מותג היוקרה הצרפתי מגלם את רוח האוונגרד, מה-DS המקורית ועד לדגמים העכשוויים והמתקדמים
תוכן שיווקי | 26 ביולי 2020 | תוכן שיווקי | 4 דק׳
אקסקלוסיביות צרפתית
עולם הרכב כיום תחרותי מתמיד ומשופע בדגמים חדשים, מעוצבים ומתקדמים. עבור מותגי היוקרה, האתגר המרכזי הוא כיצד ליצור שילוב הרמוני בין מסורת, עיצוב ופאר, לבין טכנולוגיות מתקדמות, ומותג DS הצרפתי עומד באתגר זה באופן ייחודי ומעורר הערכה. זהו סיפורו של מותג אקסקלוסיבי זה, משנת 1955 ועד היום.
DNA של חדשנות
בשנת 1955, בתערוכת הרכב של פאריז, היכתה סיטרואן את עולם הרכב בתדהמה עם הצגתה של ה-DS 19, מכונית מתקדמת בעלת עיצוב אל-זמני ושלל חידושים טכנולוגיים פורצי דרך. ה-DS, שזכתה באינספור פרסים ותארים וגם בהצלחה מסחרית, הפכה עם הזמן לאיקון שסימל קידמה טכנולוגית ואת תחיית הגאונות הצרפתית. החזון המקורי היה של פייר בולנז'ר, מנכ"ל סיטרואן שיזם את פרויקט פיתוח המכונית 17 שנים מוקדם יותר ולא זכה לראות אותו קורם עור וגידים בשל מותו בשנת 1950. אלו שהפכו את החזון למציאות, היו הפסל והמעצב התעשייתי פלמיניו ברטוני ומהנדס האווירונאוטיקה וטייס הניסוי הצרפתי אנדרה לה-פברה, שיחד תכננו ועיצבו את ה-DS.
המכונית החדשה של סיטרואן היממה את העולם עם שורה ארוכה של חידושים טכנולוגיים שהפכו את חויית הנסיעה בה לחסרת תחרות: מערכת מתלים הידרו-פניאומטית, פנסים עוקבי פנייה ותיבת הילוכים חצי-אוטומטית ללא דוושת מצמד הם רק חלק מהאלמנטים שהוצגו בה, הקנו לה את איכות הנסיעה המדהימה שלה וגם את הכינוי "האלילה" (צירוף האותיות DS נהגה בצרפתית "Déesse" ומשמעות המילה היא אלילה).
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו