כניסה
הרשמה לניוזלטר

איך שימוש בצ'טבוט יכול להגדיל מעורבות ולשפר את הביצועים שלך בדיגיטל? אנחנו כנראה מבלים ברשתות החברתיות…

מור מריג׳ | 7 בנובמבר 2018 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

איך שימוש בצ'טבוט יכול להגדיל מעורבות ולשפר את הביצועים שלך בדיגיטל?

איך שימוש בצ'טבוט יכול להגדיל מעורבות ולשפר את הביצועים שלך בדיגיטל? אנחנו כנראה מבלים ברשתות החברתיות יותר מאשר אנחנו מבלים בכל אתר אחר. אנחנו מתעדכנים, מעדכנים, ובעיקר מתקשרים - עם משפחה, עם חברים, עם מותגים. כשכמעט לכל אחד מאיתנו מותקנות בנייד האפליקציות של הרשתות החברתיות - מצופה מאיתנו להיות זמינים 24/7. ולפעמים, כשמנהלים עסק ויש לקוחות שמחכים לתשובות, זה יכול להיות מעיק ולגזול זמן יקר שודאי היינו מעדיפים להקדיש לדברים אחרים. אבל זה לא חייב להראות ככה ב-2018. תגידו יפה שלום לצ'טבוטים, העוזרים החביבים והאינטראקטיבים שיאספו לכם לידים בזמן שאתם ישנים.

צ'טבוט יאפשר לכם לנהל תקשורת "אישית" עם כמה לקוחות בו זמנית ולספק שירות לקוחות תמידי בלי שתצטרכו באמת להיות בשום חלון שיחה. הצרכנים יוכלו לקבל מידע, לשאול שאלות, לקבל תשובות ואפילו לקנות באמצעות הצ'טבוט. מעבר לזה, מדובר בכלי שאם בונים אותו נכון הוא יכול להיות כייפי, חוויתי ולעודד אינטרקציה מוגברת בין המשתמש למותג. ועוד לא הגענו לחלק הכי טוב בכל הסיפור הזה - הצ'טבוטים זמינים לעסקים קטנים בדיוק באותו אופן שהם זמינים לתאגידי ענק מה שיוצר שיוויוניות ומאפשר לעסקים קטנים הזדמנות אמיתית להתחרות עם מותגי על.

אז מה הצ'טבוט יכול לעשות עבורך?

רק טוב. למשל:

שתפו: