כניסה
הרשמה לניוזלטר

המטוס הפרטי- אופציה אחרת לתחבורה יעילה, מהירה וזמינה. לימדו מהמומחים

ערן דובדבני | 6 במרץ 2018 | תוכן שיווקי | 6 דק׳

רק אני והמטוס שלי

7-small

השעה היתה 16:30 בשדה התעופה סטנסטד בלונדון. ישבנו בתא הטייס של מטוס מנהלים סילוני פרטי גדול, מוכנים וממתינים להגעת בעלי המטוס, שהיה בפגישה בעיר. בשעה 16:45 היינו חייבים להיות באוויר, כדי שאחרי 4 שעות טיסה נספיק לנחות בשדה דב, לפני סיום משמרת בקרית הגבולות של רשות האוכלוסין וההגירה, בשעה 23:00, שאם לא כן - ניאלץ לנחות בנתב"ג. הבוס התקשר והודיע ש"הוא בדרך". השעון תקתק והתקדם לקראת הדד-ליין.

בשעה 16:40 נעצר ליד כבש המטוס הרכב שהביאו מהפגישה בעיר, ונכנס לשטח האווירי, ללא עיכובים בטרמינל. המנועים הונעו, הסענו לתחילת המסלול שהיה סמוך לרחבת החניה, ובשעה היעודה המראנו. בעלי המטוס "בילה" בשדה פחות מ-5 דקות, והגיע בזמן לביקורת הדרכונים בשדה דב... רק טיסה פרטית היתה יכולה לאפשר לבעל המטוס להמשיך את הפגישה ככל שניתן- אולי ההבדל הזה, בין התייצבות לטיסה שעתיים וחצי טרם ההמראה, לבין 5 דקות לפניה, יעשה את ההבדל בסגירת עיסקה חשובה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
המבנה בדוחא בו אירע ניסיון החיסול של בכירי חמאס
אחרי התקיפה בדוחא: לאן יפנו מנהיגי חמאס?

יוני בן מנחם

צילום: JONATHAN ERNST/POOL/AFP via Getty Images
בלינקן דן עם אבו מאזן על המצב ברצועת עזה והפסקת "אלימות הקיצונים נגד פלסטינים" בגדה המערבית

דורון פסקין

כיצד האקדמיה מטעה את הציבור בנוגע לסין

ג'ניפר זנג, יערה ארגוב

עזתים ברצועת עזה על רקע ההריסות כתוצאה מהמלחמה, 11 ביולי 2024
סינוואר הביא נכבה חדשה על הפלסטינים | דעה

יוני בן מנחם

ישיבת קבינט, ארכיון
גורמים מדיניים בכירים: נפתרה המחלוקת מול חמאס; ההסכם יובא לאישור הקבינט לאחר שייסגר באופן סופי

יוני בן מנחם

צילום: IRNA/AFP via Getty Images
פרשנות: איראן שואפת להרחיב את העומק האסטרטגי שלה

יוני בן מנחם

שתפו: