כניסה
הרשמה לניוזלטר

הרשת החברתית פרסמה דף הנחיות חדש

צוות אפוק | 18 באוגוסט 2023 | חדשות | 1 דק׳

יוטיוב תצנזר כל תוכן המנוגד להנחיות ארגון הבריאות העולמי

יוטיוב השיקה "מדיניות מיסאינפורמציה רפואית" חדשה שתצנזר כל תוכן רפואי או בריאותי שאינו תואם לטענות ארגון הבריאות העולמי (WHO).

עד היום הייתה ליוטיוב "מדיניות מיסאינפורמציה רפואית לקוביד-19" שקבעה כי הפלטפורמה לא תתיר פרסום של תוכן המנוגד למה שארגון הבריאות העולמי או רשויות הבריאות המקומיות (LHA) קבעו שנכון לגבי מגפת הקורונה. כעת מפנה דף האינטרנט הזה לדף "מיסאינפורמציה רפואית" המרחיב את הצנזורה גם ל"מצבים בריאותיים ספציפיים" המנוגדים למדיניות ארגון הבריאות העולמי, ולא מוגבל רק לקורונה.

מייקל שלנברגר, סופר ואיש איכות הסביבה שקיבל בעבר גישה מאילון מאסק ל"תיקי טוויטר" (להסבר קראו כאן) הלין בפוסט בטוויטר כי המדיניות החדשה של יוטיוב "תצנזר אותך אם אינך מסכים" עם ארגון הבריאות העולמי. "דמיינו לעצמכם שיוטיוב הייתה קיימת במהלך 200 השנים האחרונות. היא הייתה אוסרת ביקורת על פלבוטומיה (הקזת דם בניסיון לרפא מחלה מסוימת), על תלידומיד (תרופה שבדיעבד התברר שגרמה למומים בעוברים), על לובוטומיה (הליך ניתוחי במוח לצורך טיפול פסיכיאטרי), ועל עיקור כפוי של חולי נפש (שהיה נהוג בתחילת המאה ה-20 במדינות באירופה ובצפון אמריקה). כל אלה הומלצו על ידי רשויות הבריאות הרשמיות".

שלט הארגון במטה בג׳נבה | צילום: FABRICE COFFRINI/AFP via Getty Images

שתפו: