כניסה
הרשמה לניוזלטר

מותג היוקרה הצרפתי מגלם את רוח האוונגרד, מה-DS המקורית ועד לדגמים העכשוויים והמתקדמים

תוכן שיווקי | 26 ביולי 2020 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

אקסקלוסיביות צרפתית

עולם הרכב כיום תחרותי מתמיד ומשופע בדגמים חדשים, מעוצבים ומתקדמים. עבור מותגי היוקרה, האתגר המרכזי הוא כיצד ליצור שילוב הרמוני בין מסורת, עיצוב ופאר, לבין טכנולוגיות מתקדמות, ומותג DS הצרפתי עומד באתגר זה באופן ייחודי ומעורר הערכה. זהו סיפורו של מותג אקסקלוסיבי זה, משנת 1955 ועד היום.

DNA של חדשנות

בשנת 1955, בתערוכת הרכב של פאריז, היכתה סיטרואן את עולם הרכב בתדהמה עם הצגתה של ה-DS 19, מכונית מתקדמת בעלת עיצוב אל-זמני ושלל חידושים טכנולוגיים פורצי דרך. ה-DS, שזכתה באינספור פרסים ותארים וגם בהצלחה מסחרית, הפכה עם הזמן לאיקון שסימל קידמה טכנולוגית ואת תחיית הגאונות הצרפתית. החזון המקורי היה של פייר בולנז'ר, מנכ"ל סיטרואן שיזם את פרויקט פיתוח המכונית 17 שנים מוקדם יותר ולא זכה לראות אותו קורם עור וגידים בשל מותו בשנת 1950. אלו שהפכו את החזון למציאות, היו הפסל והמעצב התעשייתי פלמיניו ברטוני ומהנדס האווירונאוטיקה וטייס הניסוי הצרפתי אנדרה לה-פברה, שיחד תכננו ועיצבו את ה-DS.

המכונית החדשה של סיטרואן היממה את העולם עם שורה ארוכה של חידושים טכנולוגיים שהפכו את חויית הנסיעה בה לחסרת תחרות: מערכת מתלים הידרו-פניאומטית, פנסים עוקבי פנייה ותיבת הילוכים חצי-אוטומטית ללא דוושת מצמד הם רק חלק מהאלמנטים שהוצגו בה, הקנו לה את איכות הנסיעה המדהימה שלה וגם את הכינוי "האלילה" (צירוף האותיות DS נהגה בצרפתית "Déesse" ומשמעות המילה היא אלילה).

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
איראן תהפוך בקרוב למדינה גרעינית. מה אז?

נדב רט

ספר חדש מעלה סוגיה אסטרטגית הדורשת חשיבה ותכנון מבעוד מועד

מה אם ה-7 באוקטובר היה קורה באמריקה?

דין ג'ורג'

מחבר פופולרי של ספרי דיסטופיה מדמיין מתקפת טרור על ארה"ב שתשנה את פניה

"אני משמש כמטרה מספר אחת של המשטר הקוריאני"

שֶלי ג'אנג

הוא כונה על ידי המשטר הצפון קוריאני "הדיפלומט הטוב והמבריק ביותר", ניהל את הקשרים הכלכליים והפוליטיים בין צפון קוריאה ואנגליה ואפילו ליווה את אחיו של קים ג'ונג און למופע של אריק קלפטון. אבל מאז שערק הוא הפך למטרה מספר אחת של הדיקטטורה. ריאיון מיוחד עם תֵאה יוֹנג-הוֹ על חופש, קומוניזם והחיים במעמד הגבוה בצפון קוריאה

מדוע הפגנות מחאת החיג'אב באיראן לא יובילו לשינוי מהותי

NTD עברית

כתבת חדשות NTD עברית שוחחה עם אליהו יוסיאן בנוגע למחאות החיג'אב באיראן. יוסיאן הוא יליד איראן, יוצא יחידת 8200 וזוכה פרס ביטחון ישראל

הלוואה לרכישת רכב בישראל: ההיסטוריה, העלויות והדרכים הקיימות

יוני אביב

הלוואה לרכישת רכב בישראל: ההיסטוריה, העלויות והדרכים הקיימות

פרשנות: רוסיה מנסה לפייס בין פת"ח לחמאס

יוני בן מנחם

רוסיה זימנה את כל הפלגים הפלסטינים למוסקבה בניסיון לפייס בין פת"ח לחמאס, ולהגביר את השפעתה על הסכסוך הישראלי-פלסטיני

שתפו: