נתונים מוכיחים שבני ה-60 הנוכחיים [דור הבייבי בומרס] מהווים את שכבת הגיל העשירה ביותר בהיסטוריה האנושית ובארה"ב הם מחזיקים למעלה מ-40 אחוזים מההון הפנוי.
המהפכה הצרכנית החדשה כבר כאן. האם אתם ערוכים לקראתה?
23 בנובמבר 2017 | תוכן שיווקי | 4 דק׳
המהפכה הצרכנית של הקהלים המבוגרים
בחודש שעבר ציין העולם את 'יום הקשיש הבינלאומי' וסוגיות כלכליות שונות, בנושא האוכלוסייה המבוגרת, עלו על סדר היום. אחת הסוגיות המרכזיות בעולם העסקי היא הפער בין הדימוי של הקהלים המבוגרים לבין כוחם הכלכלי העולה. לשם המחשה, כלכלת אריכות החיים [ The Longevity Economy] מאגדת בתוכה את סך ההשקעות וההון המיוחסים לתופעת התארכות החיים הגולבלית. כלכלה זו נאמדת על ידי מומחים ככלכלה השלישית בגודלה בעולם, אחרי הכלכלות של ארה"ב וסין. היא נוגעת בכל האספקטים הצרכניים והחברתיים בעולמנו וטומנת בחובה מהפכה. זו, ככל הנראה, אחת המהפכות הגדולות ביותר של העידן הנוכחי - המהפכה הצרכנית של הקהלים המבוגרים.
אנו צופים כי בתוך מספר שנים יחיו על כדור הארץ יותר אנשים מבוגרים מעל גיל 65 מאשר אנשים צעירים. זו נקודת מפנה באנושות.
בישראל, חיים היום למעלה מ-1.3 מיליון אנשים מעל גיל 60, וקהל זה גדל בעשור האחרון פי 1.5 מקצב הגידול של האוכלוסייה הכללית. בתוך 20 שנה יחיו בישראל מעל 3 מיליון אזרחים מבוגרים.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו