כניסה
הרשמה לניוזלטר

על הקו שבין תל אביב לאירופה תפסנו את אלון ברנוביץ ואירנה קרוננברג, זוג האדריכלים שמזוהים יותר מכל עם תכנון מסעדות יוקרה

צוות מגזין אפוק | 15 בדצמבר 2013 | תרבות ואמנות | 7 דק׳

הוא החולם ואני עושה את התכל'ס

"את זוכרת את הסרט של ג'ורג' קלוני שמפטר אנשים? איך הוא אורז את המזוודה שלו ונוסע ברחבי ארה"ב? ככה אנחנו. מרוב נסיעות אני כבר לא יודע איפה אני נמצא", מספר לי אלון ברנוביץ המנהל יחד עם אשתו, אירנה קרוננברג את משרד האדריכלים BK Architecture.
"פעם, כשהיינו באמסטרדם, אחד משנינו היה צריך לנסוע לפרנקפורט במפתיע. אירנה ישנה. אני מגיע לשדה התעופה ופתאום אני נזכר שלא הבאתי אתי את הדרכון. אני בחרדות איומות מה יהיה, אבל אני משחק אותה 'ישראלי דביל' ומגיע עד הדיילת ועובר חופשי ומגיע לפגישה.
"כשהתכוננתי לחזור אני אומר לעצמי 'אין צ'אנס שהגרמנים האלה יתנו לי לעבור בלי דרכון'. כל הדרך לשדה התעופה אני חושב מה לעשות. בודק תכניות חזרה אלטרנטיביות ברכבת, השכרת רכב. אני מגיע לשער והדיילת מסתכלת על הברקוד, נותנת לי לעבור והכול מסתדר. זה רק מראה לך שמרוב טיסות אני כבר לא יודע לאן אני נוסע ואיפה אני צריך להיות, אבל אני נהנה מכל רגע. תני לי להיות באוויר ובנמלי תעופה ולשבת ליד החלון. אלו רגעים ייחודיים של התנתקות מוחלטת. מי שמוריד אותי לקרקע זו אירנה. היא מחברת אותי למציאות".

[caption id="attachment_14709" align="alignleft" width="645"] מסעדת מלון סר אלברט באמסטרדם | צילום: עמית גירון, Ewout Huibers[/caption]

צילום: יאירה יסמין

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: