1.3 מיליון בני דור ה-Z מתבגרים ומחפשים ביטוח שמדבר בשפה שלהם. יותר מידע דיגיטלי נגיש וקליט עם טאץ׳ אנושי בשלב הרכישה עם ערך חברתי ברור – עשויים להפוך את דור המסכים מאיום להזדמנות עסקית
דסי ניר | 9 ביולי 2017 | תוכן שיווקי | 4 דק׳
עולם צעיר חדש: איך תראה תעשיית הביטוח הפונה לבני דור ה-Z
בשנים האחרונות סצנת הביטוח רותחת. מתעשייה מנומנמת של חברות ענק עתירות מספרים, מסמכים ואנשים בחליפות אפורות, היא הפכה לעולם דיגיטלי צבעוני ומגוון. עוד ועוד סטארטאפים, המנוהלים על ידי יזמים בני דור המילניאלז ועבור המילניאלז, מתסיסים את התחרות בשוק הביטוח ומובילים שיתופי פעולה עם חברות ענק ברחבי העולם. הם מציעים דרכים חדשות ומרתקות למכור ביטוח, לצמצם סיכונים כדי להקטין את עלויות הביטוח, ואפילו ממציאים סוגים חדשים של ביטוח.
דור המסכים
בעוד שבני דור המילניאלז (דור ה-Y) כבר מתחילים להתבגר ולהקים משפחות, להתבסס בשוק העבודה, ולהוות צרכנים משמעותיים יותר של ביטוחים, בני דור ה-Z מתחילים בעצמם להפוך לבוגרים צעירים וזה בדיוק הזמן להבין איך נכון לפנות אליהם. בני דור ה-Z הם ילידי אמצע-סוף שנות ה-90 שכבר נולדו לתוך עולם דיגיטלי ולא מכירים מציאות אחרת. לכן לא פלא שהם מכונים ״דור המסכים״ או ״דור הפלזמה״. בישראל ישנם כ-1.3 מיליון צעירים בני דור ה-Z. הבוגרים מבין בני דור ה-Z כבר בראשית שנות ה-20 שלהם ותוך שנים ספורות יהפכו לצרכנים משמעותיים גם של ביטוחים.
בני דור המסכים הם כמובן digital natives כמו המילניאלז, והציפיות שלהם מחברות הביטוח מבוססות על עולם שבו מכשירים רבים הם מכשירים חכמים המנטרים את הסביבה שלנו ומוסרים לנו מידע והטכנולוגיה מאפשרת לחזות אירועים בדיוק גבוה יותר ולצמצם סיכונים למחלות ותאונות אפשריות. אך ישנם גם הבדלים בין בני דור המסכים לדור המילניאלז, המצריכים היערכות ואסטרטגיה שיווקית שונות כשרוצים לפנות לקהל דור ה-Z ולהציע להם הצעות מחיר לביטוח רלוונטי.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו