כניסה
הרשמה לניוזלטר

הן לא הכי פופולאריות, לא הנמכרות ביותר ובטח לא חשבתם עליהן קודם. אבל הן המכוניות שהכי מתאימות לכם. אפשרי? טל אבן מביא כמה המלצות שוברות שגרה

טל אבן | 16 ביוני 2013 | מחשבות | 6 דק׳

לחשוב מחוץ לשלדה

מבחן טעימות עיוור הוא כלי שיווקי המשמש חברות בתחומים מגוונים להשוואת מוצריהם שבפיתוח או בהשקה, אל מול מתחריהם הישירים. במבחן כזה, הנבחן אינו יודע איזה מהמוצרים הנבדקים שייך לאיזה מותג או חברה, ולרוב גם הבוחנים אינם יודעים דבר על הנבחנים או על קבוצות המיקוד שנבחרו.

פפסי, לדוגמא, משתמשים במבחנים כאלו כבר משנת 1975, במסגרת "Pepsi Challenge", כדי להוכיח עליונות על קוקה קולה, וזאת על סמך מבחן הטעימות בלבד, המנטרל תפיסות מוקדמות אודות המותג.

אינפינטי

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
כוחות צה"ל ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל
האם ישראל בדרך לממשל צבאי זמני ברצועת עזה? | פרשנות

יוני בן מנחם

מוג'תבא ח'מינאי, בנו של עלי ח'מינאי, 1 במאי 2017
מוג'תבא ח'מינאי, "היורש המיועד" של המנהיג העליון של איראן, קיצוני יותר ממנו | פרשנות

יוני בן מנחם

השליח האמריקני עמוס הוכשטיין בביקורו בביירות, 14 באוגוסט 2024
המזרח התיכון עוקב אחר ביקורו של הוכשטיין בלבנון | פרשנות

יוני בן מנחם

נשיא איראן מסעוד פזשכיאן, 16 בספטמבר 2024
איראן רוצה הסכם גרעין חדש שיאפשר להסיר מעליה את הסנקציות | פרשנות

יוני בן מנחם

הפגנה של הכורדים בסוריה על רקע תקיפות טורקיה באזור, 25 בדצמבר 2024
האם לכורדים יש סיבה להיות אופטימיים מבחירתו של טראמפ לנשיא? | פרשנות

דורון פסקין

נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ, 23 באוקטובר 2024
המדיניות הצפויה של טראמפ במזרח התיכון | פרשנות

יוני בן מנחם

שתפו: