כניסה
הרשמה לניוזלטר

כנס Next Case 2014 שיתקיים ב-30.12 יציג מהלכי שיווק באינטרנט באמצעות 12 מקרי מבחן וילמד איך להגדיל את המכירות. לקוראי אפוק טיימס יש הנחה מיוחדת

תוכן שיווקי | 17 בדצמבר 2014 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

Next Case 2014: כולם יודעים שהכי טוב ללמוד מהניסיון

בכנס נקסט קייס יזמים ומנהלי דיגיטל למודי ניסיון הולכים לחשוף את המהלכי שיווק באינטרנט שהביאו להם הצלחה. מקרי המבחן (Study Case) יעזרו להבין את האסטרטגיה השיווקית הנכונה לנו, לשפר את האתר ולהגדיל את הטראפיק והמכירות.

נקסט קייס הוא כנס בתחום השיווק הדיגיטלי שבנוי בפורמט שונה מרוב הכנסים שאנו מכירים – במקום הרצאות תיאורטיות, מוצגים מקרי מבחן מעשיים באורך 20 דקות. טיימר ימדוד בכל מצגת את הזמן וברגע שנגמר הזמן יופיע בגדול ״Next Case״.

המטרה היא לסנן את כל הרעש הפרסומי ולהגיע לתכלס שלשמו הקהל מגיע ברוב המקרים – מהן הפעולות שנעשו ומה הייתה התוצאה הסופית כך שכולם יוכלו ללמוד מזה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
תמונה: דפנה בן יהושע*
איך תשתמשו בביג דאטה לקמפיינים שיווקיים? 4 דוגמאות לחברות שעשו זאת

תוכן שיווקי

נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, 29 במרץ 2024 | צילום: Burak Kara/Getty Images
ארדואן: אין הבדל בין הכוחות הלאומיים הטורקיים במלחמת העצמאות הטורקית ובין חמאס

דורון פסקין

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס סיום קורס קצינים, בבית הספר לקצינים בה"ד 1
נתניהו: "בלימת תוכנית הגרעין הייתה ונשארה בראש מעיינינו. לא הסרנו ולא נסיר את עינינו ממטרה זו"

קרן זריהן

כוחות הביטחון במהלך הפשיטה על ביתה של העצורה | צילום: דוברות המשטרה
הותר לפרסום: כוחות הביטחון עצרו את אחותו של איסמאעיל הנייה

צוות מגזין אפוק

איור: Fotolia
מה אומרים הקולות שבפנים

מאיה מזרחי

חצי דקה לברוח: האפליקציה שתתריע בפניכם על רעידת אדמה

רקפת תבור

שתפו: