כניסה
הרשמה לניוזלטר

אף על פי שהפריימריז של המפלגה הרפובליקנית רק בתחילתו, בקמפיין ביידן כבר החליטו על המנצח וסימנו את האסטרטגיה נגדו

יובל גומא | 26 בינואר 2024 | חדשות | 4 דק׳

קמפיין ביידן: הפריימריז במפלגה הרפובליקנית למעשה הסתיימו, מעכשיו נתמקד בטראמפ

מנהלי קמפיין הבחירות של הנשיא ג'ו ביידן טוענים כי הפריימריז במפלגה הרפובליקנית למעשה הסתיימו, לאחר שדונלד טראמפ זכה ברוב משמעותי בבחירות המקדימות מטעם המפלגה הרפובליקנית שנערכו בשני מוקדים בלבד: איווה וניו המפשייר.

"אנחנו מסתכלים על הנתונים שלפנינו", אמר מייקל טיילר, מנהל התקשורת של קמפיין ביידן, במסיבת עיתונאים שנערכה ברביעי. "אנחנו מוכנים לכך מאז השקת הבחירות המחודשות באפריל אשתקד. עכשיו, אחרי הניצחונות באיווה ובניו המפשייר, דונלד טראמפ שגיבש את בסיס תנועת MAGA ]"להחזיר את אמריקה לגדולתה"] הקיצונית של המפלגה הרפובליקנית, מתקרב לעבר זכייה במועמדות". זאת על אף שהפריימריז במפלגה הרפובליקנית רחוקים מסיום, על פי לוח הזמנים הצפוי.

טיילר ציין שהקמפיין של הנשיא ביידן ממוקד כעת באופן רשמי בבחירות הכלליות, ויגייס משאבים בהתאם: "הקמפיין כבר החל לגייס פעילים במדינות המתנדנדות, וכמובן שניתן לצפות להתרחשויות נוספות בהקשר זה [...] אנחנו עובדים במלוא המרץ לקראת הבחירות הכלליות".

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, מבקר בקלפי בבית ספר תיכון בניו המפשייר, ביום הבחירות המקדימות במדינה, 23 בינואר 2024 | צילום: Chip Somodevilla/Getty Images

שתפו: