוסמטיקאית בכפר סבא". לגולשים אין זמן או כוח לדפדף בין עמודי האתר כדי למצוא את השירות המתאים. כך שהם מעדיפים להתייחס לתוצאות הראשונות בלבד. אם כך, אתם אומרים לעצמכם, הדרך הקלה יותר היא פשוט לפנות לקידום ממומן בגוגל. כל שיש לעשות במקרה זה הוא לשלם לגוגל פר קליקים, והמודעה תופיעה ראשונה. למעשה, העניין לא כל כך פשוט. גם בקידום הממומן קיימת תחרות בקרב בעלי העסקים, כך שגם קידום ממומן מצריך ידע קודם. אבל זה עוד לא הכול. ברגע שהגולש מבחין בהודעה הממומנת, היא נראית אמינה פחות בעיניו. הוא יעדיף לגלול קצת יותר למטה כדי ללחוץ על מודעה בלתי ממומנת וללחוץ עליה. ואכן, אתר המקודם בקידום אורגני, זוכה להערכה רבה יותר.
מדוע כדאי לקדם את האתר במסגרת הקידום האורגני?
בהשוואה לקידום הממומן המהיר יחסית, הקידום האורגני הוא איטי והדרגתי. מדובר בעבודה סיזיפית שיש להשקיע עד שהאתר עולה לתוצאות הראשונות בגוגל, ועדיין בעלי עסקים רבים מעדיפים דווקא אותו. קיימות כמה סיבות להעדיף את הקידום האורגני על פני הממומן. ראשית, קידום אורגני דורש השקעה רבה באתר, שהוא למעשה הפנים של העסק שלכם. כך שבסופו של דבר, מקבלים אתר מושקע ויוקרתי. שנית, הקידום האורגני מתמזג היטב עם מנוע החיפוש של גוגל, ולכן הוא מועדף יותר על הגולשים. מעבר לכך, האתר הוא נכס לכל דבר ועניין. כך שאם אתם לא צריכים אותו, אפשר למכור אותו. ואם מדובר באתר שקודם היטב, יהיה מי שמוכן לשלם עליו מחיר טוב.
מה אפשר לעשות כדי לדאוג לקידום האתר?
ראינו כי הקידום האורגני יכול לתרום רבות לעסק. כעת, עלינו לבחון את הפעולות המרכזיות שיש לבצע על מנת לקדם את האתר:
- תוכן איכותי – אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג לאתר הוא תוכן איכותי. אחרי שעושים חקר מילות מפתח, חשוב לשלב את המילים האלה בתוכן בצורתן הטבעית. ברגע שאתם כותבים תכנים איכותיים עם ערך מוסף ללקוח, גוגל מתעדפת אתכם.
- היררכיה טובה באתר – הגולש צריך לדעת בכל רגע נתון היכן הוא נמצא, אם בעמוד הראשי ואם בעמודים הפנימיים של האתר. חשוב ליצור היררכיה ברורה באתר, המחולקת לקטגוריות, כך שהלקוח ייכנס לקישורים ללא בעיות.
- אתר טוב מבחינה ויזואלית – הגולשים אוהבים אתרים מעוצבים שנראים טוב מבחינה ויזואלית. ברגע שאתם דואגים לנראות האתר, אתם מעניקים לגולשים סביבה נמוכה ומצמצמים את אחוזי הנטישה. על מנת לשפר את האתר מבחינה ויזואלית, יש צורך להעלות תמונות וסרטונים ולדאוג לעיצוב טוב ומתאים.
- רספונסיביות לנייד – הגולשים בימינו נכנסים לאתרי האינטרנט לא רק דרך המחשב, אלא גם דרך הטלפון הסלולרי הפרטי שלהם. למעשה, מרבית הגולשים נמצאים שם. כך שאם אתם לא מתאימים את האתר למסכים הקטנים של הסלולרי, אתם פשוט מפסידים לקוחות.
- מהירות טעינה – האתר שלכם צריך להיטען במהירות. כלומר, מהירות הטעינה שלו לא צריכה לעלות על 3 שניות. אחרת, הגולש יעדיף לעבור לאתר אחר. קיימים תוספים שונים המאפשרים לכווץ את הקבצים באתר כדי לקבל אתר מהיר יותר.
- קישורים – קידום האתר תלוי רבות בקישורים הפנימיים והחיצוניים. את הראשונים קל יותר לנהל. קישורים פנימיים נמצאים בשליטתנו, ואנו רק צריכים לקבוע איזה עמוד לחזק ברגע נתון. הקישורים החיצוניים הם הבעייתיים יותר, שכן כדי להשיג אותם אנו זקוקים לשיתוף פעולה עם גורמים אחרים. חשוב לבחון את המקור שממנו אתם משיגים את הקישורים האלה ולוודא שהוא נאמן. מומלץ לקבל קישורים דרך אתר חדשותי מוביל או באמצעות אתר מוביל הקשור לתחום שלכם.
- מתאימים את האתר לקהל היעד – הלקוח אוהב כאשר המוצרים והשירותים פונים אליו, ולכן חשוב להתאים את האתר לקהל היעד מבחינת עיצוב, תכנים ועוד.
ראינו כי קיימים דברים רבים שיש לשים אליהם לב כאשר מקדמים אתר. קידום אתר אורגני הוא עבודה במשרה מלאה, ויש צורך בידע מקצועי על מנת להביא את האתר לתוצאות הראשונות.
חברת WEBS – המומחית לקידום אתרים
על מנת לקדם אתר בצורה אורגנית יש צורך לבצע פעולות רבות, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לבצע את הפעולות האלה לבד. תוכלו לפנות לחברה לקידום אתרים ולקדם באמצעותה את העניינים. חברה מנוסה ומקצועית תאפשר לכם לעבוד בראש שקט על פיתוח המוצרים והשירותים שלכם, בעוד היא תעסוק בנושא הקידום. אם אתם מחפשים חברה כזו, הכירו את חברת WEBS מומחים בקידום אתרים בגוגל . החברה מספקת מגוון רחב של שירותים בתחום. החזון של החברה הוא להביא כל חברה להצלחה המגיעה לה. לחברת WEBS ניסיון של 8 שנים בתחום הקידום. היא פועלת בשקיפות מלאה תוך אספקת דוחות חודשיים, מעסיקה מקדמי אתרים במשרה מלאה, מספקת תוכנית עבודה מסודרת לכל לקוח ומעניקה יחס אישי לכל אחד. כך שאם גם לכם יש עסק שאינו מתקדם בזמן האחרון, אתם מוזמנים לפנות לחברה ולהתחיל לצמוח.
FREEPIK
עוד כתבות של תוכן שיווקי
עוד כתבות בתוכן שיווקי
-
משכנתא רב-תכליתית – לא רק לדירה ראשונה
בחסות לאומי
-
אילו דגמי רכב משפחה מומלצים לטיולים?
תוכן שיווקי
-
קבוצת גבאי ובניין וסביבה, החלו בהקמת פרויקט פינוי בינוי ברחוב השר משה ברמת-גן
תוכן שיווקי
-
לימודי הנדסאי רכב – מסלול הלימודים המבטיח לך שפע תעסוקה בעולם הרכב
תוכן שיווקי
-
ביטוח בריאות פרטי או קופת חולים? המדריך שיעשה לכם סדר בבלגן
תוכן שיווקי
קידום אורגני: מה מניע אדם ללחוץ על תוצאה בגוגל?
אנחנו חיים בעולם שבו האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מאתנו. כולנו מחפשים שירותים ומוצרים דרך האינטרנט…
תוכן שיווקי | 17 ביולי 2022 | תוכן שיווקי | 3 דק׳
FREEPIK
אנחנו חיים בעולם שבו האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מאתנו. כולנו מחפשים שירותים ומוצרים דרך האינטרנט ואף מבצעים פעולות שונות ומגוונות בהתאם לצורך. לפעמים מדובר ברכישה אונליין של מוצר מסוים, הזמנת תור או בחינה של המוצרים והשירותים השונים. מאז שהאינטרנט חדר לחיינו, הבינו בעלי העסקים שאי אפשר בלעדיו ושהם צריכים לעשות הכול במטרה להחזיק את הראש מעל למים. או מבילים אחרות: לגרום לגולשים להיכנס דווקא לאתר שלהם.
מדוע הגולש לוחץ על תוצאה כזו ולא אחרת?
אז מה גורם לגולש X ללחוץ על תוצאה של אתר אחד ולא השני? ובכן, גורם משמעותי המשפיע במיוחד על התוצאות הוא המיקום. הגולשים מעדיפים ללחוץ על התוצאות הראשונות בגוגל כאשר הם מחפשים ביטוי מסוים כמו "רופא שיניים בתל אביב" או "קוסמטיקאית בכפר סבא". לגולשים אין זמן או כוח לדפדף בין עמודי האתר כדי למצוא את השירות המתאים. כך שהם מעדיפים להתייחס לתוצאות הראשונות בלבד. אם כך, אתם אומרים לעצמכם, הדרך הקלה יותר היא פשוט לפנות לקידום ממומן בגוגל. כל שיש לעשות במקרה זה הוא לשלם לגוגל פר קליקים, והמודעה תופיעה ראשונה. למעשה, העניין לא כל כך פשוט. גם בקידום הממומן קיימת תחרות בקרב בעלי העסקים, כך שגם קידום ממומן מצריך ידע קודם. אבל זה עוד לא הכול. ברגע שהגולש מבחין בהודעה הממומנת, היא נראית אמינה פחות בעיניו. הוא יעדיף לגלול קצת יותר למטה כדי ללחוץ על מודעה בלתי ממומנת וללחוץ עליה. ואכן, אתר המקודם בקידום אורגני, זוכה להערכה רבה יותר.
מדוע כדאי לקדם את האתר במסגרת הקידום האורגני?
בהשוואה לקידום הממומן המהיר יחסית, הקידום האורגני הוא איטי והדרגתי. מדובר בעבודה סיזיפית שיש להשקיע עד שהאתר עולה לתוצאות הראשונות בגוגל, ועדיין בעלי עסקים רבים מעדיפים דווקא אותו. קיימות כמה סיבות להעדיף את הקידום האורגני על פני הממומן. ראשית, קידום אורגני דורש השקעה רבה באתר, שהוא למעשה הפנים של העסק שלכם. כך שבסופו של דבר, מקבלים אתר מושקע ויוקרתי. שנית, הקידום האורגני מתמזג היטב עם מנוע החיפוש של גוגל, ולכן הוא מועדף יותר על הגולשים. מעבר לכך, האתר הוא נכס לכל דבר ועניין. כך שאם אתם לא צריכים אותו, אפשר למכור אותו. ואם מדובר באתר שקודם היטב, יהיה מי שמוכן לשלם עליו מחיר טוב.
מה אפשר לעשות כדי לדאוג לקידום האתר?
ראינו כי הקידום האורגני יכול לתרום רבות לעסק. כעת, עלינו לבחון את הפעולות המרכזיות שיש לבצע על מנת לקדם את האתר:
- תוכן איכותי – אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג לאתר הוא תוכן איכותי. אחרי שעושים חקר מילות מפתח, חשוב לשלב את המילים האלה בתוכן בצורתן הטבעית. ברגע שאתם כותבים תכנים איכותיים עם ערך מוסף ללקוח, גוגל מתעדפת אתכם.
- היררכיה טובה באתר – הגולש צריך לדעת בכל רגע נתון היכן הוא נמצא, אם בעמוד הראשי ואם בעמודים הפנימיים של האתר. חשוב ליצור היררכיה ברורה באתר, המחולקת לקטגוריות, כך שהלקוח ייכנס לקישורים ללא בעיות.
- אתר טוב מבחינה ויזואלית – הגולשים אוהבים אתרים מעוצבים שנראים טוב מבחינה ויזואלית. ברגע שאתם דואגים לנראות האתר, אתם מעניקים לגולשים סביבה נמוכה ומצמצמים את אחוזי הנטישה. על מנת לשפר את האתר מבחינה ויזואלית, יש צורך להעלות תמונות וסרטונים ולדאוג לעיצוב טוב ומתאים.
- רספונסיביות לנייד – הגולשים בימינו נכנסים לאתרי האינטרנט לא רק דרך המחשב, אלא גם דרך הטלפון הסלולרי הפרטי שלהם. למעשה, מרבית הגולשים נמצאים שם. כך שאם אתם לא מתאימים את האתר למסכים הקטנים של הסלולרי, אתם פשוט מפסידים לקוחות.
- מהירות טעינה – האתר שלכם צריך להיטען במהירות. כלומר, מהירות הטעינה שלו לא צריכה לעלות על 3 שניות. אחרת, הגולש יעדיף לעבור לאתר אחר. קיימים תוספים שונים המאפשרים לכווץ את הקבצים באתר כדי לקבל אתר מהיר יותר.
- קישורים – קידום האתר תלוי רבות בקישורים הפנימיים והחיצוניים. את הראשונים קל יותר לנהל. קישורים פנימיים נמצאים בשליטתנו, ואנו רק צריכים לקבוע איזה עמוד לחזק ברגע נתון. הקישורים החיצוניים הם הבעייתיים יותר, שכן כדי להשיג אותם אנו זקוקים לשיתוף פעולה עם גורמים אחרים. חשוב לבחון את המקור שממנו אתם משיגים את הקישורים האלה ולוודא שהוא נאמן. מומלץ לקבל קישורים דרך אתר חדשותי מוביל או באמצעות אתר מוביל הקשור לתחום שלכם.
- מתאימים את האתר לקהל היעד – הלקוח אוהב כאשר המוצרים והשירותים פונים אליו, ולכן חשוב להתאים את האתר לקהל היעד מבחינת עיצוב, תכנים ועוד.
ראינו כי קיימים דברים רבים שיש לשים אליהם לב כאשר מקדמים אתר. קידום אתר אורגני הוא עבודה במשרה מלאה, ויש צורך בידע מקצועי על מנת להביא את האתר לתוצאות הראשונות.
חברת WEBS – המומחית לקידום אתרים
על מנת לקדם אתר בצורה אורגנית יש צורך לבצע פעולות רבות, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לבצע את הפעולות האלה לבד. תוכלו לפנות לחברה לקידום אתרים ולקדם באמצעותה את העניינים. חברה מנוסה ומקצועית תאפשר לכם לעבוד בראש שקט על פיתוח המוצרים והשירותים שלכם, בעוד היא תעסוק בנושא הקידום. אם אתם מחפשים חברה כזו, הכירו את חברת WEBS מומחים בקידום אתרים בגוגל . החברה מספקת מגוון רחב של שירותים בתחום. החזון של החברה הוא להביא כל חברה להצלחה המגיעה לה. לחברת WEBS ניסיון של 8 שנים בתחום הקידום. היא פועלת בשקיפות מלאה תוך אספקת דוחות חודשיים, מעסיקה מקדמי אתרים במשרה מלאה, מספקת תוכנית עבודה מסודרת לכל לקוח ומעניקה יחס אישי לכל אחד. כך שאם גם לכם יש עסק שאינו מתקדם בזמן האחרון, אתם מוזמנים לפנות לחברה ולהתחיל לצמוח.