כניסה
הרשמה לניוזלטר

ברלינגטון אינגליש – בית הספר שילמד אותך אנגלית בקלות ובאופן המותאם עבורך, מכל מקום בעולם רכישת…

תוכן שיווקי | 2 בנובמבר 2022 | תוכן שיווקי | 5 דק׳

הצלחה בקריירה באמצעות רכישת מיומנויות השפה האנגלית

ברלינגטון אינגליש - בית הספר שילמד אותך אנגלית בקלות ובאופן המותאם עבורך, מכל מקום בעולם

רכישת מיומנות השפה האנגלית משמעותית עבור כולנו, מעניקה לנו ערך מוסף בכל תחומי החיים, מעלה לנו את הביטחון ומקדמת אותנו באופן משמעותי בכל קריירה בה נבחר לעסוק. לא בכדי, ישנה חשיבות יתרה ליודעי דבר בתחום בכל פלטפורמה, לימודית, אקדמאית, מעשית וקרייריסטית. למעשה, ברוב המוחלט של המקרים, ידיעה או אי ידיעת השפה האנגלית היא זו אשר תכריע בין הצלחה לכישלון, קבלה למקום עבודה חדש או לא. ואולם, רבים אשר לא "מיודדים" עמה, חוששים לפתוח את "תיבת הפנדורה" הזו ולהתחיל בלימודים. בין אם מסיבה פרקטית או סיבה מנטלית, החששות לעיתים עולים על הרצון. לכן, ישנו צורך במציאת פלטפורמת למידה קלה מצד אחד, איכותית ומותאמת אישית מצד שני. באמצעות למידת אנגלית בפלטפורמה שכזו ניתן להגיע, ואף מהר מן הצפוי, לידיעת שפה טובה מאד ואף מצוינת, שתעניק לך כל מה שאתה צריך ורוצה, על מנת להצליח בכל קריירה בה תבחר.

מדוע כה חשוב ללמוד אנגלית על מנת להצליח בקריירה?

התשובה היא למעשה, בגוף השאלה - על מנת להצליח. ידיעת השפה האנגלית מעניקה לדובר יתרון משמעותי על פני מועמדים אחרים, מאפשרת לו לבטא את עצמו בצורה נכונה ופותחת בפניו הרבה יותר דלתות מאשר מאדם שאיננו דובר את השפה. זאת ועוד, ידיעת השפה האנגלית בצורה טובה מעניקה לדובר ביטחון רב, הן בעצמו והן ביכולות התרומה שלו לכל ארגון באשר הוא.

בעידן הגלובלי שבו אנו חיים כיום, עולם שכל כולו מתרכז בפיתוח תעשיות ההייטק והטכנולוגיה, ישנה חשיבות עצומה לידיעת השפה האנגלית. אדם שאיננו יודע את השפה או אינו מעורה בה מספיק, סביר שלא יתקבל לעבודה וגם אם התקבל, ימצא את עצמו מתוסכל מאי הבנת המתרחש סביבו. בנוסף, מאחר שחברות אלו חולשות גם על סניפים בכל רחבי העולם, הצורך בגיוס עובדים אשר ידיעת האנגלית שלהם מצוינת הכרחי במיוחד, ולעיתים אף יהווה גורם מכריע בקבלת המועמד.

FREEPIK

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אולטרה מרתון ללמידה עצמית

דינה גורדון

האם ניתן ללמוד בעצמנו, בטווח קצר, את מה שאנשים לומדים שנים על גבי שנים במוסדות המוכרים?

"אנחנו נתקלים בקיר אטום של דרישות הזויות של חמאס"

צוות מגזין אפוק

סיכום מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה בנימין נתניהו

פרשנות: מדוע היה חשוב לכנסת ישראל להתנגד להכרה חד-צדדית במדינה פלסטינית

איל לוינטר

ההצבעה בכנסת מעבירה מסר חשוב לממשל ביידן

המהלך הבא במשחק השחמט העולמי – מאי 2021

ד"ר ואנג יואו-צ'ון, איל לוינטר

פרשנות: מספר תרחישים אפשריים לעתיד לבוא - המשטר הסיני מתחיל להפקיע רכוש מחברות פרטיות ומחזק את שליטתו בהן; ולאן מתקדם "השלום" המדובר בין סעודיה לאיראן?

ישראל מאיר גודוביץ': "שן יון הוא המופע הכי מושלם שראיתי, נתן לי המון השראה"

צוות מגזין אפוק

"זה מופע מדהים. זה כל כך מושלם. טיילתי הרבה בעולם, כולל בסין, וראיתי הרבה מופעים, וזה הכי

פרשנות: ישראל מנסה להנמיך את הלהבות בחודש רמדאן

יוני בן מנחם

חמאס מתכנן להבעיר את מזרח ירושלים ויהודה ושומרון במהלך חודש מארס על רקע המלחמה ברצועת עזה. ישראל נערכת לסכל את תוכניתו בתיאום עם הרש"פ

שתפו: