כניסה
הרשמה לניוזלטר

מותג היוקרה הצרפתי מגלם את רוח האוונגרד, מה-DS המקורית ועד לדגמים העכשוויים והמתקדמים

תוכן שיווקי | 26 ביולי 2020 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

אקסקלוסיביות צרפתית

עולם הרכב כיום תחרותי מתמיד ומשופע בדגמים חדשים, מעוצבים ומתקדמים. עבור מותגי היוקרה, האתגר המרכזי הוא כיצד ליצור שילוב הרמוני בין מסורת, עיצוב ופאר, לבין טכנולוגיות מתקדמות, ומותג DS הצרפתי עומד באתגר זה באופן ייחודי ומעורר הערכה. זהו סיפורו של מותג אקסקלוסיבי זה, משנת 1955 ועד היום.

DNA של חדשנות

בשנת 1955, בתערוכת הרכב של פאריז, היכתה סיטרואן את עולם הרכב בתדהמה עם הצגתה של ה-DS 19, מכונית מתקדמת בעלת עיצוב אל-זמני ושלל חידושים טכנולוגיים פורצי דרך. ה-DS, שזכתה באינספור פרסים ותארים וגם בהצלחה מסחרית, הפכה עם הזמן לאיקון שסימל קידמה טכנולוגית ואת תחיית הגאונות הצרפתית. החזון המקורי היה של פייר בולנז'ר, מנכ"ל סיטרואן שיזם את פרויקט פיתוח המכונית 17 שנים מוקדם יותר ולא זכה לראות אותו קורם עור וגידים בשל מותו בשנת 1950. אלו שהפכו את החזון למציאות, היו הפסל והמעצב התעשייתי פלמיניו ברטוני ומהנדס האווירונאוטיקה וטייס הניסוי הצרפתי אנדרה לה-פברה, שיחד תכננו ועיצבו את ה-DS.

המכונית החדשה של סיטרואן היממה את העולם עם שורה ארוכה של חידושים טכנולוגיים שהפכו את חויית הנסיעה בה לחסרת תחרות: מערכת מתלים הידרו-פניאומטית, פנסים עוקבי פנייה ותיבת הילוכים חצי-אוטומטית ללא דוושת מצמד הם רק חלק מהאלמנטים שהוצגו בה, הקנו לה את איכות הנסיעה המדהימה שלה וגם את הכינוי "האלילה" (צירוף האותיות DS נהגה בצרפתית "Déesse" ומשמעות המילה היא אלילה).

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
ארה"ב: מהנדס לשעבר בגוגל מואשם בגניבת מידע סודי בתחום הבינה המלאכותית עבור חברות סיניות

קרן זריהן

על פי כתב האישום, המהנדס לשעבר, אזרח סיני, גנב למעלה מ-500 קבצים המכילים מידע סודי

ביידן: היום אנו מטילים על איראן את האחריות למתקפת הטילים על ישראל

צוות מגזין אפוק

נשיא ארה"ב פרסם הצהרה בה הבטיח שלא יהסס "לנקוט בכל הפעולות הנדרשות כדי שאיראן תישא באחריות", אך בפועל התכוון רק לסנקציות ובקרות על יצוא אליה

למה הפכה בימינו הסבתא רבתא של דוד המלך

דינה גורדון

מסמל של טוב לב וחסד, עברה רות המואבייה טרנספורמציה

מנהל את העולם רק באמצעות תנועות עיניים

בן קמינסקי

שי ראשוני, מנהל עמותת פרס לחיים, יכול רק להזיז את העיניים. אבל הוא לא צריך יותר מזה כדי לשנות את העולם. הוא מצליח לתת לאנשים השראה, לרתום את טובי המוחות, ולנהל מגוון יוזמות פורצות דרך

סם אלטמן, לשעבר מנכ"ל OpenAI, יצטרף למיקרוסופט ימים ספורים לאחר שהודח מתפקידו

יובל גומא

אלטמן יעסוק בחקר בינה מלאכותית במיקרוסופט. הדחתו הובילה עובדים נוספים ב-OpenAI להתפטר

הפשיטה על אחוזתו של טראמפ – והפעם, העובדות

ג'ק פיליפס

מה קרה לפני, במהלך ואחרי הפשיטה - ללא פרשנות וללא מגמתיות

שתפו: