כניסה
הרשמה לניוזלטר

ה-VEGAN-FEST, פסטיבל הטבעונות הגדול בעולם, יתקיים בחול המועד סוכות, יום שני, 13 באוקטובר, בפארק הלאומי ברמת גן, ויחגוג את זכויות בעלי החיים ואורח החיים הטבעוני

תוכן שיווקי | 9 באוקטובר 2014 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

מסמנים V ביומן

אחרי עשרות אירועים מוצלחים ורבי משתתפים, מקיימת עמותת "עתיד טבעוני" בשיתוף פרוייקט "ויגן פרנדלי" ובחסות "עדן טבע מרקט" את ה-VEGAN-FEST, פסטיבל הטבעונות הגדול בעולם.

הפסטיבל יתקיים בפארק הלאומי רמת גן ביום שני, 13 לאוקטובר, חול המועד סוכות, ובו צפויים להשתתף כ-15 אלף מבלים שיחגגו בפסטיבל שכולו אהבה לבעלי החיים, בריאות ואיכות הסביבה.

ה-VEGAN-FEST יכלול שפע של פעילויות לכל המשפחה מתחומי הקולינריה, התרבות, הבידור, הספורט והתזונה שמטרתם להעביר את המסר הנעלה של שמירה על בעלי החיים והנגשת אורח החיים הטבעוני לקהל הרחב.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
נגידה בכירה בפדרל ריזרב טוענת: כדי להתמודד עם האינפלציה יהיה צורך להעלות עוד יותר את הריבית

קרן זריהן

האינפלציה הגיעה בחודש יוני האחרון ל-3%, אך בחודשיים האחרונים החלה לעלות שוב. "יידרש הידוק מדיניות נוסף כדי להוריד את האינפלציה באופן בר קיימה ובזמן"

במטבח עם נורית גפן

צוות מגזין אפוק

"את ארוחות שישי אני אוכלת פעם אצל אביב ופעם אצל שירה, שניהם מבשלים מצוין"

דעה: צה"ל לא מפיק לקחים מהכישלון המודיעיני הגדול

יוני בן מנחם

ביקורת חריפה בצה"ל על כך שהרמטכ"ל הרצי הלוי וראש אמ"ן אהרון חליווה ממנים לתפקידים בכירים את מקורביהם, שהיו אחראים על הקונספציה כי "חמאס מורתע"

קצרים מהעולם 20.1.23

צוות אפוק

הסכמי אברהם: שר החוץ של סעודיה אמר בריאיון כי הסכם להקמת מדינה פלסטינית יהיה תנאי מוקדם לכינון קשרים דיפלומטיים פורמליים עם ישראל. האם ישראל תצטרך להמתין עד שיעלה בסעודיה מלך חדש (שישנה מדיניות) כדי לנרמל איתה את

צה"ל הודיע על נפילתם של שלושה קצינים בצנחנים; חיל האוויר תקף מטרות חיזבאללה בלבנון

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

מחקר חדש: אור הירח משפיע על הצלילים הבוקעים משוניות האלמוגים

קרן זריהן

מדענים שעקבו אחר הצלילים המגיעים משוניות אלמוגים, גילו שינויים בעקבות זריחת הירח ושקיעתו, שעשויים לסייע במעקב אחר האקולוגיה שלהן והשמירה עליהן

שתפו: