כניסה
הרשמה לניוזלטר

בין אם אתם מנהלים עסק אינטרנטי שמספק שירותים מקוונים לקהל הלקוחות שלו, ובין אם אתם הבעלים של עסק שמאפשר ללקוחות הגעה אל סניפים פיסיים, בלי פעילות שיווקית משמעותית בערוצים הדיגיטליים, תתקשו מאוד לגייס לקוחות חדשים ולנהל שיח שוטף עם הלקוחות הקיימים שלכם. ערוצי השיווק המוצעים כיום לבעלי עסקים שונים הם רבים ומגוונים, ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות, מאפיינים יחודיים ודפוסי פעילות משלהם. במאמר הזה ננסה לסקור 5 מערוצי השיווק העיקריים

תוכן שיווקי | 17 במרץ 2020 | תוכן שיווקי | 4 דק׳

5 ערוצי שיווק לקידום העסק שלך

ערוץ שיווק ראשון: פרסום ממומן בגוגל

מנוע החיפוש הגדול בעולם הוא כבר מזמן מכונת כסף משומנת. חלק לא קטן מן ההכנסות של מנוע החיפוש מגיע מקידום ממומן שבו נעזרים עסקים שונים על מנת לשפר את הנראות של העסק שלהם במנוע החיפוש. פרסום בגוגל מאפשר לבית עסק להגדיר מילות מפתח שונות שבעבור שאילתות גולשים המכילות אותן, הוא מעוניין להופיע במנוע החיפוש.

בתצורת שיווק זאת, כאשר הקישור לעמוד האינטרנט שבחר העסק לפרסם מופיע בדף תוצאות החיפוש, יופיע לידו כיתוב המציין כי מדובר בפרסום ממומן.

לערוץ השיווק הזה מספר יתרונות מרכזיים: ראשית, הוא מיידי. הקמת קמפיין והרצתו בגוגל יכולה לארוך מספר דקות בלבד. מרגע סיום ההגדרה והרצת הקמפיין תעבורנה רק דקות מעטות עד שתוכלו לראות תנועה ממומנת המגיעה לאתר שלכם, בכפוף, כמובן, לרמת הפופולריות של ביטויי המפתח שבחרתם.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך
שר האנרגיה וחבר הקבינט אלי כהן
שר האנרגיה אלי כהן הורה לחברת החשמל לעצור את אספקת החשמל לרצועת עזה

צוות מגזין אפוק

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו''ר סיעת המחנה הממלכתי גדעון סער, 29 לספטמבר 2024
גדעון סער מצטרף לממשלה: "זהו המעשה הפטריוטי והנכון לעשות כעת"

צוות מגזין אפוק

בנג'מין גראהם - ממשקיעי הערך הגדולים בעולם
מה ניתן ללמוד ממשקיעי הערך הגדולים בעולם: האב המייסד – בנג'מין גראהם

גלעד סלונים, יואב זליקוביץ

שר הביטחון ישראל כ"ץ והרמטכ"ל אייל זמיר
שר הביטחון קבע פגישה דחופה עם גורמי הביטחון בנוגע לתקיפת כוחות צה"ל ביו"ש

אורן שלום

תמונה: Fotolia
העץ הגדול צופה בכם

רקפת תבור

מודל 2014

יואל שוורץ

שתפו: