כניסה
הרשמה לניוזלטר

אחת ה-buzz words של השנים האחרונים היא "ביג דאטה". מתוך הביג דאטה, אותם נתונים שנאספים עלינו…

תוכן שיווקי | 13 בספטמבר 2017 | תוכן שיווקי | 6 דק׳

איך תשתמשו בביג דאטה לקמפיינים שיווקיים? 4 דוגמאות לחברות שעשו זאת

אחת ה-buzz words של השנים האחרונים היא "ביג דאטה". מתוך הביג דאטה, אותם נתונים שנאספים עלינו בכל הפלטפורמות והמוסדות שאנחנו מנהלים אתם אינטראקציות, ניתן להפיק כיום תובנות רבות-ערך, הודות לטכנולוגיות וכלים חדשים שמאפשרים את כריית הנתונים האלה וניתוחים שונים שלהם.

שלא במפתיע, אחד הסקטורים שעושים את השימוש המסיבי ביותר בביג דאטה הוא סקטור השיווק. ספציפית, לימוד תחום האנליטיקס – מדידה, איסוף וניתוח הנתונים שמתקבלים משימוש ברשת – הוא בגדר חובה בכל קורס קידום אתרים בגוגל. בעלי עסקים יכולים לקבל היום תמונת מצב מפורטת להפליא של מה שהגולשים עושים באתרים שלהם כמו גם בערוצי שיווק אחרים כמו דיוור אלקטרוני ורשתות חברתיות, בזכות כלים כמו גוגל אנליטיקס,Facebook for Business ועוד: כמה גולשים ביקרו באתר, באלו עמודים הם ביקרו וכמה זמן הם שהו בהם, מה הם רכשו, כמה גולשים צפו בפוסט בפייסבוק (ובתוך כך, כמה כמה הגיעו אליו בצורה אורגנית וכמה הגיעו בזכות הפרסום הממומן), כמה נמענים פתחו את הניוזלטר שנשלח אליהם במייל וכן הלאה. כל המידע הזה משמש אותם לייעול ומיקוד השיווק בערוצים השונים.

אלא שיש חברות שמשלבות את הביג דאטה באסטרטגיית השיווק שלהן ועושות בו שימוש יצירתי במיוחד. חלקן משתמשות בו לניצול הזדמנויות שיווקיות, אחרות משתמשות בו ליצירת תוכן עם ערך לגולשים, וחברות נוספות מפרסמות אותו על שלטי חוצות. לפניכם דוגמאות לארבע חברות שיצאו מהקופסא ועשו עם ביג דאטה דברים מעניינים באמת – כדאי לקרוא ולקבל מהן השראה!

תמונה: דפנה בן יהושע*

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
יותר אמריקאים מעשנים כעת מריחואנה מאשר סיגריות, לראשונה אי פעם

צוות אפוק

1. על פי סקר חדש של גאלופ, כ-16% מהאמריקנים אומרים שהם מעשנים כעת מריחואנה, בעוד 11% אומרים שהם מעשנים סיגריות. 2. על פי מחברי

הפרסום בתת-מודע עובד

רקפת תבור

טכנולוגיה חדשה חודרת לתת-מודע שלנו ובודקת האם הפרסומות שאנו צופים בהן מצליחות להשפיע עלינו. זוגלובק כבר השתמשה בזה לפרסום שלה בטלוויזיה וטרה עיצבה כך את האריזה שלה. הכירו את השיטה שמנסה לחולל מהפכה בעולם הפרסום והשיווק

איך להרכיב את הצוות הטוב ביותר בעולם?

רקפת תבור

אחרי שנים של מחקרים נמצאה לראשונה דרך למדוד את ״התבונה השיתופית״ של קבוצה ולהבין כיצד להרכיב צוות מנצח. בניגוד למה שחשבנו, מוטיבציה אינה מרכיב מהותי בהצלחת הקבוצה, צוות של טירונים יכול להשיג תוצאות טובות יותר מצוות של מומחים, ותחרותיות פוגעת בתוצאות הקבוצה

כיצד לגרום לאנשים לשנות את דעותיהם?

מאיה מזרחי

מחקרים עכשוויים מצביעים על הדרך לעשות זאת, גם כשזה נראה כמו משימה בלתי אפשרית

חברות סיניות הופכות לבלתי ניתנות להשקעה

אנדרס קור

הסיפור מאחורי הדגל האדום שהניפו האמריקנים על השקעה במניות של חברות סיניות

טראמפ וביידן ניצחו בפריימריז במפלגותיהם שנערכו במישיגן

דורון פסקין

טראמפ גבר פעם נוספת על ניקי היילי וזכה בכ-68% מהקולות הרפובליקנים במישיגן, בעוד ביידן זכה ב-81% מקולות המצביעים הדמוקרטים במדינה

שתפו: