כניסה
הרשמה לניוזלטר

כלים מעשיים לחיים טובים יותר של חמשת המנטורים: אלון גל, פרופ' עמוס רולידר, מיכל צפיר, יובל אברמוביץ' ודר' עו"ד יניב זייד (דר' שכנוע)

תוכן שיווקי | 31 ביולי 2017 | תוכן שיווקי | 2 דק׳

5 המנטורים המובילים בישראל ביום שכולו השראה

איך לייצר הצלחות בחיים ובעסקים? למה חשוב להיות הורה מעצים? כיצד נהפוך את חיינו למאוזנים ובריאים יותר? מה עלינו לעשות כדי להגשים את החלומות שלנו? והאם תקשורת בינאישית היא המפתח לחיים מאושרים יותר?

אלו רק חלק מהנושאים בהם יעסקו 5 המנטורים מהמובילים בישראל ביום מנטורינג מרוכז המתקיים לראשונה בישראל ומיועד למאמנים, אנשי מקצוע ולכל מי ששואף יותר- מעצמו, מחייו ומסביבתו. בנוסף, בכנס יתקיימו סדנאות עומק סוחפות שיעבירו שורת מאמנים ויועצים. במקביל להרצאות יפעלו מתחמי נטוורקינג, מנטורינג אישי, מסיבת אוזניות ועוד.

דר' יניב זייד אלון גל מיכל צפיר יובל אברמוביץ' ופרופ' עמוס רולידר צילום יזהר טרמו 2

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
היסטוריה וקדושה למרגלות ההימלאיה

ImperatorTravel.com

למי שמתכנן לבקר בקטמנדו, בירת נפאל, מומלץ לצאת קצת מהעיר ולהכיר את עולמם הרוחני של הבודהיסטים וההינדים באזור. באחת הגבעות מחוץ לקטמנדו שוכן מבנה קדוש בודהיסטי ששמו סוויאמבונאת׳

המהלך הבא במשחק השחמט העולמי – דצמבר 2022

איל לוינטר

פרשנות: מספר תרחישים אפשריים בגזרות שונות: אוקראינה, הרשות הפלסטינית, ארה"ב וברזיל

"בהתחלה נתנו לרופאים אישור להרוג רק חולים סופניים. היום כבר אפשר להרוג אנשים עם בעיות פסיכיאטריות. מאשרים לאנשים למות דרך זום"

מאיה מזרחי

תופעת המתות החסד ואיתה הרופאים שמקבלים "רישיון להרוג" הולכת ומתגברת במערב. לאן זה מוביל אותנו? ריאיון עם ד"ר דניאל סולמסי, מומחה לנושא המתות חסד, הטוען: "זה מדרון חלקלק מסוכן"

מלחמת הסחר – שלב אחר שלב (אינפוגרפיקה)

איל לוינטר

מה הקשר בין מלחמת הסחר למלחמת האופיום, ואילו סדרי עולם היא יכולה לשנות?

ה-FDA מתכנן שינוי משמעותי במדיניות החיסונים לקורונה

צוות אפוק

מינהל המזון והתרופות (FDA) האמריקני מעוניין לפשט את אסטרטגיית החיסונים נגד קורונה כך שתהיה דומה יותר לחיסון שנתי לשפעת, על פי מסמכי תדרוך שפורסמו ב-23 בינואר

כך הצליח כומר אנונימי לפרק את ארגוני הפשע

דינה גורדון

ג’פרי בראון היה בסך הכול איש רוח פשוט שידע להעביר דרשות. אבל כשלא הצליח להירדם בגלל הפשע שהתחולל ליד ביתו, הוא החליט לקחת את העניינים לידיים ולצאת לרחובות. בראיון מיוחד הוא מספר איך הצליח להוריד את הפשיעה בבוסטון ב-80 אחוז, ומה אנחנו יכולים ללמוד מהגישה הבלתי שגרתית שלו

שתפו: