כניסה
הרשמה לניוזלטר

בעולם שבו האתגרים הניהוליים עלולים להיות ההבדל בין להיות או לחדול – גם המנהלים הבכירים ביותר לא מפסיקים ללמוד ולהצטייד בכלים דינמיים. הצצה למסלול הדגל של לימודי תואר שני במנהל עסקים iMBA בקריה האקדמית אונו. סמנכ”לית לקוחות ב”רשת” הילה ברש: “זה היה אחד הדברים הטובים בחיי”

בן חנן | 2 בנובמבר 2020 | תוכן שיווקי | 8 דק׳

A LIST: איפה לומדים המנהלים הבכירים בארץ? MBA ייחודי מסוגו בישראל

מה משותף למנכ"ל סטארט אפ, מנהל בכיר בקוקה קולה ואשת תקשורת מובילה? כולם עברו את המסלול הכי מבוקש בהכשרת בכירים: לימודי תואר שני במנהל עסקים iMBA בקריה האקדמית אונו.

"בהתחלה חשבתי לעצמי 'במה זה כבר יכול לעזור לי? אני בפול טיים בהפקות בארץ ובעולם, אין לי רגע לנשום, אז עכשיו ללכת ולהתחייב על מסלול אקדמי?! בדיעבד, התברר לי שזה אחד הדברים הטובים שעשיתי בחיי", מספרת הילה ברש, סמנ"כלית לקוחות ב"רשת", שתסיים בקרוב את המסלול ולדבריה כבר מיישמת כלים שיווקיים וניהוליים שרכשה בשנה האחרונה.

לפניה על ספסל הלימודים למדו דניאל ספיר, מנכ"ל חברת תקשוב, עמית אקשטיין, מנכ"ל EVI, עמי אביטל, מנהל השוק הפרטי החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), רועי כהן, מנכ"ל סטארט אפ Fetcherr, אייל יקר, מנכ״ל קירוסקאי פלבם, יעל פפו מטבע ועוד רבים וטובים.

אמנון מרחב, יו"ר התאחדות הקבלנים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
נתניהו: באשר לדיבורים על היום שאחרי – כל זמן שצריך, צה”ל ימשיך לשלוט ביטחונית ברצועת עזה כדי למנוע טרור ממנה

צוות מגזין אפוק

עדכונים ודיווחים שוטפים לאורך כל היום

האם ניתן להשתיל לנו זיכרונות שאינם שלנו?

מאיה מזרחי

ראיון עם ד״ר מורן סרף, מדען מוח שחושף כמה עובדות מעניינות על הזיכרון שלנו ועל הדרכים שקיימות היום לשנות אותו, למחוק אותו ואף להשתיל בנו זיכרונות מוטעים

מדינת ישראל צריכה ללמוד מהצרפתים ולעצור את הטבח בשפה העברית

מאיה מזרחי

אומרים ש"עברית שפה קשה", אבל אנשים שאומרים את זה כנראה לא למדו מעולם צרפתית. בצרפתית לא רק שיש הרבה יותר מילים וכל מילה מיועדת

לנצח במלחמה בלי קרב – האם זה אפשרי?

צוות אפוק

אף על פי שגנרלים רבים בהיסטוריה למדו את "אמנות המלחמה" של סון דזה, רובם בחרו לפעול אחרת ולהשתמש בכוח צבאי לכיבוש ולהשמדת האויב. האם הפילוסופיה של החכם הסיני ניתנת בכל זאת ליישום?

אתגר חומרי הגלם הבסיסיים

אורן שלום

החלטנו לאתגר את השף הראל זכאים ולהציב לו משימה: להרכיב מנה מעולה מחומרי גלם בסיסיים שהקצנו לו: עגבנייה, פטרוזיליה, מלח, פלפל, קמח, חלב על סוגיו ומים. השף בחר להוסיף: שמן זית, סוכר, פלפל חריף ושמרים, ובחר לוותר על פטרוזיליה. מה אתם חושבים? הוא עמד במשימה?

צירי הלידה של הביטקוין

תוכן שיווקי

ביטקוין לא נוצר בוואקום, אלא תוצר אבולוציוני של טכנולוגיה מודרנית.

שתפו: