כניסה
הרשמה לניוזלטר

מה עדיף לעשות במדיה החברתית

אליאב אללוף | 18 באפריל 2013 | מחשבות | 4 דק׳

לייקים או כסף?

אומרים ש"איכות החיים שלנו נקבעת על ידי השאלות שאנחנו שואלים את עצמנו". אם אדם לא מרוצה מהמשקל שלו, השאלה הנכונה אינה "למה אני כל כך שמן?" השאלה הנכונה יכולה להיות למשל "באיזה תקופה בחיים שלי הייתי במשקל הרצוי, ומה אפיין את חיי אז?" אז אולי אנו ניזכר שבתקופה שבה היינו במשקל הנכון היה לנו אורח חיים קבוע ופעילות ספורטיבית מספר פעמים בשבוע, ונחזור לאורח החיים הזה.

במילים אחרות, שאלות נכונות הן המפתח.וזה נכון גם כשניגשים לעולם המדיה החברתית.

פייסבוק

צילום: KIMIHIRO HOSHINO/AFP

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
איור אילוסטרציה: מגזין אפוק
מה קורה כש"דילמת הקרונית" יורדת לפסים אישיים | דעה 

ד"ר משה רט

מנכ״ל ויו״ר אפוק, דור לוינטר
"אנחנו קהילה גדולה – עשרות אלפים בחרו לתמוך בעיתונות מסוג אחר"

צוות אפוק

הדרך הארוכה אל תוך עצמנו
הדרך הארוכה אל תוך עצמנו – והתרבות שמונעת מאיתנו ללכת בה | דעה

ד"ר משה רט

מסכי המסחר בוול סטריט, 17 בספטמבר 2025
מדוע צריך להיזהר מהגאות המלאכותית בשוק ההון | דעה

גלעד סלונים

היצר הרע הוא מעין רוח רעה הנכנסת באדם ומשבשת את שיקול דעתו
זה הילד הרע, לא אני | דעה

ד"ר משה רט

עיקרון האפקט הכפול – מה אתם הייתם עושים?
עיקרון האפקט הכפול – מה אתם הייתם עושים?

עידו פוקס

שתפו: