כניסה
הרשמה לניוזלטר

איך שימוש בצ'טבוט יכול להגדיל מעורבות ולשפר את הביצועים שלך בדיגיטל? אנחנו כנראה מבלים ברשתות החברתיות…

מור מריג׳ | 7 בנובמבר 2018 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

איך שימוש בצ'טבוט יכול להגדיל מעורבות ולשפר את הביצועים שלך בדיגיטל?

איך שימוש בצ'טבוט יכול להגדיל מעורבות ולשפר את הביצועים שלך בדיגיטל? אנחנו כנראה מבלים ברשתות החברתיות יותר מאשר אנחנו מבלים בכל אתר אחר. אנחנו מתעדכנים, מעדכנים, ובעיקר מתקשרים - עם משפחה, עם חברים, עם מותגים. כשכמעט לכל אחד מאיתנו מותקנות בנייד האפליקציות של הרשתות החברתיות - מצופה מאיתנו להיות זמינים 24/7. ולפעמים, כשמנהלים עסק ויש לקוחות שמחכים לתשובות, זה יכול להיות מעיק ולגזול זמן יקר שודאי היינו מעדיפים להקדיש לדברים אחרים. אבל זה לא חייב להראות ככה ב-2018. תגידו יפה שלום לצ'טבוטים, העוזרים החביבים והאינטראקטיבים שיאספו לכם לידים בזמן שאתם ישנים.

צ'טבוט יאפשר לכם לנהל תקשורת "אישית" עם כמה לקוחות בו זמנית ולספק שירות לקוחות תמידי בלי שתצטרכו באמת להיות בשום חלון שיחה. הצרכנים יוכלו לקבל מידע, לשאול שאלות, לקבל תשובות ואפילו לקנות באמצעות הצ'טבוט. מעבר לזה, מדובר בכלי שאם בונים אותו נכון הוא יכול להיות כייפי, חוויתי ולעודד אינטרקציה מוגברת בין המשתמש למותג. ועוד לא הגענו לחלק הכי טוב בכל הסיפור הזה - הצ'טבוטים זמינים לעסקים קטנים בדיוק באותו אופן שהם זמינים לתאגידי ענק מה שיוצר שיוויוניות ומאפשר לעסקים קטנים הזדמנות אמיתית להתחרות עם מותגי על.

אז מה הצ'טבוט יכול לעשות עבורך?

רק טוב. למשל:

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
הג׳וב החדש של סופרי המדע בדיוני

מאיה מזרחי

סופרים אינם אמורים להמציא טכנולוגיות חדשות או לחזות את העתיד, אז מדוע יותר ויותר חברות מערביות גדולות כמו ״פורד״ ו״פפסי״ מעסיקות אותם?

"המקורות האפלים של הקומוניזם" – סדרה דוקומנטרית מיוחדת לצפייה – עכשיו באתר אפוק

צוות מגזין אפוק

על פי הערכות שונות, ב-100 השנים האחרונות אחראי הקומוניזם להרג של 100 עד 150 מיליון בני אדם ברחבי

ח"כ עמית הלוי: "את אותן נורמות שהחילו על הנאצים, צריכים להחיל על מחבלי חמאס ועוזריהם"

אורן שלום

ח"כ עמית הלוי יוזם הצעת חוק חדשה "לעשיית דין בחמאס ועוזריהם" בדומה לחוק הקיים כלפי הנאצים. בשיחה עם מגזין אפוק הוא מוסיף: למי שבעזה יש שתי אפשרויות – לברוח או לפגוע בחמאסניקים. "מי שיביא ראש של חמאסניק יהיה פה אזרח של כבוד"

בתוך מוחו של אמן | אמנות הציור של "הספינקס מדלפט"

מאיה מזרחי

"משהו כאן לא עובד", אמר לפתע המאסטר לאחר שעה ארוכה של עבודה בשקט מוחלט. הזוג שהיה לו למודל הרפה את תנוחתו והסתובב אליו. הם כבר היו עייפים. "זה קשור לתנוחה

גלגולי הנשמות של המנהיג הרוחני – פיתגורס

רקפת תבור

אנו נוטים להתייחס אליו בתור מתמטיקאי גאון, אבל האם פיתגורס בכלל היה מנהיג רוחני שזכר את גלגולי חייו הקודמים והוביל אלפי אנשים לשפר את חייהם?

מפתחים? בהייטק מחפשים אתכם

תוכן שיווקי

עבור רבים עבודה בחברת הייטק מסודרת ומאורגנת היא חלום ילדות של ממש. אנשים לא מעטים שואפים להתברג אל חברות ההייטק השונות על מנת להתחיל להרוויח סכומי כסף טובים שיאפשרו להם לחיות ברמת חיים

שתפו: