כניסה
הרשמה לניוזלטר

מותג היוקרה הצרפתי מגלם את רוח האוונגרד, מה-DS המקורית ועד לדגמים העכשוויים והמתקדמים

תוכן שיווקי | 26 ביולי 2020 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

אקסקלוסיביות צרפתית

עולם הרכב כיום תחרותי מתמיד ומשופע בדגמים חדשים, מעוצבים ומתקדמים. עבור מותגי היוקרה, האתגר המרכזי הוא כיצד ליצור שילוב הרמוני בין מסורת, עיצוב ופאר, לבין טכנולוגיות מתקדמות, ומותג DS הצרפתי עומד באתגר זה באופן ייחודי ומעורר הערכה. זהו סיפורו של מותג אקסקלוסיבי זה, משנת 1955 ועד היום.

DNA של חדשנות

בשנת 1955, בתערוכת הרכב של פאריז, היכתה סיטרואן את עולם הרכב בתדהמה עם הצגתה של ה-DS 19, מכונית מתקדמת בעלת עיצוב אל-זמני ושלל חידושים טכנולוגיים פורצי דרך. ה-DS, שזכתה באינספור פרסים ותארים וגם בהצלחה מסחרית, הפכה עם הזמן לאיקון שסימל קידמה טכנולוגית ואת תחיית הגאונות הצרפתית. החזון המקורי היה של פייר בולנז'ר, מנכ"ל סיטרואן שיזם את פרויקט פיתוח המכונית 17 שנים מוקדם יותר ולא זכה לראות אותו קורם עור וגידים בשל מותו בשנת 1950. אלו שהפכו את החזון למציאות, היו הפסל והמעצב התעשייתי פלמיניו ברטוני ומהנדס האווירונאוטיקה וטייס הניסוי הצרפתי אנדרה לה-פברה, שיחד תכננו ועיצבו את ה-DS.

המכונית החדשה של סיטרואן היממה את העולם עם שורה ארוכה של חידושים טכנולוגיים שהפכו את חויית הנסיעה בה לחסרת תחרות: מערכת מתלים הידרו-פניאומטית, פנסים עוקבי פנייה ותיבת הילוכים חצי-אוטומטית ללא דוושת מצמד הם רק חלק מהאלמנטים שהוצגו בה, הקנו לה את איכות הנסיעה המדהימה שלה וגם את הכינוי "האלילה" (צירוף האותיות DS נהגה בצרפתית "Déesse" ומשמעות המילה היא אלילה).

DS במאה ה-21

בחודש יוני 2014, כשהוחלט בהנהלת קונצרן PSA הצרפתי על הפרדה של מותג DS מסיטרואן, הבינו קברניטי החברה שמותג יוקרה צרפתי חייב להיות בעל ייחוד, וכך, אל ה-DNA החדשני והטכנולוגי, הצטרפו השפעות עיצוביות של Haute Couture (אפנה עילית) יחד עם Savoir Faire, ידע מקצועי של עבודת אמן בעור, בעץ ובמתכת שמועבר מדור לדור.

את התוצאה של אסטרטגיה זו ניתן לראות בדגמי DS שמשלבים בין המערכות הטכנולוגיות החדשניות ביותר לבין עיצוב יוצא דופן, פאר, איכות ואובססיה לפרטים. את תאי הנוסעים של DS למשל מרכיבים מומחים ואמנים מתחומים שונים ומרקעים מגוונים כמו עיצוב פנים, ביגוד, תכשיטנות, עיבוד עור ועוד. 

החיבור בין הידע המסורתי, לחומרים איכותיים כמו עץ אמיתי, עור נאפה, אריגי בד ייחודיים, אלומיניום ואפילו קריסטל ופנינים, הוא שנותן לתאי הנוסעים של DS את הנופך האיכותי והייחודי שלהם.

דוגמה לחיבור בין אמנות מסורתית לבין חומרים וטכנולוגיה מתקדמים ניתן לראות למשל בעיצוב ריפודי העור הייחודי של המושבים בדגמי DS, שהפך לאלמנט עיצובי המזוהה עם המותג. המושבים מעוצבים בדוגמת רצועת שעון על פי מסורת עבודת Guilloché מהמאה ה-16, שבה שוזרים רצועות בד, מתכת או עור, ליצירת צורות גיאומטריות. דוגמה בולטת נוספת ניתן למצוא בשעון ה-BRM R180 הממוקם במרכז הדשבורד ונשלף אוטומטית מתוך התיבה שלו בעת התנעת הרכב. אלמנטים אלו, ועוד רבים אחרים, מדגימים כיצד טכנולוגיות מסורתיות וחדשניות מתמזגות לכדי חווייה יוצאת דופן.

בחזית הטכנולוגיה

דגמי DS מעוצבים לעילא ובעלי תאי נוסעים ייחודיים, ובאותה העת הם מצויידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. בתחום הנהיגה האוטונומית למשל, דגמי DS מצויידים ב-DS PILOT, עם בקרת שיוט אדפטיבית בעלת פונקציית "זחילה" בפקקים, מערכת בלימה אוטונומית ומערכת שמירה על נתיב הנסיעה. משמעות השילוב של כל המערכות הללו הוא שהרכב מסוגל להאיץ, להאיט, לבלום, לשמור על נתיב הנסיעה, להתאים את המהירות למהירות החוקית ואף לזחול בפקקים –באופן אוטונומי, בכביש המהיר או בעיר.

הטכנולוגיה פורצת הדרך של DS אינה מוגבלת לתחום הבטיחות, אלא מתבטאת גם באביזרי נוחות יוצאי דופן. ב-DS7 CROSSBACK למשל מותקנת DS ACTIVE SCAN SUSPENSION שמגבירה את רמת הנוחות באופן משמעותי. מערכת זו מבוססת על מצלמה המותקנת מאחורי השמשה הקדמית, שמצלמת וסורקת את פני הכביש בזמן אמיתי. המידע שנאסף מועבר ליחידת בקרה שמנתחת אותו, ומשנה בהתאם את פעולת הבולמים באופן אינדיבידואלי לכל גלגל בנפרד. כשהמצלמה מזהה מהמורה, המערכת מקשה או מרככת את פעולת הבולם בהתאם, והתוצאה היא נוחות נסיעה עילאית.

ניתן לבחור גם במושבים מחוממים וממוזגים עם פונקציית עיסוי, בחבילת סראונד פרימיום עם מערכת שמע של FOCAL, במצלמת חניה היקפית עם מבט-על ובפנסי LED MATRIX אקטיביים. בשורה התחתונה, דגמי DS מציעים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחומי הבטיחות, הנוחות והקישוריות.

רוח האוונגרד

רוח האוונגרד שנולדה עם השקת DS הראשונה לפני 65 שנים, חיה ונושבת בדגמי DS העכשוויים. מספיק מבט אחד על DS 7 CROSSBACK או על DS 3 CROSSBACK כדי להבין שאלו אינן מכוניות יוקרה רגילות. הרושם הזה מתעצם פי כמה וכמה כשיושבים במושב הנהג של אחת מהן וחווים באופן בלתי אמצעי את ההרמוניה בין הטכנולוגיה למסורת, בין הצגים הדיגיטליים לעור ולעץ, לקריסטל ולפנינים.

בדגמי DS תמצאו את כל מה שהייתם מצפים ממכונית יוקרה מבחינת בטיחות, ביצועים וטכנולוגיה, אבל תמצאו בהם גם הרבה יותר מכך. אם לקחת דוגמה מתחום האופנה, יש מותגי יוקרה רבים אבל זה עדיין לא הופך אותם ל- Haute Couture… מותג DS הוא מותג אקסקלוסיבי שמתאים לאלו שיודעים להעריך Savoir Faire צרפתי, אובססיה לאיכות, אוונגרדיות עיצובית ו-DNA של חדשנות. חבילה ייחודית שכזו תוכלו לקבל רק מ-DS, משנת 1955 ועד היום.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר בלחיצה כאן 

אקסקלוסיביות צרפתית

מותג היוקרה הצרפתי מגלם את רוח האוונגרד, מה-DS המקורית ועד לדגמים העכשוויים והמתקדמים

תוכן שיווקי | 26 ביולי 2020 | תוכן שיווקי | 3 דק׳

עולם הרכב כיום תחרותי מתמיד ומשופע בדגמים חדשים, מעוצבים ומתקדמים. עבור מותגי היוקרה, האתגר המרכזי הוא כיצד ליצור שילוב הרמוני בין מסורת, עיצוב ופאר, לבין טכנולוגיות מתקדמות, ומותג DS הצרפתי עומד באתגר זה באופן ייחודי ומעורר הערכה. זהו סיפורו של מותג אקסקלוסיבי זה, משנת 1955 ועד היום.

DNA של חדשנות

בשנת 1955, בתערוכת הרכב של פאריז, היכתה סיטרואן את עולם הרכב בתדהמה עם הצגתה של ה-DS 19, מכונית מתקדמת בעלת עיצוב אל-זמני ושלל חידושים טכנולוגיים פורצי דרך. ה-DS, שזכתה באינספור פרסים ותארים וגם בהצלחה מסחרית, הפכה עם הזמן לאיקון שסימל קידמה טכנולוגית ואת תחיית הגאונות הצרפתית. החזון המקורי היה של פייר בולנז'ר, מנכ"ל סיטרואן שיזם את פרויקט פיתוח המכונית 17 שנים מוקדם יותר ולא זכה לראות אותו קורם עור וגידים בשל מותו בשנת 1950. אלו שהפכו את החזון למציאות, היו הפסל והמעצב התעשייתי פלמיניו ברטוני ומהנדס האווירונאוטיקה וטייס הניסוי הצרפתי אנדרה לה-פברה, שיחד תכננו ועיצבו את ה-DS.

המכונית החדשה של סיטרואן היממה את העולם עם שורה ארוכה של חידושים טכנולוגיים שהפכו את חויית הנסיעה בה לחסרת תחרות: מערכת מתלים הידרו-פניאומטית, פנסים עוקבי פנייה ותיבת הילוכים חצי-אוטומטית ללא דוושת מצמד הם רק חלק מהאלמנטים שהוצגו בה, הקנו לה את איכות הנסיעה המדהימה שלה וגם את הכינוי "האלילה" (צירוף האותיות DS נהגה בצרפתית "Déesse" ומשמעות המילה היא אלילה).

DS במאה ה-21

בחודש יוני 2014, כשהוחלט בהנהלת קונצרן PSA הצרפתי על הפרדה של מותג DS מסיטרואן, הבינו קברניטי החברה שמותג יוקרה צרפתי חייב להיות בעל ייחוד, וכך, אל ה-DNA החדשני והטכנולוגי, הצטרפו השפעות עיצוביות של Haute Couture (אפנה עילית) יחד עם Savoir Faire, ידע מקצועי של עבודת אמן בעור, בעץ ובמתכת שמועבר מדור לדור.

את התוצאה של אסטרטגיה זו ניתן לראות בדגמי DS שמשלבים בין המערכות הטכנולוגיות החדשניות ביותר לבין עיצוב יוצא דופן, פאר, איכות ואובססיה לפרטים. את תאי הנוסעים של DS למשל מרכיבים מומחים ואמנים מתחומים שונים ומרקעים מגוונים כמו עיצוב פנים, ביגוד, תכשיטנות, עיבוד עור ועוד. 

החיבור בין הידע המסורתי, לחומרים איכותיים כמו עץ אמיתי, עור נאפה, אריגי בד ייחודיים, אלומיניום ואפילו קריסטל ופנינים, הוא שנותן לתאי הנוסעים של DS את הנופך האיכותי והייחודי שלהם.

דוגמה לחיבור בין אמנות מסורתית לבין חומרים וטכנולוגיה מתקדמים ניתן לראות למשל בעיצוב ריפודי העור הייחודי של המושבים בדגמי DS, שהפך לאלמנט עיצובי המזוהה עם המותג. המושבים מעוצבים בדוגמת רצועת שעון על פי מסורת עבודת Guilloché מהמאה ה-16, שבה שוזרים רצועות בד, מתכת או עור, ליצירת צורות גיאומטריות. דוגמה בולטת נוספת ניתן למצוא בשעון ה-BRM R180 הממוקם במרכז הדשבורד ונשלף אוטומטית מתוך התיבה שלו בעת התנעת הרכב. אלמנטים אלו, ועוד רבים אחרים, מדגימים כיצד טכנולוגיות מסורתיות וחדשניות מתמזגות לכדי חווייה יוצאת דופן.

בחזית הטכנולוגיה

דגמי DS מעוצבים לעילא ובעלי תאי נוסעים ייחודיים, ובאותה העת הם מצויידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. בתחום הנהיגה האוטונומית למשל, דגמי DS מצויידים ב-DS PILOT, עם בקרת שיוט אדפטיבית בעלת פונקציית "זחילה" בפקקים, מערכת בלימה אוטונומית ומערכת שמירה על נתיב הנסיעה. משמעות השילוב של כל המערכות הללו הוא שהרכב מסוגל להאיץ, להאיט, לבלום, לשמור על נתיב הנסיעה, להתאים את המהירות למהירות החוקית ואף לזחול בפקקים –באופן אוטונומי, בכביש המהיר או בעיר.

הטכנולוגיה פורצת הדרך של DS אינה מוגבלת לתחום הבטיחות, אלא מתבטאת גם באביזרי נוחות יוצאי דופן. ב-DS7 CROSSBACK למשל מותקנת DS ACTIVE SCAN SUSPENSION שמגבירה את רמת הנוחות באופן משמעותי. מערכת זו מבוססת על מצלמה המותקנת מאחורי השמשה הקדמית, שמצלמת וסורקת את פני הכביש בזמן אמיתי. המידע שנאסף מועבר ליחידת בקרה שמנתחת אותו, ומשנה בהתאם את פעולת הבולמים באופן אינדיבידואלי לכל גלגל בנפרד. כשהמצלמה מזהה מהמורה, המערכת מקשה או מרככת את פעולת הבולם בהתאם, והתוצאה היא נוחות נסיעה עילאית.

ניתן לבחור גם במושבים מחוממים וממוזגים עם פונקציית עיסוי, בחבילת סראונד פרימיום עם מערכת שמע של FOCAL, במצלמת חניה היקפית עם מבט-על ובפנסי LED MATRIX אקטיביים. בשורה התחתונה, דגמי DS מציעים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחומי הבטיחות, הנוחות והקישוריות.

רוח האוונגרד

רוח האוונגרד שנולדה עם השקת DS הראשונה לפני 65 שנים, חיה ונושבת בדגמי DS העכשוויים. מספיק מבט אחד על DS 7 CROSSBACK או על DS 3 CROSSBACK כדי להבין שאלו אינן מכוניות יוקרה רגילות. הרושם הזה מתעצם פי כמה וכמה כשיושבים במושב הנהג של אחת מהן וחווים באופן בלתי אמצעי את ההרמוניה בין הטכנולוגיה למסורת, בין הצגים הדיגיטליים לעור ולעץ, לקריסטל ולפנינים.

בדגמי DS תמצאו את כל מה שהייתם מצפים ממכונית יוקרה מבחינת בטיחות, ביצועים וטכנולוגיה, אבל תמצאו בהם גם הרבה יותר מכך. אם לקחת דוגמה מתחום האופנה, יש מותגי יוקרה רבים אבל זה עדיין לא הופך אותם ל- Haute Couture… מותג DS הוא מותג אקסקלוסיבי שמתאים לאלו שיודעים להעריך Savoir Faire צרפתי, אובססיה לאיכות, אוונגרדיות עיצובית ו-DNA של חדשנות. חבילה ייחודית שכזו תוכלו לקבל רק מ-DS, משנת 1955 ועד היום.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר בלחיצה כאן 

שתפו: