כניסה
הרשמה לניוזלטר

פרישה היא אחד האירועים המשמעותיים בחיינו. פרט לשינוי באורך חיינו אנו נדרשים לשינויים בהתנהלות הפיננסית שלנו. כדי לבצע את התהליך הזה נכון, יש לבצע תכנון מדויק של מימוש הכספים שחסכנו כל חיינו. אולם, פעמים רבות קורה שאנשים לא משקיעים בתכנון הזה מספיק מחשבה, ומפסידים סכומי כסף לא מבוטלים. איך אפשר להימנע משגיאות?

גלעד סלונים | 19 בדצמבר 2022 | תוכן שיווקי | 5 דק׳

הדרך הנכונה לתכנן את הפרישה

שנים על גבי שנים אנחנו עובדים, ועובדים קשה. לאורך השנים אנחנו מפקידים כ-30% מהמשכורת החודשית שלנו לטובת החיסכון הפנסיוני שלנו. מה שלרוב יביא אותנו לגיל פרישה עם מיליוני שקלים בחיסכון שלנו.

כאשר מגיע רגע הפרישה, הוא מביא אתו גם לא מעט דאגות ולבטים ודורש מאיתנו לקבל החלטות חשובות מאוד להמשך חיינו ולעתיד ילדנו: האם יש לי מספיק כסף כדי להגשים את כל המטרות שלי? כמה אני יכול לעזור לילדיי? מהו מסלול הקצבה הכדאי ביותר? שאלות על קצבה, על מיסים, על ירושה ועוד.

לכל החלטה כזו יש השלכות רבות וכל מסלול שנבחר עשוי לייצר הבדל של מאות אלפי שקלים עבורנו.

קרדיט: ודים ברסטצקי

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
דובר צה"ל למשפחות החטופים: "אנו עושים מאמץ בעדיפות עליונה לאסוף מידע שיאתר את אהובכם"

צוות מגזין אפוק

סיכום דבריו של דובר צה"ל - 15.10

החופשה שתמיד חלמתם עליה: הכל כלול באלפים הצרפתיים

אביטל לב

חשבתם מה קורה במועדוני הסקי בהרי האלפים ביולי-אוגוסט? הכירו את מועדון ואלמורל בצרפת, שהופך בקיץ לאתר חופשה חלומי למשפחות. עם נופים מהפנטים, חדרים מפנקים, טיולים, פעילויות ספורט ואטרקציות, אוכל נהדר, מזג אוויר מושלם ואפילו מדריכים ישראלים במועדוני הילדים

האם נכון לבצע המתת חסד?

ד״ר מרדכי הלפרין

גבולות הטיפול ב"חולים סופניים" הנוטים למות יוצרים דילמה מוסרית קשה בעלת השלכות רפואיות, חברתיות ודתיות. שבועת הרופאים, שבועת היפוקרטס, שוללת באופן מוחלט "רצח מתוך רחמים" וכוללת את ההתחייבות "לעולם לא להיענות לבקשה

משוואה חדשה? הקמת יחידות דיור חדשות כתגובה לפיגוע

צוות מגזין אפוק

נתניהו: "התשובה שלנו לטרור היא להכות בו בעוצמה ולבנות את ארצנו"

חידת השחמט והמפתח לתודעה האנושית

רקפת תבור

מה מבדיל אותנו ממחשבים? חוקרי תודעה במכון "פנרוז" מצאו חידת שחמט שבן-אדם יכול לפתור באופן אינטואיטיבי, אבל למחשב לוקח טריליוני חישובים להגיע לפתרון. "המוח שלנו אמנם לא מצטיין במתמטיקה, אבל הוא מסוגל להיות יצירתי ולהבין את העולם בדרך שלדעתנו מחשבים לא מבינים"

האם הפוליטיקאים הישראלים פועלים על פי עצותיו של מקיאוולי?

נדב רט

מנתניהו ועד לבנט, מגדעון סער ועד ליאיר לפיד, האם יש קשר בין הפוליטיקה הישראלית לעצות שנכתבו לפני 500 שנה?

שתפו: