כניסה
הרשמה לניוזלטר

השקעה בתחום הנדל"ן היא ללא ספק ההשקעה הטובה ביותר שתוכלו לעשות. כולם מבינים כי השקעה בנדל"ן…

תוכן שיווקי | 24 במאי 2022 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

השקעת מולטי פמילי – הכוכב העולה בתחום הנדל"ן

השקעה בתחום הנדל"ן היא ללא ספק ההשקעה הטובה ביותר שתוכלו לעשות. כולם מבינים כי השקעה בנדל"ן מביאה איתה יציבות גבוהה, וגם תשואה לא רעה בכלל. אך כל מי שמשקיע בנדל"ן יהיה חייב לקחת בחשבון את כל האפשרויות השונות שנמצאות על הפרק. המטרה היא לעשות בחירה שתהיו שלמים איתה, כזאת שתאפשר לכם להפוך את החלום למציאות. אחת מההשקעות הפופולריות ביותר בשנים האחרונות נקראת מולטי פמילי. אם אינכם מבינים לעומק את המשמעות, מוטב כי תקראו את המאמר הבא. אולי סוף כל סוף תמצאו את עצמכם משקיעים באפיק ההשקעה המושלם מנקודת המבט האישית שלכם.

 מה זה מולטי פמילי?

בעבר השקעה בארה"ב הייתה מתבססת בעיקר על רכישת בית פרטי עם גינה ובריכה. במציאות הנוכחית נכסים מהסוג הזה כבר לא קיימים, כל זאת בגלל עניינים שונים. זוהי הסיבה שבגללה כל מי שרוצה להשקיע בנדל"ן בארה"ב יהיה חייב להתאים את עצמו למצב הקיים. מולטי פמילי נקרא בעברית מקבץ דירות, והוא מתחם שמכיל בתוכו מאות יחידות דיור שונות. חברת ניהול שתחתיה נמצאים מספר משקיעים שונים תרכוש את המתחם כולו. המשמעות היא שאתם תוכלו להרוויח כסף מהאחוז המסוים שבו אתם מחזיקים בהתאם להשקעה הראשונית. ככל שאחוז ההשקעה שהשקעתם יהיה גבוה יותר, כך מן סתם תקבלו אחוזים גבוהים יותר מהרווח.

 להשקיע בנכס ללא כאבי ראש

אז מה הופך את האפשרות של מולטי פמילי לאפשרות כל כך מבוקשת? אפשר לזקוף לזכות האפשרות הזאת לא מעט יתרונות שונים. אך היתרון הבולט ביותר הוא היכולת להשקיע בנכס מבלי לשבור את הראש. הרי ישנה חברת ניהול ואחזקה שאמורה לטפל בכל הבעיות השונות שקורות בנכס. אתם רק דאגתם לשים את ההשקעה הראשונית בשביל לרכוש את המתחם כולו. גם אם תתעורר הוצאה נוספת, היא לא תיפול עליכם בתור משקיעים בודדים. היא תיפול על כל קבוצת הרכישה, כך שהחלק שלכם יהיה חלק מזערי. לא תמצאו את עצמכם נכנסים לחובות או מתמודדים עם הוצאות שלא צפיתם אותם.

צילום: FREEPIK

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
"המק"ס תתפטרי, שי ג'ין-פינג תתפטר" – הזעם העממי בסין גובר

צוות מגזין אפוק

זעם עממי רב הצטבר בסין נגד מדיניות "אפס הדבקה" שמוביל מנהיג סין, שי ג'ין-פינג. המונים יצאו לרחובות בערים ברחבי סין כדי להפגין,

פרשנות: האתגר בתוכנית נתניהו ליום שאחרי

יוני בן מנחם

ישראל ממשיכה לחפש גורמים מקומיים ברצועת עזה המסוגלים לקחת על עצמם את הניהול האזרחי. בתור התחלה היא מנסה את החמולות

מה זה אומץ אמיתי?

בן קמינסקי

להיות חייל, לצאת למלחמה ולסכן את החיים למען המולדת - סיפורים כאלה יש למכביר בהיסטוריה הסינית. מי שראה את הסרט ״גיבור״ בוודאי זוכר את ג׳ינג קה, החייל האמיץ שהעז להקריב את עצמו ולהגיע למלך צ׳ין האכזר, ששאף לכבוש את כל

פרשנות: חשיבות השליטה ב"ציר פילדלפי"

יוני בן מנחם

צה"ל יכבוש בקרוב את "ציר פילדלפי" על גבול רצועת עזה עם מצרים, למרות התנגדות מצרים לשליטה ישראלית בו

המהפכה הבאה בעולם השחמט

יניב ניצן

על ילדי פלא, טריקים של קוסמים ופרשנויות של שחמטאים

מחבל הג'יהאד האסלאמי מודה: אנסתי ישראלית בטבח ה-7 באוקטובר

אורן שלום

תיעוד קשה לצפייה מחדר החקירות של יחידה 504 באגף המודיעין

שתפו: