כניסה
הרשמה לניוזלטר

בשנת 2014 החלו לפרוח בישראל אתרי גיוס ההמונים (crowd funding) – שיוצרים סביבם קהילה ומהווים ערוץ…

מורן שביט | 9 בינואר 2015 | תרבות ואמנות | 4 דק׳

אופנה שיש בה המון

בשנת 2014 החלו לפרוח בישראל אתרי גיוס ההמונים (crowd funding) - שיוצרים סביבם קהילה ומהווים ערוץ שדרכו יכולים יזמים מתחומים שונים לפנות לקהל רחב ולקבל את תמיכתו במימוש רעיונותיהם. בין כל אלה יש גם מעצבים צעירים המבקשים לגייס כספים מההמון לטובת מימון הקולקציות שלהם, ובתמורה הם מבטיחים להחזיר למממנים תמורה כלשהי, כגובה תמיכתם.

Buoy-Up

האתר Buoy-Up שעלה לאוויר במאי זיהה את הצורך הזה. הוא מאפשר למעצבים להעלות דגמים נבחרים לאתר, שמחירם נקבע באופן מחושב לפי מספר הדגמים המינימליים שיירכשו בגיוס המונים. כשיגיעו למספר הדגמים הנבחר, יכינו המעצבים את הבגד או האביזר וישלחו לרוכשים. אם לא יגיעו למספר הדגמים שציינו כיעד, יוחזר הכסף לרוכש.

MTKL עיצובים בהשראה צבאית | תמונות: MTKL - חן חמו

MTKL עיצובים בהשראה צבאית | תמונות: MTKL - חן חמו267

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
Michelle Young, "The Art Spy", HarperOne, May 2025
המרגלת מהמוזיאון: רוז ולנד נגד מכונת הביזה הנאצית

מ.ג האנלי גוף

אודי בן סעדיה, "איש אשר רוח בו", כנרת זמורה דביר, אוגוסט 2025
השקט שממנו נבנית הגבורה 

חיים אבייב

לילי מרליס והארפו בקסלי, "זמן יוון", יצירה עברית, אוקטובר 2025
המדינה שבה הזמן מתיישב לידך לקפה

מאיה מזרחי

אלי-ה כהן, "מוּפָוַואדַאת", קוראים הוצאת ספרים, אוגוסט 2025
האמונה סוללת לאדם את הדרך 

דינה גורדון

אורין גנץ, "לעוף עם כנפיים שבורות", הוצאת אוריון, אוקטובר 2025
מנטרות מתוך האבל: ספרה של אם ששבה להאמין בחיים

דינה גורדון

דוד מנחם, "שלום במרומיו", הוצאת ידיעות ספרים, 2025
הזקנה, הרב והלולב

נדב רט

שתפו: