כניסה
הרשמה לניוזלטר

כשפרשת קיימברידג' אנליטיקה התפוצצה באביב 2018, אף אחד לא האמין שלשיווק ממוקד יש כזה כוח בידיים….

תוכן שיווקי | 5 בנובמבר 2019 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

ביג דאטה פוליטיקה – כך גורמים למיליונים לשנות את דעתם

כשפרשת קיימברידג' אנליטיקה התפוצצה באביב 2018, אף אחד לא האמין שלשיווק ממוקד יש כזה כוח בידיים. אבל עם תוצאות בשטח קשה להתווכח: המועמד ששילם לחברת אנליטיקה, הוא זה שמאייש כיום את משרת נשיא ארצות הברית.

כמעט כל האינטראקציה של האזרחים מול נבחרי הציבור מתנהלת כיום בפייסבוק (בישראל), בטוויטר (בארצות הברית) וכן הלאה. בעוד שבעבר אף אחד לא היה יכול אפילו לחלום על לדבר עם פוליטיקאי, היום אנשים מרשים לעצמם להגיב ביתר שאת.

סקר הדיגיטל של בזק לשנת 2018, חושף כי 54% מהישראלים חושבים שלמדיה חברתית יש השפעה רבה על ההצבעה לרשויות המקומיות. 40% מהישראלים נחשפו למועמדים השונים לרשויות באמצעות הרשתות החברתיות.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
מנכ"ל מטא מארק צוקרברג | צילום: Gerard Julien/AFP/Getty Images
כבר ביום בו הושקה: תלונות על צנזורה באפליקציה החדשה של מטא

צוות מגזין אפוק

צילום: תקווה מהבד
״בית הספר איבד מזמן את התפקיד החינוכי שלו״

דינה גורדון

לא הולכת במסלול

מורן שביט

מה ששרד מספינת המפרש גראפטון
אי האבודים

דינה גורדון

האם הביטקוין מבוזר ואנונימי כפי שאנחנו רוצים לחשוב?

יובל הרמן

פיצוץ בדאחיה בביירות, 20 לאוקטובר 2024
דיווחים בלבנון: ישראל ביצעה סדרת תקיפות משמעותיות בדאחיה; תושבים רבים עזבו את האזור

דורון פסקין

שתפו: