כניסה
הרשמה לניוזלטר

מצאתם לא מעט טיפים הקשורים לניהול תיק השקעות? הגיע הזמן שתקבלו מענה לכל השאלות המעסיקות אתכם….

תוכן שיווקי | 16 במרץ 2022 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

ניהול תיק השקעות – המדריך המלא למשקיעים

מצאתם לא מעט טיפים הקשורים לניהול תיק השקעות? הגיע הזמן שתקבלו מענה לכל השאלות המעסיקות אתכם. ברגע שתקבלו מענה לשאלות המעסיקות אתכם, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור כיצד לפעול. שכן כל צעד שתעשו במישור הספציפי הזה עשוי לקדם אתכם קדימה או להחזיר אתכם לאחור. מסיבה הזאת החלטנו להכין לכם מדריך מלא למשקיעים בעזרתו תוכלו לקבל מענה לכל השאלות. אחרי קריאת המאמר מה שלא היה לכם ברור, יהפוך להיות ברור מאי פעם. כך תוכלו להבין כיצד תיקי ההשקעות שלכם יספקו את הסחורה. מה שהיה נראה לכם עד לא מזמן כדבר לא מציאותי, יהפוך למציאות בת קיימה. תנצלו את הכוח שיש לכם כדי להוציא את המקסימום מהכלים העומדים לרשותכם.

מהו תיק השקעות?

ברוב המקרים האחריות על ניהול התיק נמצאת בידיים של איש מקצוע מנוסה ומיומן. אך עדיין אין זה אומר שאתם לא צריכים להבין מהי המשמעות של תיק השקעות. מדובר על תיק וירטואלי שבו משקיע מנהל את כל ההשקעות שאותן הוא עושה. הרי בעולם שבו אנו חיים ניתן למצוא לא מעט אפיקי השקעה שונים שלכל אחד מהם יתרונות לצד חסרונות. תיקי השקעות מאפשרים לכל משקיע להיות תמיד עם היד על הדופק בכל מה שקשור להשקעות. הוא יכול להחליט כמה הוא מוכן להשקיע ומהי רמת הסיכון שאותה הוא מוכן לקחת על עצמו, ןכך לבנות את התיק עם כל אפיקי ההשקעה המתאימים. שיחה קצרה עם מנהל התיק שלכם עשוי לשפוך לא מעט אור על כל סימני השאלה שמעסיקים אתכם.

האם ניתן לנהל תיק השקעות לבד?

באופן עקרוני ניתן לנהל תיק השקעות גם ללא עזרה של איש מקצוע מיומן. האפשרות הזאת קיימת, אך היא כמובן אינה מומלצת. הסיבה לכך היא שניהול תיקי השקעות אינו דבר של מה בכך, בטח אם אין לכם ניסיון בתחום הזה. לרוב התועלת תהיה פחותה והסכנה תהיה גדולה באופן משמעותי. כל טעות קטנה בניהול התיק עלולה להחזיר אתכם כמה צעדים אחורה, ותפריע לכם להתקדם קדימה. למרות הרצון לשלוט במה שקורה, אנו מציעים לכם לשחרר את הנושא של ניהול התיק. העבירו את האחריות לניהול התיק לאיש מקצוע ש"חי ונושם" את התחום הזה. איש מקצוע שיודע מה צריך לעשות כדי לנהל את התיק ולהביא אתכם אל עבר השגת המטרות.

Freepik

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
נתניהו: "אני מדגיש לכן – המשפחות, ולכם – אזרחי ישראל: אנחנו מחויבים להחזרת כל חטופינו"

צוות מגזין אפוק

פורסמו שמות הישראלים ששוחררו משבי חמאס

נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי נחת בישראל והכריז על העברת שגרירות ארגנטינה לירושלים

צוות מגזין אפוק

זהו ביקורו הראשון של מיליי בישראל כנשיא ארגנטינה

כיצד "הכוח" יכול לתקן את העולם

מאיה מזרחי

אחת מסדרות הסרטים המצליחות ביותר בתולדות הקולנוע מלמדת אותנו שיעורים על מציאת איזון בחיינו, על שחרור מפחד ומדאגות ועל שליטה והרמוניה בעת קבלת החלטות

"המבנים קרסו כתוצאה מהפיצוץ, בשעה שמרבית הכוח נמצא בתוכם ובסמוך אליהם"

צוות מגזין אפוק

סיכום הצהרת דובר צה"ל

סקר דעת קהל בארה"ב: 51% מהצעירים סבורים כי הפתרון הנכון לסיום הסכסוך הוא סיום קיומה של ישראל

דורון פסקין

הסקר, שדגם 2,034 אזרחים אמריקנים, הצביע באופן כללי על תמיכה נרחבת בישראל וביהודים, הנחלשת בצורה משמעותית בקרב צעירים בני 24-18

בייג'ינג: קציני משטרה עותרים למען צדק משפטי

צוות מגזין אפוק

קציני משטרה פרסמו מכתב פתוח לרשויות החושף שחיתות במשטרה ובמערכת אכיפת החוק בכללותה

שתפו: