כניסה
הרשמה לניוזלטר

בעולם שבו האתגרים הניהוליים עלולים להיות ההבדל בין להיות או לחדול – גם המנהלים הבכירים ביותר לא מפסיקים ללמוד ולהצטייד בכלים דינמיים. הצצה למסלול הדגל של לימודי תואר שני במנהל עסקים iMBA בקריה האקדמית אונו. סמנכ"לית לקוחות ב"רשת" הילה ברש: "זה היה אחד הדברים הטובים בחיי"

בן חנן | 2 בנובמבר 2020 | תוכן שיווקי | 8 דק׳

A LIST: איפה לומדים המנהלים הבכירים בארץ? MBA ייחודי מסוגו בישראל

מה משותף למנכ"ל סטארט אפ, מנהל בכיר בקוקה קולה ואשת תקשורת מובילה? כולם עברו את המסלול הכי מבוקש בהכשרת בכירים: לימודי תואר שני במנהל עסקים iMBA בקריה האקדמית אונו.

"בהתחלה חשבתי לעצמי 'במה זה כבר יכול לעזור לי? אני בפול טיים בהפקות בארץ ובעולם, אין לי רגע לנשום, אז עכשיו ללכת ולהתחייב על מסלול אקדמי?! בדיעבד, התברר לי שזה אחד הדברים הטובים שעשיתי בחיי", מספרת הילה ברש, סמנ"כלית לקוחות ב"רשת", שתסיים בקרוב את המסלול ולדבריה כבר מיישמת כלים שיווקיים וניהוליים שרכשה בשנה האחרונה.

לפניה על ספסל הלימודים למדו דניאל ספיר, מנכ"ל חברת תקשוב, עמית אקשטיין, מנכ"ל EVI, עמי אביטל, מנהל השוק הפרטי החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), רועי כהן, מנכ"ל סטארט אפ Fetcherr, אייל יקר, מנכ״ל קירוסקאי פלבם, יעל פפו מטבע ועוד רבים וטובים.

אמנון מרחב, יו"ר התאחדות הקבלנים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
ה-FBI עצר שני סוכנים של המשטר הסיני על אדמת ארה"ב. "ממשלת סין מנסה להרחיב את הרדיפה נגד הפאלון גונג לשאר העולם"

צוות מגזין אפוק

על פי כתב האישום השניים פעלו תחת הוראות ישירות מהמק"ס

ישראל דורשת הסברים מסוכנויות ידיעות כמו AP, בעקבות דוח שהראה כי צלמיהם התלוו למחבלים במתקפת ה-7 באוקטובר

דורון פסקין

"אם היו עיתונאים שידעו על הטבח, ששתקו וצילמו בזמן שילדים נטבחו, הם אינם שונים מהמחבלים ודינם חד הוא", כתב השר בני גנץ. שר התקשורת שלמה קרעי פנה במכתב לראשי מערכות התקשורת שהעסיקו אותם או השתמשו בצילומיהם

איחוד האמירויות מקימה מתקני התפלת מים כסיוע לתושבי רצועת עזה

דורון פסקין

במסגרת מבצע סיוע המכונה "האביר האצילי 3", מקימות האמירויות שלושה מתקני התפלה ברפיח שאמורים לספק לעזתים 600,000 ליטר מים ביום, לצד בית חולים שדה מתקדם

״התחלתי לחשוב איך אפשר לשפר את ווייז, ואז נפל לי האסימון״

בן קמינסקי

איך לגרום לאנשים עם רכב לרצות להסיע ממקום למקום אנשים שאינם מכירים? השאלה הזו, שהתפתחה במוחם של כמה יזמים מהגליל התחתון, הפכה לסטארט-אפ שעשוי בשנים הקרובות לייתר את המוניות ולשנות מהיסוד את האופן שבו בנויים חלק מהארגונים

כמו לדחוף אנשים מהגשר: בעוד ארבעה חודשים קנדה תאפשר להמית "חולים פסיכיאטריים" שיבקשו למות

צוות אפוק

במארס 2023 תאפשר קנדה לאנשים הסובלים מ"מחלה נפשית" בלתי נסבלת

Next Case 2017 – בואו לשמוע קייס סטאדיז של מומחים מובילים בשיווק דיגיטלי

דפנה בן-יהושוע

אין חכם כבעל ניסיון – גם כשזה מגיע לתחום השיווק הדיגיטלי. גם השנה כנס נקסט קייס מזמין אנשים שעוסקים בשיווק על כל היבטיו ללמוד מניסיונם של מומחים בתחום מחברות ישראליות ובינלאומיות, שיציגו קייס סטאדיז אמיתיים על אתגרים שיווקים בהם נתקלו והאופן בו התמודדו אתם עד להצלחה. הכנס יתקיים ב-6 בדצמבר 2017, במתחם הכנסים LAGO שבראשון לציון וצפויים להשתתף בו למעלה מ-1300 איש.

שתפו: