כניסה
הרשמה לניוזלטר

מדריך מקוצר לקניית התכשיט שייתן לך ביטחון

דיקלה לוינטר | 21 במאי 2013 | תרבות ואמנות | 1 דק׳

תכשיט במקום פסיכולוג

יש את התכשיט הזה שכשאני לובשת אותו, לא נעים להודות, אבל הוא נותן לי ביטחון. הוא בולט ומרשים, תופס בשבילי את ההצגה, ואומר משהו שלא תמיד הייתי מצליחה להגיד בעצמי. נשמע מוזר? תכף תבינו.

Jewelryאולי יש כאלו שחשבו "ביטחון זה משהו שמגיע מבפנים ולא מאביזר חיצוני, למה שאתן לתכשיט להעניק לי ביטחון?" זה נכון, אבל מי שינסה להבין את הפסיכולוגיה שמאחורי זה, יגלה שאחת המטרות הסמויות של התכשיט שהוא רוכש היא להעניק לו ביטחון. לתכשיטים שאנחנו עונדים יש את הכוח לדבר ולתקשר עם הסביבה. מעצבים ויועצי תכשיטים מעידים כי על ידי יצירת מראה נכון, האדם יכול להקרין שלווה וביטחו ואפילו להגדיל את ההצלחה העסקית שלו.

איזה תכשיט ייתן לנו ביטחון? השאלה הראשונה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא באיזו סיטואציה נענוד אותו: האם באירוע חברתי, כנס עסקי, או סתם יציאה בערב? השאלה השנייה היא איזה אופי אנחנו רוצים שהוא ישדר, ואם לרגע נסכים להיסחף עוד יותר, נחשוב על תכונות אופי שהיינו רוצים להבליט אצלנו, כאלו שקשה לראות עלינו ברושם ראשוני. למשל נועזות, שובבות, עדינות וכד'. אחרי שחשבנו על שני הפרמטרים האלה יהיה קל יחסית למצוא את התכשיט שיתנהג כך בשבילנו.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: