בשבוע שעבר התקיימה תחרות מקדימה במסגרתה נבחרו חמישה יזמים שיציגו את מיזם האימפקט שלהם בכנס השקעות…
רוני פיבלוביץ | 5 במרץ 2015 | תוכן שיווקי | 3 דק׳
לא רק לעשות כסף, אלא גם לעשות את העולם טוב יותר
בשבוע שעבר התקיימה תחרות מקדימה במסגרתה נבחרו חמישה יזמים שיציגו את מיזם האימפקט שלהם בכנס השקעות האימפקט הראשון בישראל. יותר משישים מיזמים נרשמו לתחרות - כל אחד מהם מנסה לשפר את החיים של מיליוני אנשים בדרכו שלו. נראה שיש יותר ויותר יזמים שמעוניינים לרתום את הכישורים שלהם ואת הלהט שלהם לא רק כדי לעשות כסף, אלא גם כדי לעשות את העולם הזה מקום טוב יותר.
אחד מהם הוא ״ויטליטיקס״ - מעין רשת חברתית המאפשרת לקשישים לתקשר עם הסביבה שלהם כשהם צריכים עזרה. ויטליטיקס מאפשרת ליצור מסביב לקשיש רשת של אנשים שדואגים לו, ויכולים לבוא לסייע לו גם במקרים שאינם מקרי חירום. היא מאפשרת גם ליצור מערך של מתנדבים, ״מלאכים״ כפי שהם קוראים להם, שיסייעו לקשישים בעת הצורך.
סטרטאפ מרגש אחר הוא ״קיפוד״ - מיזם ששם לעצמו למטרה להנגיש מחשוב אישי לתושבי אפריקה שעד כה לא הייתה להם גישה כזאת. ״קיפוד״, שהסיסמה שלהם היא ״המחשב האישי ב-7 דולר״, מציע מעין מחשב על דיסק-און-קי קטן. את הדיסק-און-קי אפשר לחבר לכל מחשב, אפילו למחשבים ישנים מאוד, בכל מקום בעולם, וליהנות ממחשב אישי מהיר יחסית עם התוכנות האישיות והקבצים האישיים שלכם, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד. מה שמעניין הוא שבכל פעם שאתם קונים לעצמכם ״קיפוד״, הסטרטאפ שולח אחד נוסף לאפריקה. שני הסטרטאפים האלה, ועוד שלושה שנבחרו בתחרות, יציגו בכנס השקעות האימפקט הראשון בישראל.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו