חמש עשרה שנים חלפו מאז הוקם אפוק טיימס בישראל, וכעת החלטנו לרענן את שם המגזין ולשנות…
איל לוינטר | 10 באוגוסט 2020 | טור עורך | 2 דק׳
טור עורך גיליון 336: נפרדים מה-Times, עם לוגו בעיצוב חדש
חמש עשרה שנים חלפו מאז הוקם אפוק טיימס בישראל, וכעת החלטנו לרענן את שם המגזין ולשנות את הלוגו. אנו נפרדים מהמילה "טיימס" (Times), שינוי המסמל עבורנו את עצמאותו של גוף התקשורת הזה ואת ייחודיותו בנוף התקשורת הישראלי וגם בעולם.
"מגזין אפוק" (Epoch) הוא גוף תקשורת ישראלי עצמאי, בבעלות עמותת "אפוק מדיה ישראל" – מוסד ללא כוונת רווח. הוא אינו נתמך על ידי בעלי הון או על ידי תרומות, אלא ממומן על ידי קהל הקוראים שלו – אתם. מבנה המאפשר לנו לשמור על עצמאות הקו התוכני של המגזין שנוצר ונכתב על ידי כתבי המערכת שלנו, לצד כותבים מעולים נוספים מהארץ ומהעולם.
מטרתנו בהקמת "מגזין אפוק" הייתה ליצור כתב עת אינטליגנטי, מעורר מחשבה והשראה. מגזין "על זמני" שתכניו יהיו רלוונטיים לאורך זמן. השם "אפוק" (Epoch) שפירושו עידן או תקופה משמעותית בהיסטוריה מסמל זאת היטב.
רוצה לקרוא עוד?
להמשך קריאה הירשמו או התחברו