כניסה
הרשמה לניוזלטר

משמעות המושג Wellness היא מצב של איזון בריא בין הגוף לנפש, איזון היוצר תחושה של חופש, אושר ורווחה פנימית. מדובר בתהליך אקטיבי של שיפור המודעות ותהליכי קבלת ההחלטות של האדם, שמטרתו להביא למימוש מרבי של הפוטנציאל הגלום בו.

תוכן שיווקי | 30 בנובמבר 2014 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

Wellness: להגיע לאיזון רוחני ולנהל עסק בתחום

הועידה הראשונה מסוגה בישראל לניהול עסקי בתחום ה- Wellness, שתערך ב- 31/12 בכפר המכביה, מיועדת למדריכי כושר, יוגה ופילטיס לתזונאים, דיאטנים, מטפלים בתחום הרפואה המשלימה, או עוסקים אחרים בעולמות ה- Wellness השונים המוגדרים כעסקים קטנים ובינוניים.

הכנס מבית "מידע כנסים" בהנחייתם של מיכל צפיר (אמנית החיים הבריאים) ושל ניר דובדבני (המנטור המוביל בישראל למקסום מכירות והצלחה עסקית) יספק לכם את הכלים הנדרשים לניהול העסק שלכם, בדגש על בידול ומיתוג.

קשת רחבה של מרצים תספר על הטרנדים והחידושים האחרונים בעולם הספורט, התזונה והרפואה המשלימה; תועברנה הרצאות בנושאי ניהול, שיווק ופרסום העסקים בתחום בעידן הדיגיטלי, ובנושאי בריאות ועיסוק בספורט.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
נשיא הפרלמנט האירופי: אנחנו רוצים לראות דמוקרטיה בסין

לי-שין יאנג

נשיא הפרלמנט של האיחוד האירופי מצפה כי ההנהגה החדשה של סין לא רק תדבר על הרפורמות אלא גם תבצע אותן, בעיקר בכל הנוגע לשיפור זכויות אדם ולרווחתו של העם הסיני

סין: מותם של צעירים במכל אשפה הפעיל את הצנזורה

צוות מגזין אפוק

הצנזורה הסינית פעלה במהירות כדי להסתיר את מותם של חמישה נערים צעירים חסרי כל שניסו למצוא מחסה מהקור

ממשלת סעודיה: אנו תומכים בהקמת מדינה פלסטינית בגבולות 1967

דורון פסקין

בהצהרה רשמית שפרסמה ממשלת סעודיה באמצעות שר ההסברה שלה, נאמר כי מאמצי השלום שלה "יתרמו להשגת ביטחון ושלום במזרח התיכון, עם הקמת מדינה פלסטינית עצמאית המבוססת על גבולות 1967, ומזרח ירושלים כבירתה"

מדוע אריסטוקרטיה נחוצה לחברה שלנו

מאיה מזרחי

"כל חברה צריכה מספר מודלים המגיעים מהעבר", אומר ההיסטוריון הצרפתי והמומחה לאריסטוקרטיה אריק מונסיון ריגו. "המשפחות האלה שרדו במשך מאות שנים בגלל שהן כנראה מחזיקות בסוד חיי הנצח"

קמפיין טראמפ: ניצחונה של היילי בוושינגטון מראה שהיא זוכה רק לתמיכת האליטה הפוליטית, ולא העם

דורון פסקין

בעקבות הניצחון הלילה, יש להיילי כעת 43 צירים – הרחק מאחורי טראמפ, שמוביל עם 244 צירים

הסכם לבלימת גל ההגירה: האיחוד האירופי יעביר מעל מיליארד יורו לתוניסיה

דורון פסקין

גל ההגירה הבלתי חוקי מאפריקה לאירופה מתחזק והאיחוד מנסה לבלום אותו

שתפו: