כניסה
הרשמה לניוזלטר

התופעה של חלימה הקיץ בכלל לא חדשה אבל מחקרים שפורסמו לאחרונה שופכים אור על היתרונות והחסרונות שלה. אז כיצד נשארים מרוכזים בלי לוותר על היצירתיות? הנה כמה הצעות

תוכן שיווקי | 9 בספטמבר 2019 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

חלומות בהקיץ

פסיכולוגים מגדירים "חלומות בהקיץ" בצורה שונה ומסכימים רק על זה שהתופעה כוללת ניתוק קל מהמציאות. בזמן חלימה בהקיץ, האירועים שנתפסים בדרך כלל על ידי החושים שלנו מפסיקים להיות רלוונטיים לחוט המחשבה ואנחנו לא מוטרדים בגללם.

במילים אחרות, חלומות בהקיץ גורמים למודעות שלנו לצאת להפסקה ומנתקת אותנו לזמן קצר מהסביבה המיידית. ההשפעה לטווח הקצר היא בדרך כלל חיובית, בעוד בחיים השוטפים זה עשוי להיות מלווה בדאגות מסוימות – כמו למשל אלו שמתעוררות אצל הורים לילדים.

pixabay

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
נסראללה: על לבנון ליצור זרם פליטים לאירופה

דורון פסקין

מנהיג חיזבאללה טען כי אם לבנון תסייע לפליטים הסורים לעבור דרך הים לאירופה, מדינות אירופה "יבואו בריצה לביירות"

לספרים מותר לשקר

מאיה מזרחי

יתומה אחת מוקפת בדמויות מגוונות מוצאת את דרכה בין טוב לרע, אמת ושקר, לכלוך וטוהר

דעה: צה"ל לא מפיק לקחים מהכישלון המודיעיני הגדול

יוני בן מנחם

ביקורת חריפה בצה"ל על כך שהרמטכ"ל הרצי הלוי וראש אמ"ן אהרון חליווה ממנים לתפקידים בכירים את מקורביהם, שהיו אחראים על הקונספציה כי "חמאס מורתע"

כיצד מים יכולים לזכור

רקפת תבור

חוקרים שנכנסו לתחום האפור של המדע משוכנעים שלמים יש תכונות מופלאות שאנחנו רחוקים מלהבין. מיכולות זיכרון ועד לרגש – האם חבויה במים חוכמה נסתרת?

הממשלה מצביעה על אישור עסקת החטופים

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

עקבותיו של השטן?

טארה מק׳אייזק

כאשר תושבי מחוז דבון שבאנגליה התעוררו השכם בבוקר, ב-9 בפברואר 1855, הם נדהמו לגלות עקבות מוזרים בשלג שאת צורתם לא יכלו לזהות או לשייך לאף בעל חיים מוכר. קבוצות של אנשים מהכפרים שבסביבה החלו להתקבץ ולהתחקות אחר העקבות,

שתפו: