כניסה
הרשמה לניוזלטר

אין חכם כבעל ניסיון – גם כשזה מגיע לתחום השיווק הדיגיטלי. גם השנה כנס נקסט קייס מזמין אנשים שעוסקים בשיווק על כל היבטיו ללמוד מניסיונם של מומחים בתחום מחברות ישראליות ובינלאומיות, שיציגו קייס סטאדיז אמיתיים על אתגרים שיווקים בהם נתקלו והאופן בו התמודדו אתם עד להצלחה. הכנס יתקיים ב-6 בדצמבר 2017, במתחם הכנסים LAGO שבראשון לציון וצפויים להשתתף בו למעלה מ-1300 איש.

דפנה בן-יהושוע | 6 באוקטובר 2017 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

Next Case 2017 – בואו לשמוע קייס סטאדיז של מומחים מובילים בשיווק דיגיטלי

1200X628 banner fb-smallמקרי בוחן ייחודיים בכל תחומי השיווק

כל הרצאה בכנס תעסוק בקייס סטאדי ייחודי מאחד מתחומי השיווק הדיגיטלי (קידום אורגני, אנליטיקס, ביג דאטה, PPC, שיווק באמצעות תוכן, פרסום פרוגרמטי ועוד) ותארך לא יותר מ-20 דקות, שבסופן יופיעו על המסך המילים "Next Case!" והבמה תעבור למציג הבא.

הכנס פונה לקהל יעד מגוון: החל מאנשים שזה עתה סיימו קורס קידום אתרים ובעלי עסקים המקדמים את האתר בעצמם, ועד למנהלי מחלקות שיווק בחברות גדולות ומקדמי אתרים מומחים. לפיכך, ההרצאות יתקיימו בשני מסלולים מקבילים:

  • המסלול הטכני – פונה למקדמי אתרים מנוסים ועוסק בנושאים מתקדמים וטכניים
  • המסלול האסטרטגי – פונה לבעלי עסקים ומנהלי שיווק, עם תכנים כלליים יותר שמתייחסים לאסטרטגיות שיווק

כל אחד ממשתתפי הכנס יכול להיכנס לשני המסלולים ולעבור בין שני האולמות במהלך היום. את נקסט קייס יזם ב-2013 פבל ישראלסקי, מייסד בלוג קידום אתרים AskPavel ומנכ"ל סוכנות השיווק הדיגיטלי אנגורה מדיה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שתפו: