כניסה
הרשמה לניוזלטר

השארת טיפ היא סוגיה מורכבת שמחייבת היכרות עם תפיסות חברתיות מקובלות. בנוסף, צריך להפריד בין סוגים שונים של נותני שירותים לפני שמחליטים כמה כסף להשאיר לכל אחד ואחת מהם

תוכן שיווקי | 4 בדצמבר 2018 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

כמה טיפ נהוג לתת לנותני שירות?

טיפ, או בעברית "תשר", הוא אמצעי שנועד במקור להביע הערכה כלפי נותני שירותים. הטיפ לא מחליף את התשלום עבור השירות, אך בעזרתו ניתן לפצות אנשי מקצוע מסוימים על עוגמת נפש או להגביר את המוטיבציה שלהם. זו הסיבה בגללה יש אנשים שנותנים טיפ עוד לפני שהם מקבלים את השירות וכמובן שכל אחד מאתנו לוקח בחשבון את הנושא הזה כאשר הוא מזמין משלוחי פיצה או אוכל במסעדה.

הבעיה היא שעם הזמן הפך הנושא של השארת טיפ למורכב ומסובך. כיום כמעט בלתי אפשרי לקבוע רף מקובל של טיפים ויש פערים משמעותיים בין נותני שירותים. לכל זה צריך להוסיף את ההבדל בין טיפים בארץ ובחו"ל ואת התפיסות החברתיות המקובלות שלא קופאות על השמרים אלא ממשיכות להתפתח ולהשתנות.

תמונה: Pixabay

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
נתניהו: יש תאריך לכניסה לרפיח

אורן שלום

ראש הממשלה פרסם הצהרה מוקלטת בה התייחס לשיחות המשא ומתן בקהיר ולפעולה ברפיח

מהפכת הדפוס החדשה

דינה גורדון

סטנפורד, פרינסטון ו-MIT מציעות קורסים חינם ברשת. מיליונים כבר הצטרפו למעגל הלומדים. מה האוניברסיטאות מרוויחות מזה ואיך הן מתכוננות לשמור על מעמדן?

הכדורים החדשים עבור קשב וריכוז: ג'אגלינג ומיינדפולנס

יוסי קובי

נסו לדמיין ילד היפראקטיבי מתרגל נשימות, מצליחים לראות את זה קורה? אז זהו, שלא סתם קשה לדמיין את זה.

"לכו עם מד קרינה ותבינו עד כמה חמורה הבעיה"

יערה ארגוב

לאחר שנים של חילוקי דעות ועשרות אלפי מחקרים, בחודש שעבר גם מחלקת הטוקסיקולוגיה האמריקאית קבעה – יש קשר בין קרינה סלולרית לסרטן. למעשה זה רק קצה הקרחון. כיצד הפכה הקרינה הסלולרית לאחת הבעיות הגדולות ביותר שלנו כיום? ומדוע התקן הקובע את רמות הקרינה המותרות בחוק אינו רלוונטי?

נשיא תוניסיה: נורמליזציה עם ישראל אינה על הפרק

דורון פסקין

בשנים האחרונות דווח מספר פעמים על אפשרות שתוניסיה תצטרף להסכמי אברהם

לנפש יש חופש אין-סופי

דינה גורדון

בכל המצבים בחיים, החל מקונפליקטים יום-יומיים ועד לאסונות ולטראומות, אפשר לבחור בין מחשבות של שנאה ונקמה לבין אהבה וחמלה, טוענת ד"ר אדית אגר, פסיכולוגית וניצולת שואה

שתפו: