הן לא הכי פופולאריות, לא הנמכרות ביותר ובטח לא חשבתם עליהן קודם. אבל הן המכוניות שהכי מתאימות לכם. אפשרי? טל אבן מביא כמה המלצות שוברות שגרה
לחשוב מחוץ לשלדה
מבחן טעימות עיוור הוא כלי שיווקי המשמש חברות בתחומים מגוונים להשוואת מוצריהם שבפיתוח או בהשקה, אל מול מתחריהם הישירים. במבחן כזה, הנבחן אינו יודע איזה מהמוצרים הנבדקים שייך לאיזה מותג או חברה, ולרוב גם הבוחנים אינם יודעים דבר על הנבחנים או על קבוצות המיקוד שנבחרו.
פפסי, לדוגמא, משתמשים במבחנים כאלו כבר משנת 1975, במסגרת "Pepsi Challenge", כדי להוכיח עליונות על קוקה קולה, וזאת על סמך מבחן הטעימות בלבד, המנטרל תפיסות מוקדמות אודות המותג.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו