כניסה
הרשמה לניוזלטר

שנת 2020 הביאה איתה בכל זאת משהו טוב אחד – הסכמי השלום ונרמול היחסים עם דובאי והאמירויות. מה צפויות להיות השלכותיהם בעולם העסקי בישראל ובפרט בתחום הרכב, שידע שנה לא פשוטה? סאלאם עליכום

זאב נחמנזון | 31 בדצמבר 2020 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

דובאי בהילוך גבוה: על הסכם השלום עם האמירויות ושוק הרכב בישראל

הסכם השלום שנחתם בחודש ספטמבר האחרון בינינו לבין איחוד האמירויות בבית הלבן, הוא ללא ספק רגע מקונן והיסטורי הן עבורינו והן עבור העולם כולו. עד לרגע זה יכולנו רק לחלום או לדמיין את הרגע בו כף רגלינו דורכת על אדמותיהן של דובאי ואבו דאבי, שנשב במסעדה ערבית מודרנית, נבחין במסורת המשתלבת לה יחד עם מודרניזציה וליברליזציה ואיך לא – נבקר במבנה הגבוה בעולם, הבורג' ח'ליפה המרהיב ביופיו. אז החלום התגשם ומאז כניסתו של ההסכם לתוקף, פקדו את האזור לא מעט ישראלים שרק חיכו לרגע המיוחל.

לצד התיירות השופעת והאטרקציות הרבות שמציע האזור, ישנן גם לא מעט הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות שעשויות לשנות את עתיד הכלכלה בישראל – מתחום הנדל"ן ועד לשוק הרכב, המפותח במיוחד במדינות הללו.

אז כיצד צפוי ההסכם ההיסטורי לתרום רבות גם לענף הרכב בישראל, מתי אנו צפויים לראות את השפעותיו והאם קרוב היום בו נוכל לרכוש את רכב החלומות באחד מסניפיהן של חברות הרכב והליסינג השונות והפופולריות בארץ, דוגמת אלבר, שיתכן ותייבאנה ממדינות אלה דגמים חדשניים, יוקרתיים וייחודיים במחירים ובתנאי רכישה אטרקטיביים? הכל בכתבה הבאה.

Shutterstock

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
יו"ר בית הנבחרים: תיפתח חקירת הדחה נגד הנשיא ביידן עקב מעורבותו האפשרית בעסקאות של בנו האנטר ביידן

קרן זריהן

מקארתי טען כי הנשיא ביידן שיקר לגבי הידע שלו על העסקאות של משפחתו

"אנחנו בעצם עושים פה מהפכה"

מאיה מזרחי

זה התחיל ברצון טוב לעזור לחבר חולה פרקינסון, והפך לשליחות שכבר משפיעה על חייהם של אלפים – חברת "קליניקראוד" הצעירה מנסה לגלות תרופות למחלות כמו אלצהיימר ופרקינסון, וליצור קהילה גדולה שתהווה אלטרנטיבה לחברות הפארמה הגדולות, שמונעות לדברי היזמים משיקולים כלכליים. "הפרויקט הזה הוא פרס נובל"

יפעת מנתיב העשרה: "לא היה לנו מושג מה קורה בחוץ. מי שהיה לו מושג איך הם נכנסו והצליח לראות, לצערי הרב רובם כבר לא בין החיים"

צוות אפוק

יפעת מתארת בריאיון למגזין אפוק את מה שעברה ביום שבת האחרון

גורמים ברשות: ממשלת הטכנוקרטים החדשה תישבע אמונים למחמוד עבאס במהלך חודש רמדאן

יוני בן מנחם

הקמת הממשלה החדשה נעשית בתיאום עם ממשל ביידן | פרשנות

הסנאט האמריקני אישר חבילת סיוע לאוקראינה, ישראל וטייוואן

דורון פסקין

חבילת הסיוע שאושרה כוללת 60 מיליארד דולר לאוקראינה, 14 מיליארד לישראל ו-9.2 מיליארד דולר סיוע הומניטרי לעזה, אולם היא צפויה להיתקל בהתנגדות מצד בית הנבחרים, משום שאינה מתייחסת לאבטחת הגבול עם מקסיקו

האם לימוד מיומנויות הוריד את מערכת החינוך מהנתיב שלה?

מאיה מזרחי

בתי התיישבה לפגישת הזום היומית שלה. זה היה שיעור חשבון בכיתה א' שבו פתרו תרגילים פשוטים. המורה הציגה לפתע תמונה של ארבע צנצנות דבש על המסך. "מישהו רוצה לנחש

שתפו: