כניסה
הרשמה לניוזלטר

מדוע אימון הפך לטרנד מוביל בעולם ועכשיו גם בישראל?

תוכן שיווקי | 26 בנובמבר 2014 | תוכן שיווקי | 5 דק׳

תאמ(י)נו לי- אימון זה מה שהולך היום

מתחילים מא'- אימון

כאשר אימון החל להתקיים אי שם בסוף שנות השבעים ותחילת שנות השמונים - אף אחד לא חלם על השינוי ששיטה זו עומדת לחולל בחיים של רבים ברחבי העולם. רק לאחרונה עמד ביל גייטס, באחת מהרצאות TED והכריז - כל אחד צריך מאמן! גם בארץ אימון הפך למושג נפוץ - יעידו אלפי האנשים שלמדו אימון ואף יותר מכך. כל אותם אלו שעברו בעצמם את תהליך –ליתר דיוק אחד מכל 7 אנשים עובר אימון (על פי נתוני לשכת המאמנים בישראל - הגוף המקצועי הגדול בישראל למאמנים, בסקר משנת 2013).

החלטנו ללמוד לעומק מהו אימון ובמה הוא שונה מגישות אחרות? הנה הזמן לנפץ כמה מיתוסים לא מבוססים שקיימים.

אימון הוא תהליך של שיתוף פעולה בין מאמן למתאמן המתמקד במציאת פתרונות והשגת תוצאות באופן רציף תוך הגדרת יעדים, ובאמצעות שינוי, התפתחות אישית ולמידה של המתאמן, בסיוע המאמן. התהליך מתמקד בהתבוננות פנימה - המתאמן מברר לעצמו מי הוא, מה מנחה אותו בחייו ומהן מטרותיו ושאיפותיו לחיים כאשר המסר הקיים בכל התהליך - אדם יכול להצליח ולהצטיין.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
"חלק מלוחמי המילואים יחזרו למשפחותיהם ולעבודתם כבר השבוע"

צוות מגזין אפוק

סיכום הצהרת דובר צה"ל

איך נפלו גיבורים?

מאיה מזרחי

הוליווד עוברת שינוי: מדורותי התמימה מהקוסם מארץ עוץ ועד סופרמן ובאטמן - הגיבורים הופכים בהדרגה לרעים ומפוקפקים. והרעים האמיתיים? הם הופכים למרושעים שמצילים את העולם. מה קרה לגיבור ההוליוודי לאורך השנים ואיך זה משפיע עלינו?

ממסקרה – כל מה שרצית לדעת על ריסים מושלמים

תוכן שיווקי

היא אופנתית תמיד, קלילה ויוצרת מראה נשי מפתה – זוהי כמובן המסקרה, שנשים רבות אינן יוצאות מהבית בלעדיה. המקור של המסקרה אינו ברור לגמרי, אך יש עדויות כי כבר

דיווח: ממשלת גרמניה מנסחת תוכנית חדשה להרחקת ספקיות סיניות מרשתות הטלקומוניקציה שלה

קרן זריהן

החברות הסיניות Huawei ו-ZTE עדיין תופסות כ-60% מתשתית ה-5G של גרמניה. על פי הדיווח, רשתות הטלקומוניקציה בגרמניה יחויבו להפסיק להשתמש בציוד של הספקים הסיניים

החיים מעיני מסתערבת

דינה גורדון

ראיון עם המסתערבת הראשונה בצה"ל: על ההתמודדות עם החיים הכפולים, על ההכשרה כסוכנת שטח, על הפעילות הסמויה בלב השכונות הכי בוערות בשטחים ועל מה שחשבה כשצפתה ב"פאודה"

תנועת "חיי שחורים חשובים", המקדמת חומרי לימוד פרו-פלסטיניים, מקיימת שבוע פעולה בבתי ספר בארה"ב

קרן זריהן

לאחר מתקפת חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, קרא הארגון למורים האמריקנים לכלול בהוראתם את "האמת" על "המאבק המתמשך למימוש פלסטין חופשית"

שתפו: