כניסה
הרשמה לניוזלטר

מיכאל גולן מסכם שנה של הורדת מחירים דרסטית בשוק הסלולר ועונה לכל הציניקנים

גלעד סלונים | 28 ביוני 2013 | חברה והיסטוריה | 9 דק׳

שנה אחרי המהפכה

עם כל הכבוד לשר התקשורת לשעבר משה כחלון, לולא זימן לנו הגורל את מיכאל גולן, מי יודע אם מחירי הסלולר בישראל היו יורדים באופן משמעותי כל כך בשנה האחרונה. כפי שאתם אולי זוכרים, במכרז של משרד התקשורת גולן לא רק הפסיד - הוא הגיע למקום האחרון. אבל יד הגורל לא ויתרה, וגולן הצליח להכניס לשוק התקשורת הישראלי גישה חדשה לחלוטין לעסקים, שחוללה בו מהפך.

הגישה של גולן טלקום לא רק שונה בהתנהלות מול הלקוחות, אלא גם במבנה העסקי של החברה. הרעיון הוא פשוט: חברה רזה, ללא הוצאות מרובות על פרסום, על מנהלים ועל תוכניות מורכבות. החבילות פשוטות ונגישות, והפעילות ממוקדת באינטרנט באופן שמאפשר תפעול פשוט וזול יותר, מה שמקל על החברה בתחרות מול המפעילות האחרות.

צילום: אדר יראון

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אילוסטרציה: מגזין אפוק
העיתונאות החדשה: כיצד קיטוב הפך למודל עסקי

יאן יקיאלק

אילוסטרציה: מגזין אפוק
מה ניתן ללמוד מהמשקיעים הגדולים בעולם: הענק הלא מפורסם – וולטר שלוס

גלעד סלונים, יואב זליקוביץ

עיצוב אילוסטרציה: מגזין אפוק
תרבות ה"צ'בול" הגלובלית: כיצד מרדף הקריירה מאיים על עתיד האנושות?

רקפת תבור, מאיה מזרחי

איור: מגזין אפוק
מיתוס האינטליגנציה היהודית: האם יש בו אמת?

איל לוינטר

דונה ומרטין עם ששת ילדיהם - ארבעת הצעירים מאומצים
האנשים שהצילו את הילדים שאיש לא רצה

דינה גורדון

איור: מגזין אפוק
"מטחנת בשר": האם בתי ספר אמריקניים מסוכנים לנפש?

איל לוינטר

שתפו: