רוב ההחלטות אותן אנו נדרשים לקבל במהלך חיינו מלוות בלא מעט לבטים אך כשהדבר נוגע לבריאותינו – ובפרט למזון אותו אנו צורכים, הופך העניין למשמעותי אף יותר. כיצד משפיעים הסימונים ותוויות המזון על התנהגותינו הצרכנית? הכל בכתבה שלפניכם
שולי הלוי | 31 בדצמבר 2020 | תוכן שיווקי | 4 דק׳
עוצרים באדום: על סימוני תוויות המזון החדשות והתנהגות הצרכנים
שנת 2020 עמדה בסימן 'הבריאות מעל הכל', כשמגפת הקורונה העולמית הפנתה את תשומת ליבנו בעיקר לחשיבות קיומו של אורח חיים בריא. בתזמון שלא יכול היה להיות מושלם יותר, השיק משרד הבריאות את רפורמת סימון המוצרים שנועדה להקטין את התחלואה בקרב האוכלוסיה ולסייע לה לקבל החלטות נבונות יותר בנוגע לבחירות התזונתיות.
אם עד כה אנו, הצרכנים, נדרשנו לקרוא את טבלת הערכים התזונתיים כדי להימנע מצריכת מוצרים עתירי שומן רווי, לנסות ולהבין האם רמות הסוכר מתאימות לאלו החולים במחלת הסוכרת או לחלופין לחשב את השלכות תכולת הנתרן כדי להימנע מלחץ דם גבוה – סימון המוצרים החדש צפוי להפוך עבורינו את התהליך לקל ופשוט בהרבה. כעת, יהיה באפשרותינו להיות בבקרה טובה יותר על המזונות אותם אנו צורכים ובעיקר, להפחית משמעותית את רמות הכולסטרול, הסוכר והשומן הגבוהות ולנהל אורח חיים מעט בריא יותר.
בימים אלו יוצאת לדרכה הפעימה השניה ברפורמת סימון המוצרים שהשיק משרד הבריאות ומכאן שזוהי הזדמנות מצויינת לבחון את הצלחתה של זו הראשונה, בפרט בקרב התנהגותם של הצרכנים.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו