כניסה
הרשמה לניוזלטר

כבר זמן מה שרוסיה ואוקראינה נמצאות במתיחות פוליטית. בשבוע האחרון המתיחות עלתה שלב והפכה למלחמה של…

תוכן שיווקי | 8 במרץ 2022 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

האם מחיר ההובלות יתייקר בגלל המלחמה בין רוסיה לאוקראינה?

כבר זמן מה שרוסיה ואוקראינה נמצאות במתיחות פוליטית. בשבוע האחרון המתיחות עלתה שלב והפכה למלחמה של ממש שיש עִמה פצועים והרוגים. רוסיה האחראית על כשליש מהאספקה של סחורות: מוצרי מזון, דשן ונפט, עשויה לגרום לטלטלה כלכלית שתורגש גם אצלנו בישראל, במיוחד בעלויות הדלק שגם כך נמצאות במגמת עלייה. השימוש בדלק עבור כלי רכב הוא עצום גם בקרב אנשים פרטיים המתדלקים את רכבם הפרטי ועל אחת כמה וכמה במגזר העסקי ובתחום ההובלות בפרט.

מה ממוצע מחירי ההובלה שהוצע בתקופה שלפני המלחמה?

עד לפרוץ המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, נעו מחירי ההובלות בין 300 ש"ח ל-3,000 ש"ח בהתאם לסוג ההובלה והמיקום שאליו יש להוביל את הציוד. כאשר מדובר בהובלה באמצעות משאית, אנו מדברים על מחירי סולר שהם ללא ספק גבוהים ממחירי הבנזין ולכן ההשפעה של התייקרות מחירי הדלק עשויה להיות קריטית. כמובן שהמחירים משתנים מחברת הובלה אחת לאחרת, אך זהו טווח המחירים הרלוונטי לפני ההתייקרות. בכל מקרה, אם אתם מעוניינים לדעת כמה עולה הובלה במדויק, תוכלו ליצור קשר עם החברות השונות, לתת פרטים על ההובלה שאתם מעוניינים בה ולקבל מחיר מדויק.

איזו השפעה תהיה להתייקרות על מחירי ההובלות בזמן המלחמה?

ענף ההובלות הוא ענף רחב מאוד ומרכז בתוכו שירותי הובלה של תכולת בתים וכן הובלת מוצרים מחנויות שונות אל בתי הלקוחות. אחד הפרמטרים הקובעים את מחיר ההובלה הוא ללא ספק עלות הדלק שתשלם החברה. עליית המחירים הצפויה להיות כבר בחודש זה עשויה להיות בגובה של 7-5 ש"ח שהם כעשרה אחוזי התייקרות. מדובר על סכום משמעותי העשוי לייקר את מחירי ההובלות בטווח של 300-150 ש"ח. מדובר בסכום לא מבוטל בענף זה. אם עד היום הובלה פשוטה של פריט אחד או שניים הגיעה עד 300 ש"ח בלבד, הרי שלאחר ההתייקרות היא עשויה לעלות בין 450 ל-600 ש"ח.

קרדיט תמונה: freepik

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
כמה סינים נדרשים כדי לעצור את התנועה ולחצות את הכביש?

צוות מגזין אפוק

הולכי רגל בסין נאלצים לחצות את הכביש באור אדום כי שטף המכוניות לא נעצר, גם כאשר הרמזור ירוק

שר החוץ הבריטי דייוויד קמרון: "מתנחלים קיצוניים" הפועלים באלימות נגד פלסטינים לא יורשו להיכנס לבריטניה

קרן זריהן

גורמים נוספים באיחוד האירופי מביעים מחאה כלפי "אלימות המתנחלים" בגדה המערבית, וקוראים לצעדים כלפי האחראים לפעולות אלה

ללמוד מגאוני השחמט: החלש מנצח – שינוי יחסי הכוחות

צוות מגזין אפוק

מנהלים מיומנים, לוחמים ושחמטאים שמנסים להשיג יתרון בעודם במצב של חיסרון בוחרים באסטרטגיית "השני לטוב ביותר"

הצד הכלכלי של הגירושין – איך מתנהלים נכון ביום שאחרי?

בחסות לאומי

הגדרת מטרות, קביעת תקציב, חלוקת רכוש ותכנון הכנסות והוצאות הם שיקולים משמעותיים בכל גירושין. אם חשוב לכם לשמור על איכות חיים מסוימת גם אחרי פירוק התא המשפחתי, כדאי שתדעו איך לגשת לכל שלב ועל מה לשים את הדגשים העיקריים בתהליך

סכין למטבח ביתי – לחיתוך מקצועי בלי פשרות

תוכן שיווקי

בכל בית בישראל, החדר החשוב ביותר הוא כנראה המטבח; שם קורה כל הקסם, שם מתגבשות החלטות גדולות ושם, מתרחשים כל הרגעים הכי שמחים ומאושרים שלכם כמשפחה. לכן, אין משפחה אחת בישראל שתהיה מוכנה לוותר על הקמת מטבח איכותי ומאובזר. אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא סכין למטבח ביתי – הוא ההוכחה החותכת לכך שישראלים התקדמו לשלב הבא בבישול הביתי, כאשר כל אחד שואף לבשל כמו מאסטר שף אמיתי גם במטבח הפרטי שלהם. אבל איך בדיוק בוחרים סכין איכותית למטבח הביתי? ובכן כל התשובות בכתבה הבאה

דעה: "בדיוק כפי שב-48' ידענו להיכנס לעיר הערבית יפו ולהפוך אותה לעיר ישראלית ויהודית, ככה אנחנו צריכים לעשות עכשיו בעזה"

משה פייגלין

טור דעה של חה"כ לשעבר משה פייגלין

שתפו: