כניסה
הרשמה לניוזלטר

בשנת 2014 החלו לפרוח בישראל אתרי גיוס ההמונים (crowd funding) – שיוצרים סביבם קהילה ומהווים ערוץ…

מורן שביט | 9 בינואר 2015 | תרבות ואמנות | 4 דק׳

אופנה שיש בה המון

בשנת 2014 החלו לפרוח בישראל אתרי גיוס ההמונים (crowd funding) - שיוצרים סביבם קהילה ומהווים ערוץ שדרכו יכולים יזמים מתחומים שונים לפנות לקהל רחב ולקבל את תמיכתו במימוש רעיונותיהם. בין כל אלה יש גם מעצבים צעירים המבקשים לגייס כספים מההמון לטובת מימון הקולקציות שלהם, ובתמורה הם מבטיחים להחזיר למממנים תמורה כלשהי, כגובה תמיכתם.

Buoy-Up

האתר Buoy-Up שעלה לאוויר במאי זיהה את הצורך הזה. הוא מאפשר למעצבים להעלות דגמים נבחרים לאתר, שמחירם נקבע באופן מחושב לפי מספר הדגמים המינימליים שיירכשו בגיוס המונים. כשיגיעו למספר הדגמים הנבחר, יכינו המעצבים את הבגד או האביזר וישלחו לרוכשים. אם לא יגיעו למספר הדגמים שציינו כיעד, יוחזר הכסף לרוכש.

MTKL עיצובים בהשראה צבאית | תמונות: MTKL - חן חמו

MTKL עיצובים בהשראה צבאית | תמונות: MTKL - חן חמו267

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
אורין גנץ, "לעוף עם כנפיים שבורות", הוצאת אוריון, אוקטובר 2025
מנטרות מתוך האבל: ספרה של אם ששבה להאמין בחיים

דינה גורדון

דוד מנחם, "שלום במרומיו", הוצאת ידיעות ספרים, 2025
הזקנה, הרב והלולב

נדב רט

אריק ויינר, "סוקרטס אקספרס", מאנגלית: עפר קובר, ספטמבר 2025
להחזיר את הפילוסופיה לרחוב

גלית דהן קרליבך

קתי מילקמן, "איך להשתנות", הוצאת מטר, מרץ 2025
הכישלון איננו באופי – הוא בשיטה

חיים אבייב

ג’ונתן היידט, "דור בחרדה", ידיעות ספרים, יולי 2025
הילדות שנגנבה: מדוע הילדים שלנו חרדים יותר מאי פעם?

נדב רט

דייוויד ברוקס, "ההר השני", תרגום מאנגלית: מרים שפס, הוצאת אור עם, ספטמבר 2025
שני ההרים של דיוויד ברוקס

דינה גורדון

שתפו: